Uživatelský avatar
sten25
Uživatel
Příspěvky: 211
Registrován: 18.12.2009 0:00
Bydliště: Klatovy
Kontaktovat uživatele: WWW

k problémem s DSYS, neměli ste vymačkaný konektory? mě to dělalo přesně to samý
Uživatelský avatar
Číža
Častý přispěvatel
Příspěvky: 699
Registrován: 24.05.2013 14:36
Bydliště: Libiš

Re: motor do cc01

Zdravím prolezl jsem forum neco se dozvedel ale stejne se chci zeptat...chca nechca budu muset poridit novy motro do Pajera CC-01..rekl bych ze
totok: http://www.mz-racing.net/p7447-3323-graupner-speed-600-eco-7-2v/je asi jasná volba...hromada lidi ho tu vychvaluje ale moje otazka zni...

co se stane kdyz na CC-01 + Speed 600ECO nacvaknu jeste tohle:
http://www.hobbyeshop.cz/prevodovka-500-650-bb-281-pastorek-otvor-prumer-32-%5Bid%3Dmpj-8120%5D

ze bude treba presunout baterky a neco nekde ubrousit apod. mi je jasne..spis co se stane se zbytkem auta a jestli to vubec muze takhle fungovat...nepotrebuju rychlost ale kroutak...
https://www.facebook.com/RCAdventureScaleTrophy/?fref=ts
#RTRCZ
C3 JEEP J7
Axial SCX10- II JEEP
MST T-REX JEEP
CC-01 Mitsubishi Pajero
https://www.flickr.com/photos/137013544@N06/
Uživatelský avatar
milan008
Veterán fóra
Příspěvky: 5336
Registrován: 28.11.2008 0:00
Bydliště: V Holomóci městě

Re: motor do cc01

Nu, co se stane, velmi brzy se ti tato převodovka rozsype, téměř jistě je určená pro letadla, má plastové převody a nevydrží zátěž. Když převodovku, tak tuto http://www.rcmodelex.cz/rcmodelex/eshop ... OX-SET-HPI ta je mnohokrát vyzkoušená a ověřená.
bflmpsvz
Uživatelský avatar
eos
Častý přispěvatel
Příspěvky: 639
Registrován: 02.10.2011 0:00
Bydliště: Hořovice

Re: motor do cc01

Jdi do více závitů. Originál má 27z, cca 14000ot/min a CC-01 je drifťák. Speed 600 ECO je levnej, ne moc kvalitní "spotřebák" má 35z, 11000ot, ale je to vyšší výkonová řada, pro Pajero zbytečně těžkej, žrout a nevejde se k baterce, musíš ji dát na výšku, nebo jinam = zhoršení těžiště. Běžně se používájí typy "540" s 55z, jako třeba oranžovej Axial 55. Ten má 8000ot. a vychází už celkem slušná spotřeba a výdrž, rychlost CC je asi jako rychlejší RTR Axík s 27záv. motorem a 20 zub. pastorkem. Osobně mám dojem, že konkrétně Axialy (zelená 27 a oranžová 55) jsou z běžných srovnatelných "plechovek" mírnej nadprůměr. Poslední dobou mám v CC-čku ještě pomalejší Carson Poison Truck, který má 6500ot (myslím asi 65závitů). Rychlost se s tím pomalu blíží
běžným expedicím, pořád je to o dost rychlejší, než línej KITovej Axík, s dodávaným 14zub. pastorkem a doporučeným 55 závitovým motorem.
Jezdí i CCčka se SPEED 400 (cca 17000ot.) a převodovkou (kovovou! - MP-JET, HPI, apod.).
Dobrej přehled pro srovnání parametrů motorů najdeš tady: http://homepage.ntlworld.com/edward.mat ... aupner.htm
Uživatelský avatar
Číža
Častý přispěvatel
Příspěvky: 699
Registrován: 24.05.2013 14:36
Bydliště: Libiš

Re: motor do cc01

aha takze teda doporucujete spis oranž axial jo?

http://www.mz-racing.net/p3135-ax24007-motor-axial-55t/

a ma teda smysl do CC ta prevodovka?
http://www.rcmodelex.cz/rcmodelex/eshop/18-1-Prevodovky-Transmissions/0/5/601-87634-REDUCTION-GEAR-BOX-SET-HPI

prijde mi ze je to zbytecne moc rychly totis..
https://www.facebook.com/RCAdventureScaleTrophy/?fref=ts
#RTRCZ
C3 JEEP J7
Axial SCX10- II JEEP
MST T-REX JEEP
CC-01 Mitsubishi Pajero
https://www.flickr.com/photos/137013544@N06/
Uživatelský avatar
milan008
Veterán fóra
Příspěvky: 5336
Registrován: 28.11.2008 0:00
Bydliště: V Holomóci městě

Re: motor do cc01

Co je rychly, ta převodovka?
bflmpsvz
Uživatelský avatar
Číža
Častý přispěvatel
Příspěvky: 699
Registrován: 24.05.2013 14:36
Bydliště: Libiš

Re: motor do cc01

milan008 píše:Co je rychly, ta převodovka?

nene blbe jsem to napsal uvazuju jestli ma teda smysl jeste k tomu oranz axialu prevodovka nebo jestli je to akorat co se tyce kroutaku?
https://www.facebook.com/RCAdventureScaleTrophy/?fref=ts
#RTRCZ
C3 JEEP J7
Axial SCX10- II JEEP
MST T-REX JEEP
CC-01 Mitsubishi Pajero
https://www.flickr.com/photos/137013544@N06/
Uživatelský avatar
milan008
Veterán fóra
Příspěvky: 5336
Registrován: 28.11.2008 0:00
Bydliště: V Holomóci městě

Re: motor do cc01

Tak záleží kde s tím budeš jezdit, na běžné expedice, procházky lesem stačí, pokud ovšem budeš chtít Pajerko potrápit v opravdu náročném terénu tak se bez převodovky neobejdeš.
bflmpsvz
Uživatelský avatar
Číža
Častý přispěvatel
Příspěvky: 699
Registrován: 24.05.2013 14:36
Bydliště: Libiš

Re: motor do cc01

milan008 píše:Tak záleží kde s tím budeš jezdit, na běžné expedice, procházky lesem stačí, pokud ovšem budeš chtít Pajerko potrápit v opravdu náročném terénu tak se bez převodovky neobejdeš.

OK diky za radu prevodovka urcite casem teda pribude :FINE:
https://www.facebook.com/RCAdventureScaleTrophy/?fref=ts
#RTRCZ
C3 JEEP J7
Axial SCX10- II JEEP
MST T-REX JEEP
CC-01 Mitsubishi Pajero
https://www.flickr.com/photos/137013544@N06/
Uživatelský avatar
PALI
Píšu hodně
Příspěvky: 1232
Registrován: 19.06.2011 0:00
Bydliště: Štětí
Kontaktovat uživatele: WWW

Re: motor do cc01

Přesně pokud jezdíš jen expedice tak je AXIAL 55T dostačující, pokud jezdíš i trial tak převodovku, ale zase na expedici je to docela bzukot když jeděš rychlostí chůze. Bejt tebou tak koupim AXIAL 55T a uvidíš, pak můžeš pokračovat převodovkou. Je to nejměnší investice koupit jenom motor. SPEED 600 ECO je dost silnej, zničíš originální převodovku. AXIAL jezdím už dva roky (ten samej motor)
RC4WD Gelande II
Uživatelský avatar
Číža
Častý přispěvatel
Příspěvky: 699
Registrován: 24.05.2013 14:36
Bydliště: Libiš

Re: motor do cc01

OK dikes za info..urcote nejdriv poridim toho axiala 55 a uvidim co to vyjede :OK: s CC chci jen expedice zadnej brutal takze jak pisete prevodovka asi nebude teda ani treba
https://www.facebook.com/RCAdventureScaleTrophy/?fref=ts
#RTRCZ
C3 JEEP J7
Axial SCX10- II JEEP
MST T-REX JEEP
CC-01 Mitsubishi Pajero
https://www.flickr.com/photos/137013544@N06/
Uživatelský avatar
mesany
Častý přispěvatel
Příspěvky: 654
Registrován: 19.04.2010 0:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele: WWW

Re: motor do cc01

Milane, já mám v zeleným Defovi přesně tuhle http://www.hobbyeshop.cz/prevodovka-500 ... pj-8120%5D převodovku dohromady s originál motorem Mabuchi 540 a fachčí bez sebemenších problémů!!
LR Defender 110 USW - CC01
LR Defender 110 HCPU - CC01
LR Defender 90 pick-up - CC01- ten je dcery
Wrangfender na Axialu- ten je syna
užofka Samurai made by Balů - JAPANES RUM trial tým
v sezóně 2016 celkové 3. místo!!!

Zpět na „Pohony a regulátory“