Uživatelský avatar
Dave
Píšu hodně
Příspěvky: 1468
Registrován: 12.10.2010 0:00
Bydliště: Kousek od Brna

Hardcase být může i nemusí, záleží kolik máš místa. Já osobně jezdím 20C lipolky a úplně vpohodě to stačí, takže těch 20 - 30C je do expedice akorát. :wink:
Uživatelský avatar
Pitrisek
Píšu hodně
Příspěvky: 1546
Registrován: 27.01.2012 0:00
Bydliště: Most

Dave píše:Hardcase být může i nemusí, záleží kolik máš místa. Já osobně jezdím 20C lipolky a úplně vpohodě to stačí, takže těch 20 - 30C je do expedice akorát. :wink:
Dík :wink:
Axial SCX10 Toyota FJ60
TF2 Toyota Hilux
Axial SCX10 Land Rover Defender Cabrio
HPI Blitz

http://pitrisek23.rajce.idnes.cz/
bibo78
Uživatel
Příspěvky: 277
Registrován: 15.10.2011 0:00

Kúp radšej 2S1P Menej problémov pri nabíjaní - balancovaní článkov na konci nabíjania. V 2S2P je viac článkov.
.
Uživatelský avatar
Baterfly
Nově příchozí
Příspěvky: 92
Registrován: 04.12.2009 0:00
Bydliště: Praha 6 - Řepy
Kontaktovat uživatele: WWW

Pro ujasnění, správně by se ta sada měla značit 2P2S. Články se u Lixx pro navýšení kapacity v sadě prvně spojují paralelně a pak do série. V tomhle případě se pak paralelní dvojice chová jako jeden článek a články se mezi sebou v paralelní dvojici vyrovnávají samy. Můžou se takto spojovat i různé kapacity pokud jsou články stejného typu. Pokud bys měl fyzicky zapojení 2S2P tak se ta sada před nabíjením musela rozdělit na 2x 2S a nabíjet každou sadu zvlášť. V těch Hardcase by měli být vždy fyzicky zapojená články 2P2S, je tam vždy jen jedna sada balančních konektorů. Nevím proč to značí obráceně. Ale každopádně není důvod se toho bát, pokud tam tedy číňan nedal různý články.

Zpět na „Pohony a regulátory“