Uživatelský avatar
cores
Sběratel
Příspěvky: 4839
Registrován: 24.11.2008 0:00
Bydliště: Holešárna

Drag brake je špatná vlastnost réglu?
Řekl bych a asi nejen já,že je to úžasná věc.Bavíme se o triál autech.
Uživatelský avatar
pepin
Nově příchozí
Příspěvky: 20
Registrován: 06.01.2009 0:00
Bydliště: Kutná Hora
Kontaktovat uživatele: WWW

právě ta brzda je v terénu nezbytnost a rychlejší auta při expedičním ježdění vypadají jako poskakující kozy (silikonový) :lol: :lol: :lol:
Uživatelský avatar
yanek
Uživatel
Příspěvky: 362
Registrován: 30.11.2008 0:00
Bydliště: Záběhlice

...a při nejhorším se tam daj dát vonoběžky aby to nebrzdilo :P
Uživatelský avatar
gema
Častý přispěvatel
Příspěvky: 627
Registrován: 01.03.2009 0:00
Bydliště: Praha

U některých aut, třeba CC01, je dragbrake nebytnost. Málem mi ujelo z lomu do hlubin :D

Mutant: používej edit, 3 příspěvky po sobě psát snad nemusíš :)
Uživatelský avatar
Leprasol
RC Bůh
Příspěvky: 1456
Registrován: 25.11.2008 0:00
Bydliště: u Kolína
Kontaktovat uživatele: WWW

osobně na drag brake nedám dopustit...pokud auto nemá takový zpřevodování, aby se udrželo samo ve svahu, je přesná jízda v terénu bez ní nemyslitelná (teda aspoň pro mně :) )...
a jak píše pepin...při rychlý jízdě auta poskakujou a natřásaj se a rozhodně nevypadaj scale...
**Honza**
**Original since 1981**
**#RTRCZ team driver**
Uživatelský avatar
virtual
Častý přispěvatel
Příspěvky: 842
Registrován: 20.01.2009 0:00
Bydliště: Praha

Mutant píše:Jezdi ti to sakra pomalu, to je na tu jednicku maximum na tech videich? Na muj vkus docela lenochod. Ale peknej :wink:

Je to většinou rozsach 0 až cca polovina plynu, jezdím pomalu, při větší rychlosti nestíhá podvozek, nedělá to dobře diferenciálům atd. Na jedničku to stíhá cca rychlost chůze, na trojku jsem jezdil na louce, v podstatě jen rovně a i tak jsem se docela bál - rozložení váhy není nic moc (např. motor) a není problém HL převrátit...
Protože jezdím pomalu a v terénu, tak mi ta silná Drag brake vyhovuje, ale při rychlé jízdě na rovince to chce (jak tu už zaznělo) citlivé a specifické ovládání.
stavím Defender D90 pickup
Jeep JK GCM Skeleton
Axial Wraith Castle Mamba Max Pro, Tekin ROC412, 3S
Tamiya Ford F-350 High-Lift Novak GoaT combo
Uživatelský avatar
carlos46
Píšu strašně moc!
Příspěvky: 2433
Registrován: 29.11.2008 0:00
Bydliště: Praha - Smíchov
Kontaktovat uživatele: WWW

Musím souhlasit s Honzou. Bez Drag Race si neumím auto ani představit. Jinak mi přijde, že ten Virtualův High Lift jede úplně stejně jako moje Yota. A to má ještě tuším oproti mě dvě rychlosti k dobru, tak mi to zas jako velký lenochod nepřipadá. Já mám taky Novak Rooster combo a při přesunu je auto schopné na plný plyn držet vedle mě krok :lol:
Uživatelský avatar
l3stat
Uživatel
Příspěvky: 141
Registrován: 01.01.2009 0:00
Bydliště: Golčův Jeníkov

jak by měl být v porovnání se stejnosměrným motorem rychlí střídák 21,5 závitu
Uživatelský avatar
MikeP
Sběratel
Příspěvky: 3811
Registrován: 29.11.2008 0:00
Bydliště: Praha 8

Oproti roosteru + 55 je Goat + 21.5 rychlejsi, ale umi i pomalu.
Mluvim o provozu na klasickej sesticlanek.
Obrázek
Uživatelský avatar
l3stat
Uživatel
Příspěvky: 141
Registrován: 01.01.2009 0:00
Bydliště: Golčův Jeníkov

Takže by se dalo říct že odpovídá tak 50ti zavitovímu motoru
Bob
Uživatel
Příspěvky: 486
Registrován: 13.04.2009 0:00
Bydliště: Brno

No to bude asi rychlejsi.Ale v aute zalezi i na prevodech. 55z motor ma cca. 8000 ot/min. a 21,5z stridak kolem 11500 ot/min. Zalezi na vyrobci,ale Novak u motoru otacky neuvadi ,protoze otacky naprazdno jsou zavadejici a ve vysledku jde i o dalsi parametry motoru.
Uživatelský avatar
milan008
Veterán fóra
Příspěvky: 5336
Registrován: 28.11.2008 0:00
Bydliště: V Holomóci městě

také přispěji, v Pajeru mám 75Z, má mít 6800ot, na plný plyn mu rychlou chůzí nestačím, na minimu zvládne velmi plynule všechny překážky...
Uživatelský avatar
MikeP
Sběratel
Příspěvky: 3811
Registrován: 29.11.2008 0:00
Bydliště: Praha 8

l3stat píše:Takže by se dalo říct že odpovídá tak 50ti zavitovímu motoru


Takhle bych to asi neporovnaval, ale myslim, ze maximalni rychlost bude bude u stridaku jeste vyssi.

Samozrejme pri stejnym prevodovym pomeru a stejne velikosti kol.
Obrázek
Bob
Uživatel
Příspěvky: 486
Registrován: 13.04.2009 0:00
Bydliště: Brno

Dle meho nazoru v autech co jezdime (1/10) a prevodech do pomala nema stridak ani vyznam.
Uživatelský avatar
carlos46
Píšu strašně moc!
Příspěvky: 2433
Registrován: 29.11.2008 0:00
Bydliště: Praha - Smíchov
Kontaktovat uživatele: WWW

já jsem dneska naplný kotel otestoval originální 27tku v Yotě a je to paráda. Jen baterka umřela celkem brzy. To mám 2200. Přemýšlím, že si asi pořídím k Roosteru lipolky nějaký pěkný kapacity. Jinak když už jsme u těch motorů, kolika závitový motor by měl dát kamarád do Pajera, aby to tak strašně nelítalo? Teď tam má originál ze stavebnice + Tamiya régl. Nebo pomohla by jen výměna pastorku? Oproti mě jezdí tak desetkrát rychleji.

Zpět na „Pohony a regulátory“