no to je taky možný, ale to by jen bylo slyšet že se točí motor a auto nejede, nebyl by slyšet hluk přeskakujících zubů a žádný by nebyly poškozený. Jinak pastorek utahnout a červik zajistit pojistným lepidlem.
1/6 Dodge RAM Defender 90 Mex I Honda CR-V CC-01, komplet kov podvozek Jeep Wrangler Unlimited 1/10 na TF kratky Defender 110 Mex II - záchranář 1/6 Hummer H1 Traxxas Summit home made Jeep JK Mex Jeep JK 2D Mex Street
Tak dneska jsem dal vše zpátky do kupy,zajistil motor,ale nepomáhá. Přitom smontovávání jsem si říkal,že bych to mohl zkusit jen s předkem. Tak jsem odpojil zadní kardan a vyrazil to zkusit,ale bohužel ne řvalo to i bez zadku,tak já už fakt nevím :-(
Hmm, pročítal jsem to tu... Pajo mám asi 3 dny, nebo kolik a ty šroubky, které by měly držet kryt převodů už nejdou pořádně utáhnout... Kryt jakože chytnou sice, ale potom už můžu dotahovat jak chci a pořád se protáčej. Nevím, jak se mi to za tu dobu povedlo, tkže to chytnu dlouhýma skrz...
S vrutama do plastu je vždycky problém. Nesmí se to dotahovat na krev. Když se to rozebere, tak je nutné, byť to zní divně, použít vždy ten samý vrut do díry, kde byl. Když se znova šroubuje, tak protočit vrut pomalu proti směru hod. ručiček, než jakoby zapadne - tím se dostane do původní šroubovice a neřežete novou. Přesto to stejně moc nevydrží.
Já dával furt delší a delší šrouby až to bylo neunosný tak sem dal šrouby na kryt zespoda co je na kardan i na ten horní skrz a je to.......vepředu na tom předním šroubu to nejde tak sem tam dal větší samořez a drží to. Jinak mě se udělala vůle na tom převodu od spuru na přední diferák tak se to musí torchu vymezit aby ten planetovej pevod na sede dosedl.
Vykašlete se na všechno a dejte tam imbusový M3 skrz a na matici, u tohohle nemá moc smysl experimentovat... Tak to mám já a je to napohodu, od tý doby nic prostě neřešim a mám takhle se Speedem 600 ECO odjeto bez jedinýho problému s převodama už pár desítek km :lol: