Uživatelský avatar
jirkacbx
Uživatel
Příspěvky: 392
Registrován: 13.02.2009 0:00
Bydliště: Sedliště u Nepomuka,okr. PJ
Kontaktovat uživatele: WWW

Když jsem ladil Goat3S,na brzdu v neutrálu,byl tam trošku problém v nastavení.
Brzda je potřeba,i při střídavým profilu,nastavit na 90%,teda 9tý bliknutí,7mý zajistí jen slabou brzdu.
A i přes to bylo ze začátku potřeba při jízdě trochu cvrknout o zpátečku,aby se brzda v neutrálu aktivovala.Ted už to běží normálně.Asi po půl roce ježdění.
Spíš to bude chyba softu,jak se má regl chovat.
A s 12mm kotvou bys měl mít trochu menší brzdnou sílu,ale na zastavení auta by to stačit mělo.
Neni důležité vyhrát,ale nasrat toho,kdo vás porazil.
AX10
Mammoth BC8 1/12
Uživatelský avatar
jerry-mouse
Častý přispěvatel
Příspěvky: 857
Registrován: 13.08.2009 0:00
Bydliště: Offroad City- East Slowakei.

Pravdepodobne sa bude jednat o podobny problem aj u mna. Z dovozcom som sa dohodol na spatnom zaslani k nemu na previerku. Potom podam hlasenie ako to cele dopadlo zatial hosi diky moc za rady a trpezlivost! :wink: :BYE:
Dva kroky vzad jsou mnohdy tím nejlepšim krokem vpred ......... Full 2,4G... DCC 90.No-007, DCL 100-NoX01
Mob+421 911/905-833 957 Aktuálne ALFA Mobil 0948 833 957. Viber aktivny!
Uživatelský avatar
lused
Nově příchozí
Příspěvky: 33
Registrován: 26.11.2009 0:00

hele taky mam goat 3S a taky jsem bojoval s nefunkcni brzdou a profilama presne jak ty. az pak jsem zjistil, ze je opet chyba mezi zidli a autem a nikde jinde (jak otrepane, ale stale platne). delal jsem to jako ty a snazil se to nastavit dle manualu stazeneho z webu, ale regl nebrzdil. pak jsem zjistil, ze navod dodany v krabicce je trochu jiny. takze poslechni MikePeoa, vem origo navod cos mel pribalenej k reglu a budes mit po problemu. Laco skokan dovozca nevie co hovori. pouzij origo navod a hlavu a pak uz to bude brnkacka.
SCX10 Honcho ve vystavbe, vetsina uz je, delam ho rovnou brodivej a louzi uz mam taky vyhlidnutou - sel tam az po strechu, po louzi test rybnikem, 2,4GHz pod vodou nic moc
Uživatelský avatar
jerry-mouse
Častý přispěvatel
Příspěvky: 857
Registrován: 13.08.2009 0:00
Bydliště: Offroad City- East Slowakei.

Takze dosiel novy trochu jazdeny ale zarucene dobry bol totiz odskusany pred odoslanim. Manual k nemu nemam na webe u Laca je iba G-2, ale co som si pamatal, tak som v profile nastavil MOD;1 1x bliknutie a po 3 sec automaticke ulozenie. Brzda v neutrale Drag brake Full a prdlajz to brzdi. Tak mi povedzte niekto kde je chyba? Je tam potreba este nejakeho ineho parametru o ktorom nemam sajny? Ked zapnem reg. tak stale svieti iba cervena! Motor 13,5 T classic 12,3 kotva.
Dva kroky vzad jsou mnohdy tím nejlepšim krokem vpred ......... Full 2,4G... DCC 90.No-007, DCL 100-NoX01
Mob+421 911/905-833 957 Aktuálne ALFA Mobil 0948 833 957. Viber aktivny!
Uživatelský avatar
lused
Nově příchozí
Příspěvky: 33
Registrován: 26.11.2009 0:00

jerry-mouse píše:Takze dosiel novy trochu jazdeny ale zarucene dobry bol totiz odskusany pred odoslanim. Manual k nemu nemam na webe u Laca je iba G-2, ale co som si pamatal, tak som v profile nastavil MOD;1 1x bliknutie a po 3 sec automaticke ulozenie. Brzda v neutrale Drag brake Full a prdlajz to brzdi. Tak mi povedzte niekto kde je chyba? Je tam potreba este nejakeho ineho parametru o ktorom nemam sajny? Ked zapnem reg. tak stale svieti iba cervena! Motor 13,5 T classic 12,3 kotva.


