Stránka 1 z 1

Hobbywing Fusion 1800kV problem s drag brake

Napsal: 10.10.2020 18:19
od vypravci hubicka
zdar
poridil jsem Hobbywing Fusion 1800kV http://www.hobbywing.com/goods.php?id=671&filter_attr=
na svoje TRX4. Jezdi to pekne, bohuzel to ma pro me naprosto zasadni vadu, ze nejde zrusit drag brake. Tzn. auto na neutral vzdy brzdi, na zpatecku hned zpateckuje. To mi naprosto nevyhovuje, ani to neni prirozeny chovani auta. V setupu se da dragbrake jakoby vypnout, nicmene brzdi to stejne i kdyz malo, a brzdit jakoby zpateckou nejde - coz je vlastne dost nebezpecny, protoze auto pak nelze " zahamntnout".
Mate s tim nekdo zkusenost? dopadne to nejspis tak ze to vratim, protoze takhle jezdit nechci.
V origo traxxasim ESC nastavim normalne ten "sport mode" nebo jak se to jmenuje, a je to....

Re: Hobbywing Fusion 1800kV problem s drag brake

Napsal: 11.10.2020 14:02
od Woyta
Na poslední expedici jsme s někým řešili, že u xerunu nemá možnost nastavit režim vpřed, brzda, vzad.
Došli jsme k názoru, že to je vlastnost režimu Crawler a je třeba přepnout na jiný režim. Předpokládám že u nového fusionu to bude podobné.

Jinak moje zkušenost s Ezrun sérii jsou že Drag brake jde vypnout ale jak je střídák jinak zprevodovan tak klade větší odpor.

Re: Hobbywing Fusion 1800kV problem s drag brake

Napsal: 11.10.2020 16:03
od vypravci hubicka
no potiz je v tom ze to jiny jizdni rezim proste nema - nic ve smyslu sport mode /crawler mode/safe mode apod. jako ma napr. origo traxxasí xl5
aspon jsem nic takovyho neobjevil - ani v nastaveni esc, i jsem patral v nastaveni vysilace prijimace, ale tam to taky neni....
zrejme je to proste crawler esc se vsim vsudy, tzn. neni to urceny na normalni jezdeni... ve vsech testech si libujou co je to za skvelou vlastnost ze to na neutral z prudkyho kopce stoji jak zarezany - a ja tudiz vybral nespravny vyrobek :)

Re: Hobbywing Fusion 1800kV problem s drag brake

Napsal: 12.10.2020 21:29
od vypravci hubicka
tak jsem to probiral s prodejcem, a skutecne to vypada, ze to je crawler combo, a tudiz brzdu po tom nemam co chtit. Asi to budu muset vratit - co mam koupit misto toho ale? Byl bych ochotnej do toho pustit i dost vaty za predpokladu, ze dostanu relativne jemnej rozjezd, vykon, ovladatelnost stejnou nebo lepsi nez origo trx4 esc tzn. plyn, brzda, zpatecka. Nastaveni pomalejsi zpatecky, atd. A k tomu nejakou dobrou odolnost proti vode/bordelu.....
Ten Fusion vsechno ma, ale nema brzdu, a bez toho se normalne jezdit proste neda.....

Re: Hobbywing Fusion 1800kV problem s drag brake

Napsal: 12.10.2020 22:50
od Mira
Je to teda jakože offtopic, ale tyhle funkce já mám v regulátoru za 400

Jestli míň není někdy víc

Edit
Ten plynulej rozjezd a lepší nastavení spíš řeší modernější vysílačka s nějakým lepším převaděčem spojitosti :mrgreen: a rychlejším přenosem signálu, regulátor ti víceméně jen dá to, co do něj pošle přijímač..

Re: Hobbywing Fusion 1800kV problem s drag brake

Napsal: 12.10.2020 23:58
od Borik
No .... žádná i sebelepší vysílačka nezlepší plynulý rozjezd, pokud to neumí regulátor a hlavně pokud regulátor nemá zpětnou vazbu se sondami v motoru. Běžné střídavé regulátory se budou ve většině případů hůř rozjíždět, než i ty nejobyčejnější stejnosměrné regulátory. Prostě při malých otáčkách regulátor ( střídavý ) velmi obtížně pozná polohu rotoru a proto ani nemůže správně posílat pulzy do cívek. Takže pokud chce někdo opravdu velmi pomalý chod s plynulým rozjezdem, je třeba pořídit motor se senzory a k tomu odpovídající regulátor, co má vstupy pro ty senzory. Jinak tomu nepomůže ani vysílačka za sto tisíc.

Re: Hobbywing Fusion 1800kV problem s drag brake

Napsal: 13.10.2020 13:26
od vypravci hubicka
....a teda popravde nepripada mi ( aspon z videi na yt) ze by nejak mohutne nekdo resil, nadaval na nekvalitu traxxasich vysilacek/prijimacu.
Pokud mas ESC za 4kila, ktery tohle vsechno umi a jsi spokojeny, budu vdecny kdyz se podelis o to co to je zac. Moje touha samozrejme neni vyplaznout 3-5-7tycek jen tak pro srandu kralikum. Ten fusion by byl dost fajn, kdyby do nej proste naprogramovali plyn/brzda/zpatecka rezim, uprimne nechapu proc to neudelali...

Re: Hobbywing Fusion 1800kV problem s drag brake

Napsal: 14.10.2020 0:07
od Woyta
Zatím jsem najel jen málo protože likviduju poloosy jednu za druhou ale kombinace pohonu co jsem udělal se chová moc pěkně. 6 pole motor vyřešil záběr od nízkých otáček, kde 4 pole motor moc síly nemá.

-ESC Hobbywing Max10
-Motor TenShock 1750KV 6 Pole
-3S Lipo