Uživatelský avatar
Maximo
Píšu hodně
Příspěvky: 1291
Registrován: 19.03.2009 0:00
Bydliště: Ústí nad Orlicí

Lrp 55T Crawler special

mám tento motor a jde u něj měnit časování, mohl by mi někdo trochu vysvětlit význam této fce?dík všem
Uživatelský avatar
Papi
Uživatel
Příspěvky: 207
Registrován: 24.02.2009 0:00

Uživatelský avatar
Maximo
Píšu hodně
Příspěvky: 1291
Registrován: 19.03.2009 0:00
Bydliště: Ústí nad Orlicí

kže pokud tomu dobře rozumím, tak když posunu k plus, tak je výkon posunut do vyšších otáček a když do mínus, tak do nižších.....????
Uživatelský avatar
Worlusho
Uživatel
Příspěvky: 469
Registrován: 20.02.2009 0:00
Bydliště: Praha 8

Tím, že měníš časování, tak posouváš nejefektivnější kroutící moment motoru. Pokud dáš nulu, tak se dá říci, že průběh výkonu motoru je stejný jak při jízdě dopředu tak dozadu a nejlepší efekt kroutícího momentu je v záběru při rozjezdu. Pokud posuneš časování proti směru otáčení, posuneš křivku kroutícího momentu do otáček a tím jednak zvedneš výkon, ale i otáčky motoru, ale pouze v jednom směru otáčení. Opačný směr bude ochuzen, ale není to tak markantní, hlavně ne u zpátečky, na kterou stejně nejedeš dlouho a ani na ni nezávodíš. Já jezdím časování na motoru od LRP 3mm na obvodu pláště.
Martin
Axial Ax 10 ARTR, Axial CSX 10, Xray XB4 Rally , xray XB4"15
Sanwa
foto na rajčeti worlusho

Zpět na „Pohony a regulátory“