jestli mas opravdu Goat 3S tak si odtud http://www.teamnovak.com/download/instructions/pdfs/55-3214P-1_Rev.2_Goat3S%20Prog.pdfstahni navod nastaveni parametru co k tomu GOAT 3S patri a nastav si co potrebujes. umi vubec tenhle regulator tvuj motor 13,5T nebo 12,3 nebo co to pises?
SCX10 Honcho ve vystavbe, vetsina uz je, delam ho rovnou brodivej a louzi uz mam taky vyhlidnutou - sel tam az po strechu, po louzi test rybnikem, 2,4GHz pod vodou nic moc
Uživatelský avatar
jerry-mouse
Častý přispěvatel
Příspěvky: 857
Registrován: 13.08.2009 0:00
Bydliště: Offroad City- East Slowakei.

Limit od 13,5T aj Laco to tiez skusal 13,5-kou a brzdilo to jak cert! :? Preco mi stale svieti ta cervena Ledka? Viem ze to znamena neaktivna brzda ale preco???????
Dva kroky vzad jsou mnohdy tím nejlepšim krokem vpred ......... Full 2,4G... DCC 90.No-007, DCL 100-NoX01
Mob+421 911/905-833 957 Aktuálne ALFA Mobil 0948 833 957. Viber aktivny!
Uživatelský avatar
Martinez
Uživatel
Příspěvky: 138
Registrován: 16.12.2008 0:00
Bydliště: Praha 6 Sedlec
Kontaktovat uživatele: WWW

Nechci do toho rypat, protoze je to mozna vyresene, ale resil jsem neco podobneho a az po dlouhe dobe jsem zjistil, ze mam proste na vysilacce trim na plyn na +3 a tudiz to nebrzdilo ani se stejnosmernym motorem .-))
SCX-10 Jeep JK
Samodomo Blackfoot / projekt-dodge ram
TB-02
spousta nápadů málo času/peněz
Uživatelský avatar
jerry-mouse
Častý přispěvatel
Příspěvky: 857
Registrován: 13.08.2009 0:00
Bydliště: Offroad City- East Slowakei.

To mas pravdu, ze obcas sa to stava ale neni to moj pripad. Este raz trim FW=0, EPA-full 100, Expo FW=0 zabudol som este na nieco? Hej a este otacky na regli su Reverse! :lol: PS;Kludne rypte lebo iba tak sa k niecomu dopracujeme! :idea:
Dva kroky vzad jsou mnohdy tím nejlepšim krokem vpred ......... Full 2,4G... DCC 90.No-007, DCL 100-NoX01
Mob+421 911/905-833 957 Aktuálne ALFA Mobil 0948 833 957. Viber aktivny!
Uživatelský avatar
jirkacbx
Uživatel
Příspěvky: 392
Registrován: 13.02.2009 0:00
Bydliště: Sedliště u Nepomuka,okr. PJ
Kontaktovat uživatele: WWW

Nejspíš budu za blba,jelikož si už postup při zprovoznění brzdy fakt nepamatuju :-)
Navolit profil 2,expo crawler.Pak brzdu na reglu na 9 blinkutí,tušim a poladit trochu i rádio.Brake/brzda asi na 90-100%.Mělo by to fungovat.
Jednou se mi stalo,že bylo potřeba znova spárovat rádio s přijímačem,DX3.0,a cca 3/4 roku to běhá v pohodě.
Neni důležité vyhrát,ale nasrat toho,kdo vás porazil.
AX10
Mammoth BC8 1/12
Uživatelský avatar
jerry-mouse
Častý přispěvatel
Příspěvky: 857
Registrován: 13.08.2009 0:00
Bydliště: Offroad City- East Slowakei.

