Primární otáčky motoru jsou velmi vysoké. Nevím, kolik váží samotný rotor, ale vzhledem k celkové váze motoru to nebude nic zanedbatelného. Pokud takovou hmotu roztočíš na 50 tisíc otáček za minutu, tak je z toho docela slušný setrvačník - dalo by se říct základ gyroskopu. Ubrzdit to a přejít třeba na opačný směr otáčení bude nějakou chvíli trvat a regulátor se z toho pěkně zapotí. Pokud tam bude převodovka, bude stačit docela malý výkon motoru.
Nedávno jsem dávali do tanku Tiger 1:6 tyto dva motory:
http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... 2665W.html . Je tam jen rozvodovka, žádná převodovka. Tank váží těsně pod 50 kg a je zajímavé, že jezdí na 12-ti článek NiCD 4000 mAh. S tímto pohonem jezdí bez problémů půl hodiny ( pochopitelně ne pořád v terénu a naplno - na běžných předvádědích akcích ). Takže odběr motorů je poměrně nízký a je jasné, že odpor pásového vozidla v terénu je o dost větší, jak kolového. 30 km/h s tou Tatrou je možné jet pouze na rovném povrchu, jinak by se rozpadla za jízdy. A na hladkém povrchu bude stačit na jízdu docela malý výkon. Základem bude určitě vhodná převodovka ( nejlépe třístupňová ) a ušetříš si spoustu starostí.