Ahoj chtěl bych se zeptat, jak se rozdělujou motory, jestli když mam motor 540 55T nebo 540 18T, kterej z těch motorů je silnější podle čeho se to určuje síla, otáčky a td. díky za rady.
Ještě podotknu ... Co se týká síly , nečekej zázraky , motory s vyšším číslem (počtem závitů) mají pomalejší otáčky , ale neplatí , že když má motor o 50% menší otáčky zvýší se jeho síla o 50% .
Počítej že bude tak jen o 15-20% silnější.
tak tak... je třeba si pohrát spíše s pastorky (respektive převody), je to levnější a má to větší efekt :-) (princip stejný jako u řazení na kole)
Axial SCX10 Jeep JK (Speed Eco 600;4-link;HK GT3B 2,4 GHz;RC4WD Gladiator 1.9, Dick Cepek Torque 1.9) Jeep J5C, Losi Micro Rock Crawler Tatra 162 Dakar prototyp-Reely monster truck extreme,Work In Progress Yokomo Type C DP+; 1986 Toyota AE86 Trueno GT
Mám otázku zda existuje nějaký motor s cca 16 000 otáčkami, ale aby nepřetěžoval regulátor? Doteď jsem měl Speed 600 7,2V a po tom co jsem musel DSYS MD54DCRS poslat na reklamaci mi pan David napsal tento text:
Regulátor jsme otestovali a opravili.
Závada: přerušené některé budiče motoru MOSFET vlivem proudového přetížení. Motor byl proměřen a odebírá max. proud 81A, naprázdno 1,9A při 8V.
Doporučení: použijte méně výkonný motor (viz tabulka souboru „Vyber_regulatoru“ nebo použijte silnější regulátor (např,: MDD90)!
To jsem pochopil :mrgreen: moje otázka byla jestli, existuje motor kterej by bral menší proud. Ale nakonec koupím silnější regulátor a MD54 si schovám. :wink:
martens13 píše:to jo ale já chci koupit motory do crawlera pastorky už jsou 20T a na axiku už jsem pastorky doladil ještě ten crawler ale jinak dík za upozornění
Já mám v crawlerovi 2x55T a řekl bych že dobré....Moc nevím k čemu více rychlosti.
Jeep Wrangler YJ home made absolutely, Tekin FXR Axial SCX 10 Deadbolt Futaba 4PK
bylo: XR10 bj4v bwd FXR by Pavel Toyota Tundra na SCX 10 SCX 10 Dingo Axial wraith Kyosho MP9e