Uživatelský avatar
MikeP
Sběratel
Příspěvky: 3811
Registrován: 29.11.2008 0:00
Bydliště: Praha 8

GCM transfer case

Obrázek
Uživatelský avatar
Majlo
Častý přispěvatel
Příspěvky: 619
Registrován: 01.02.2010 0:00
Bydliště: Hradec Králové

Pekny :YOP:
Uživatelský avatar
ferdovic
Uživatel
Příspěvky: 457
Registrován: 22.02.2010 0:00
Bydliště: Havířov,Dolní Suchá

A zrovna tohle by se mi šiklo!
Jeep Nukizer 715
Jeep Willys
Oskosh 1926
Zis 134 8x8
Jeep Wrangler
Ford Mustang
Bergetiger
rajče ferdovic1
you tube ferdovic1
Uživatelský avatar
jerry-mouse
Častý přispěvatel
Příspěvky: 857
Registrován: 13.08.2009 0:00
Bydliště: Offroad City- East Slowakei.

Parada staci urobit este jednu primarnu hriadel ako je ta vstupna a mame vhodnu rozvodovku na V3S alebo akykolvek podobny trojnapravak bez nutnosti priechodzich naprav! :idea:
Dva kroky vzad jsou mnohdy tím nejlepšim krokem vpred ......... Full 2,4G... DCC 90.No-007, DCL 100-NoX01
Mob+421 911/905-833 957 Aktuálne ALFA Mobil 0948 833 957. Viber aktivny!
Urvanej
Nově příchozí
Příspěvky: 28
Registrován: 20.01.2010 0:00

No na tu V3Sku by to chtělo, aby se obě hřídele točily na stejnou stranu, aby člověk nemusel otáčet tu zadní nápravu...
Uživatelský avatar
jerry-mouse
Častý přispěvatel
Příspěvky: 857
Registrován: 13.08.2009 0:00
Bydliště: Offroad City- East Slowakei.

Urvanej píše:No na tu V3Sku by to chtělo, aby se obě hřídele točily na stejnou stranu, aby člověk nemusel otáčet tu zadní nápravu...
No aj tak vacsina naprav je universal na pretocenie , takze v tom bych nevidel nejaky problem! :wink:
Dva kroky vzad jsou mnohdy tím nejlepšim krokem vpred ......... Full 2,4G... DCC 90.No-007, DCL 100-NoX01
Mob+421 911/905-833 957 Aktuálne ALFA Mobil 0948 833 957. Viber aktivny!

Zpět na „Pohony a regulátory“