Uživatelský avatar
catar
Uživatel
Příspěvky: 496
Registrován: 04.06.2010 0:00
Bydliště: Žibřidice

Mam Traxxas Rally Vxl a je v něm 100% vodotěsný regulátor a obyčejný bezsenzorový motor. ZDE se můžeš přesvědčit, že tomu voda opravdu nevadí :)
Kromě ložisek ta voda nevadí ;-)
Uživatelský avatar
pocekajlo
Uživatel
Příspěvky: 331
Registrován: 03.09.2009 0:00
Bydliště: Josefův Důl
Kontaktovat uživatele: WWW

já si dal do axiala honcha Combo Crawler Brushless + 21.5T od LRP (senzorový) - s původním pastorkem 20z je to trochu rychlejší, ale myslím že s 15z pastorkem to bude optimální. Tu vodu taky řeším, vodu já moc rád - teď ho zkouším celej "zabalit" do tekuté gumy - plasti DIP - psali o ní v RC CARS a vypadalo to slušně tak jsem si přes CONRAD jednu pixličku objednal. Dnes jsem dal první vrstvu na motor, ještě regl, plánuju 2 vrstvy. O víkendu bych chtěl testovat, tak poreferuju.
1/6 Dodge RAM
Defender 90 Mex I
Honda CR-V CC-01, komplet kov podvozek
Jeep Wrangler Unlimited 1/10 na TF kratky
Defender 110 Mex II - záchranář
1/6 Hummer H1 Traxxas Summit home made
Jeep JK Mex
Jeep JK 2D Mex Street
Uživatelský avatar
pocekajlo
Uživatel
Příspěvky: 331
Registrován: 03.09.2009 0:00
Bydliště: Josefův Důl
Kontaktovat uživatele: WWW

tak takhle to vypadá po napatlání tou gumou - dnes večer to napáchám do auta a přes víkend test.

Obrázek
1/6 Dodge RAM
Defender 90 Mex I
Honda CR-V CC-01, komplet kov podvozek
Jeep Wrangler Unlimited 1/10 na TF kratky
Defender 110 Mex II - záchranář
1/6 Hummer H1 Traxxas Summit home made
Jeep JK Mex
Jeep JK 2D Mex Street
Uživatelský avatar
SMURF
Častý přispěvatel
Příspěvky: 561
Registrován: 09.04.2009 0:00

no napatlat dosedací plochu motoru teda neni moc dobrej nápad
AXIAL Wraith JEEP pison spider
AXIAL SCX10 Jeep wrangler 2012
AXIAL SCX10 II Jeep wrangler 2017
Poličkovky Jeep YJ/Jeep TJ/Jeep JK offroad/Jeep JK street/Jeep JK unlimited offroad/Jeep JK unlimited street/LEXAN Jeep wrangler 2012-2017.
RAJČE = smurf87
Uživatelský avatar
pocekajlo
Uživatel
Příspěvky: 331
Registrován: 03.09.2009 0:00
Bydliště: Josefův Důl
Kontaktovat uživatele: WWW

ta tenká vrstva ničemu nevadí, po dotažení to je OK a navíc trochu působí jako silenblok. Já teda celkem běžně dávám mezi motor a lože třeba kus pěnové gumy. Čemu myslíš by to mohlo podle tebe vadit?
1/6 Dodge RAM
Defender 90 Mex I
Honda CR-V CC-01, komplet kov podvozek
Jeep Wrangler Unlimited 1/10 na TF kratky
Defender 110 Mex II - záchranář
1/6 Hummer H1 Traxxas Summit home made
Jeep JK Mex
Jeep JK 2D Mex Street
Uživatelský avatar
SMURF
Častý přispěvatel
Příspěvky: 561
Registrován: 09.04.2009 0:00