Najvacsia sranda je, ze ked chces aby brzdilo, tak musis mat iba Novak motor z Crawler oznacenim a nic ine! :x Predtym som mal 18,5 z malym rotorom 12mm a brzdilo super, aj rotor 14mm brzdi este lepsie ale viac hreje regler. Ked dam iny motor 12mm, tak ani zaboha nebrzdi a ani Novak motory ktore nie su Crawler nebrzdia. Rozdiel je v senzoroch ktore ma crawler zrejme ine! :o
Dva kroky vzad jsou mnohdy tím nejlepšim krokem vpred ......... Full 2,4G... DCC 90.No-007, DCL 100-NoX01
Mob+421 911/905-833 957 Aktuálne ALFA Mobil 0948 833 957. Viber aktivny!
Uživatelský avatar
jerry-mouse
Častý přispěvatel
Příspěvky: 857
Registrován: 13.08.2009 0:00
Bydliště: Offroad City- East Slowakei.

jirkacbx píše:Když jsem ladil Goat3S,na brzdu v neutrálu,byl tam trošku problém v nastavení.
Brzda je potřeba,i při střídavým profilu,nastavit na 90%,teda 9tý bliknutí,7mý zajistí jen slabou brzdu.
Tak uz viaceri z vas mi radili, ze je potreba brzdu nastavit na minimalne 9-ku! Dnes sme boli jazdit stupaky a zjazdaky kde som mal problem z brzdou ten, ze to brzdilo az moc prilis takze miestami som musel cuvat az tak prudka bola brzda a to som mal iba 5 stupen. V cieli som nastavil 2-ku a stale to brzdilo tak, ze to furt islo cez budku! :x Proste od 2-ky az po 10-ku brzdi stale stejne co viedlo aj ku nehodam a 5m kotulani dole svahom! Tak skur..ne silnu brzdu som nikdy nemal, a najskor by som to prirovnal k bike ktory ma aktivnu iba prednu kotucovku a vy zjazdujete poriadnu strechu! :lol:
Dva kroky vzad jsou mnohdy tím nejlepšim krokem vpred ......... Full 2,4G... DCC 90.No-007, DCL 100-NoX01
Mob+421 911/905-833 957 Aktuálne ALFA Mobil 0948 833 957. Viber aktivny!
Uživatelský avatar
lused
Nově příchozí
Příspěvky: 33
Registrován: 26.11.2009 0:00

jerry-mouse píše:
jirkacbx píše:Když jsem ladil Goat3S,na brzdu v neutrálu,byl tam trošku problém v nastavení.
Brzda je potřeba,i při střídavým profilu,nastavit na 90%,teda 9tý bliknutí,7mý zajistí jen slabou brzdu.
Tak uz viaceri z vas mi radili, ze je potreba brzdu nastavit na minimalne 9-ku! Dnes ..... Proste od 2-ky az po 10-ku brzdi stale stejne co viedlo aj ku nehodam a 5m kotulani dole svahom! Tak skur..ne silnu brzdu som nikdy nemal, a najskor by som to prirovnal k bike ktory ma aktivnu iba prednu kotucovku a vy zjazdujete poriadnu strechu! :lol:

Clovece ty mas furt samy problemy. nejdriv ti tam nejde nastavit brzda, pak se ti to asi povedlo, zase se ti nelibi, ze ti to brzdi moc...
u toho myho jsem poznal rozdil mezi silou brzdy za naprosto stejne meritelnych podminek - nakloneny zehlici prkno. kola 1.9 v naklonu to zustalo na prkne viset, vymena za kola 2.2 brzda to neudrzela. duvod: vetsi paka zvetsenim prumeru a vetsi hmotnost zavazi v 2.2 kolech. pritahnul jsem brzdu myslim na 7 stupen a auto to udrzi i na svahu ze kteryho uz prepadava. takze nevim jak u koho, ale u mne rozdil v brzde je.
SCX10 Honcho ve vystavbe, vetsina uz je, delam ho rovnou brodivej a louzi uz mam taky vyhlidnutou - sel tam az po strechu, po louzi test rybnikem, 2,4GHz pod vodou nic moc
Uživatelský avatar
jerry-mouse
Častý přispěvatel
Příspěvky: 857
Registrován: 13.08.2009 0:00
Bydliště: Offroad City- East Slowakei.

