Rc4wd kedysi malo regler z vyvodom na dva motory, ale myslim si ze nestali za moc! Najjednoduchsia varianta je sice asi ta najdrahsia, ale asi jedina ta spravna. Finta spociva v dvoch nezavyslich regloch identickeho typu napr. Rooster od Nonovaka a nasledne to prepojit elektrovickym DIG-om taktiez od Novaka ktory hadam stoji okolo 600,-kacek a potom to mozes napr vyuzivat pri prudkych zjazdoch, kde si napr. zabrzdis zadok a ides smykom a predok ti taha a je v pohode riaditelny. Ked by som robil nejaky nakladak, tak urcite by som to takto riesil! :idea: :wink:
Naposledy upravil(a) jerry-mouse dne 22.08.2011 10:17, celkem upraveno 1 x.
Dva kroky vzad jsou mnohdy tím nejlepšim krokem vpred ......... Full 2,4G... DCC 90.No-007, DCL 100-NoX01 Mob+421 911/905-833 957 Aktuálne ALFA Mobil 0948 833 957. Viber aktivny!
jerry-mouse píše:Rc4wd kedysi malo regler z vyvodom na dva motory, ale myslim si ze nestali za moc! Najjednoduchsia varianta je sice asi ta najdrahsia, ale asi jedina ta spravna. Finta spociva v dvoch nezavyslich regloch identickeho typu napr. Rooster od Nonovaka a nasledne to prepojit elektrovickym DIG-om taktiez od Novaka ktory hadam stoji okolo 600,-kacek a potom to mozes napr vyuzivat pri prudkych zjazdoch, kde si napr. zabrzdis zadok a ides smykom a predok ti taha a je v pohode riaditelny. Ked by som robil nejaky nakladak tak urcite by som to takto riesil! :idea: :wink:
to uz by se mi vyplatilo koupit rovnou ten regl pro 2 motory s integrovanym DIGem od novaka