já jen aby motor dobře seděl a nebyl trochu nakřivo pak by sis moch odrovnat ložisko na motoru
AXIAL Wraith JEEP pison spider
AXIAL SCX10 Jeep wrangler 2012
AXIAL SCX10 II Jeep wrangler 2017
Poličkovky Jeep YJ/Jeep TJ/Jeep JK offroad/Jeep JK street/Jeep JK unlimited offroad/Jeep JK unlimited street/LEXAN Jeep wrangler 2012-2017.
RAJČE = smurf87
Uživatelský avatar
pocekajlo
Uživatel
Příspěvky: 331
Registrován: 03.09.2009 0:00
Bydliště: Josefův Důl
Kontaktovat uživatele: WWW

ta vrstva má asi 0,3 mm a je to guma, takže fakt po dotažení OK. A že by mírné vychýlení motoru při jeho otáčkách mohlo poškodit ložiska, to je (neber to osobně) blbost. Při sestavě kovový pastorek/plastový převod se běžně třeba u autodráhových modelů používá úhel i 15° a při mnohem větších otáčkách a mnohem menších ložiskách. Věř mi, dělám autíčka už 30 let a ještě k tomu jsem tak trochu strojař.
1/6 Dodge RAM
Defender 90 Mex I
Honda CR-V CC-01, komplet kov podvozek
Jeep Wrangler Unlimited 1/10 na TF kratky
Defender 110 Mex II - záchranář
1/6 Hummer H1 Traxxas Summit home made
Jeep JK Mex
Jeep JK 2D Mex Street
Uživatelský avatar
SMURF
Častý přispěvatel
Příspěvky: 561
Registrován: 09.04.2009 0:00

no já zámečník. Ja viděl jak odcházel spur když byl motor nakřivo a ložisku to určitě dělat dobře nebude, ale tak to už je jaksi tvoje věc já se poroučim :|
AXIAL Wraith JEEP pison spider
AXIAL SCX10 Jeep wrangler 2012
AXIAL SCX10 II Jeep wrangler 2017
Poličkovky Jeep YJ/Jeep TJ/Jeep JK offroad/Jeep JK street/Jeep JK unlimited offroad/Jeep JK unlimited street/LEXAN Jeep wrangler 2012-2017.
RAJČE = smurf87
Uživatelský avatar
catar
Uživatel
Příspěvky: 496
Registrován: 04.06.2010 0:00
Bydliště: Žibřidice

Hele, a nevadí ta guma chlazení?
Přeci jen motor i regl se hřejou a v předchozí buggyně mi v létě i regl vypínal (teplotní pojistka)
Uživatelský avatar
pocekajlo
Uživatel
Příspěvky: 331
Registrován: 03.09.2009 0:00
Bydliště: Josefův Důl
Kontaktovat uživatele: WWW

no na chlazení to určitě vliv má, do rychlé buggy bych to asi nedal, ale co jsem zkoušel v Honchu bez gumy tak to bylo OK - ono to přeci jen není tak rychlé. A v nejhorším ochladím v potoce :lol:
1/6 Dodge RAM
Defender 90 Mex I
Honda CR-V CC-01, komplet kov podvozek
Jeep Wrangler Unlimited 1/10 na TF kratky
Defender 110 Mex II - záchranář
1/6 Hummer H1 Traxxas Summit home made
Jeep JK Mex
Jeep JK 2D Mex Street
Uživatelský avatar
pocekajlo
Uživatel
Příspěvky: 331
Registrován: 03.09.2009 0:00
Bydliště: Josefův Důl
Kontaktovat uživatele: WWW

SMURF píše:no já zámečník. Ja viděl jak odcházel spur když byl motor nakřivo a ložisku to určitě dělat dobře nebude, ale tak to už je jaksi tvoje věc já se poroučim :|


já bych tuhle diskuzi ukončil. myslím že tohle vlákno někdo založil aby dostal radu jakej stříďák do auta. A umění sesadit převod patří jinam 8)
1/6 Dodge RAM
Defender 90 Mex I
Honda CR-V CC-01, komplet kov podvozek
Jeep Wrangler Unlimited 1/10 na TF kratky
Defender 110 Mex II - záchranář
1/6 Hummer H1 Traxxas Summit home made
Jeep JK Mex
Jeep JK 2D Mex Street
Uživatelský avatar
pocekajlo
Uživatel
Příspěvky: 331
Registrován: 03.09.2009 0:00
Bydliště: Josefův Důl
Kontaktovat uživatele: WWW