Clovece mne to nebrzdilo zrejme preto, ze som nemal origo motor Novak Crawler. Na inych Novakoch to vobec nebrzdilo a je vcelku dos zaujimave, ze na G2 som nemal najmensi problem z davkovanim tebrzdnej sily, ale ten ko..t co mam teraz nepozna davkovanie brzdnej sily a sily brzdy celkovo. Teraz mam kombinaciu G3 a motor z predchadzajucej verzie G2 kde to slapalo ok! Tak podla tvojej mudrosti by som si mal prij..at 2,2-ky aby to slo ok, ale ja monstry nemusim! Vam vsetkym co ste tu pisali, tak ste zdvoraznovali, ze 5-7 slabsia brzda a az 9-10 brzdilo tak akorat. Mne brzdi na tej kombinacii co som popisal vyssie uz od 2-ky dost agresivne ze mi az auto prepadava! :x
Dva kroky vzad jsou mnohdy tím nejlepšim krokem vpred ......... Full 2,4G... DCC 90.No-007, DCL 100-NoX01
Mob+421 911/905-833 957 Aktuálne ALFA Mobil 0948 833 957. Viber aktivny!
Uživatelský avatar
lused
Nově příchozí
Příspěvky: 33
Registrován: 26.11.2009 0:00

sem tam popisoval jak sem poznal ze je rozdil v brzdny sile v moji konfiguraci auta. ne ze si tam mas dat 2.2 kola aby ti to brzdilo. :roll:
ze ti auto prepadava pri zabrzdeni je spis stylem tvoji jizdy - kdyz v rychlem pohybu hamptnes naplno na brzdu tak se nediv ze das budku. co takhle plynule zpomalit do zastaveni kdy to v jednom okamziku jeste drzi motor a v druhem uz to drzi brzda? mozna by to chtelo trochu citu v prstech pri jezdeni. brzda v motoru ma tim vetsi silu, cim vetsi jsou okamzite otacky rotoru v dobe zabrzdeni.
nevim jestli existuje takovej regl, kterej ma postupny nabeh brzdny sily - jako kdyz brzdis v aute taky se postupne davkuje sila na pedal, ne ze se vsi silou slapne na brzdu.
SCX10 Honcho ve vystavbe, vetsina uz je, delam ho rovnou brodivej a louzi uz mam taky vyhlidnutou - sel tam az po strechu, po louzi test rybnikem, 2,4GHz pod vodou nic moc
Uživatelský avatar
jerry-mouse
Častý přispěvatel
Příspěvky: 857
Registrován: 13.08.2009 0:00
Bydliště: Offroad City- East Slowakei.

Napisem ti to takto lebo pravdepodobne si ma asi nepochopil! Ked chceme klouzavesji brzdu, tak si nastvime mensi hodnotu na reglu napr. 6 a nizsie az po 1-ku tolko teoria! Ale mne to brzdi stale stejne silno i ked to nechcem a je to uplne jedno ci mam na dvojke alebo 10-ke. To ako si mi radil z citom pustat paku mi jednoducho pripadalo ako keby som mal iba 13-rokov a skuseny tatka radi nevzdelanemu-nechapavemu synkovi co jak ma delat. Mam 3 expedicne auta a ani jedno sa tak tazko neovlada ako to popisovane. Mam aj Rooster a ten je tiez trochu klzavy coz je pre mna velmi vyhovujuce. Ale ta G-3 nema ziadnu regulaciu citlivosti a sily brzdy je absolutne jedno jak pustis paku stejne to kusne! :? EDIT; Este raz podotykam, ze mam G-3 a motor starsej proviencie Goat 18,5T z malym 12mm rotorom, co by malo logicky skor slabsie brzdit pokial sa nemylim?
Dva kroky vzad jsou mnohdy tím nejlepšim krokem vpred ......... Full 2,4G... DCC 90.No-007, DCL 100-NoX01
Mob+421 911/905-833 957 Aktuálne ALFA Mobil 0948 833 957. Viber aktivny!

Zpět na „Pohony a regulátory“