tak takhle vypadá stříďák zabalenej do tekutý gumy v autě:
1. motor
Obrázek
2. regl
Obrázek

odpoledne jdu k vodě..........
1/6 Dodge RAM
Defender 90 Mex I
Honda CR-V CC-01, komplet kov podvozek
Jeep Wrangler Unlimited 1/10 na TF kratky
Defender 110 Mex II - záchranář
1/6 Hummer H1 Traxxas Summit home made
Jeep JK Mex
Jeep JK 2D Mex Street
Uživatelský avatar
petos
Častý přispěvatel
Příspěvky: 768
Registrován: 25.01.2010 0:00
Bydliště: Banska Bystrica SK

Pocekajlo-uz som skusal tekutu gumu,ale je to odolne len voci striekajucej vode.Zalial som senzorovy striedak ako ty.
Ked to ponoris motor na uroven loziska,tak zalezi ake nepriepustne mas lozisko v prednej casti motoru.Podla toho sa ti voda dostane dnu-a motor sa zastavi.
Nasledne musis gumu dat dole,motor otvorit,vysusit,zlozit a mozes pokracovat.(opakovat to uz ale nebudem)

Pre potapacov je ten motor nevhodny.Jedine si postavit auto,kde sa motor da umiestnit pod strechu(napr. nakladiak)

daka ukazka ako sa to sprava v lepsom pripade(ked sa neznici elektronika)
http://www.youtube.com/watch?v=PEbMuUKZA5U

Inak Jerry-mouse ma senzorak v modrom defendery
(video si posunte na 3:12)
http://www.youtube.com/watch?v=6JUFfNxaaUQ

a cely nedelny trial odjazdil bez problemov.(motor ma pod prednou kapotou)
A ze mokro bolo poriadne.Ale len striekajuca voda.
SCX10 jeep JK 4x4
TRX6 Pacific P12 6x6
Uživatelský avatar
pocekajlo
Uživatel
Příspěvky: 331
Registrován: 03.09.2009 0:00
Bydliště: Josefův Důl
Kontaktovat uživatele: WWW

jo, jo svatá pravda s tím předním ložiskem. Koukal jsem na to než jsem vyjel. vyřešil jsem to podobně jako u serva - dal jsem tam vazelínu a zkoušel potápět, ale jen krátce jako třeba projet hlubší kaluž. Vypadá to OK, ale nevím jestli se zase skrz to ložisko nezasviní motor uvnitř od vazelíny, ale to mu zas tak vadit nemuselo. No prostře při volbě stříďáku jsem řešil hlavně ten rozjezd a na nevhodnost pro potápění jaksi zapomněl. Zkusím ještě pořešit mini gufero které bych nalepil k držáku motoru a utěsnil tak prostor k ložisku, jen aby to moc nedrhlo - to by pak ztrácelo výkon a žralo baterky.
1/6 Dodge RAM
Defender 90 Mex I
Honda CR-V CC-01, komplet kov podvozek
Jeep Wrangler Unlimited 1/10 na TF kratky
Defender 110 Mex II - záchranář
1/6 Hummer H1 Traxxas Summit home made
Jeep JK Mex
Jeep JK 2D Mex Street
Uživatelský avatar
petos
Častý přispěvatel
Příspěvky: 768
Registrován: 25.01.2010 0:00
Bydliště: Banska Bystrica SK

riesenie by bolo namiesto axial prevodovky dat senzorak zaliaty v tekutej gume cez redukcnu prevodovku od wheelkinga a pod.A do prevodovky natlacit vodeodolnu vazelinu a celen to este znovu natret tou tekutou gumou.
Tak by sa vyriesil problem netesniaceho predneho loziska.
Bohuzial nemam ani jedne taky podvozok,takze to nemozem vyskusat.
SCX10 jeep JK 4x4
TRX6 Pacific P12 6x6

Zpět na „Pohony a regulátory“