vased: Bohuzel od nich docela dost veci funguje stejne jak ten navijak. Proti cemu nemuzu rict vicemene krivy slovo jsou gumy. Jinak co jsem mel v ruce tak co do funkcnosti celkem bida tlumice, r2 prevodovky, D40 napravy...a dyz sem videl jak je zpracovanej trebas Copperhead crawler, skoda mluvit a to se tyka i naprosto elementarnich veci, jako nedostatecna triangulace 4linku.
Ja se snazim proste mechanickym vecem od nich vyhnout jak cert krizi, v aute mam jen rozvodovku disruptora a to je tak jednoduchy a ty kola tak masivni, ze tam zdanlive neni co podelat... a stejne maji hridele i pres to ze jsou v loziskach vule. na funkcnost to nastesti moc vliv nema, ale jinak no comment.
Deekay: platí to i pro jejich mini redukci 4:1? Protože to je jediná převodovka, co bych mohl s minimálníma úpravama nacpat do svýho plánovanýho auta... Jinak bych musel dělat mnohem větší zásahy...
clovek ani nemusi byt tak narocny ale -
1) veci deklarovane skladem - stejne nejsou a posilaji nadvakrat
2) USPS - nejdřív akceptují a pak prostě napíšou, že to nejde a pošlou levnější poštou
3) naviják - mám 2 ks - v jednom odešla převodovka a to ani neodvinul lano, ve druhém odešel motor - takže ze dvou jsem složil jeden !!!! - i tak nic nefunguje jak má - dálka má obrovské prodlevy a každých x sec se jakoby na chvilku odmlčí - tenhle produkt se jim tedy nepovedl.
4) čekám od nich disky a gumy - uvidím
kvalitu navijáků potvrzuje i to, že jsou všechny varianty vyprodány ( v překladu - sere se to a každý to reklamuje raději to stáhnem)
deekay píše: lestat: no to ja si zase nemyslim...ono asi zalezi jak je clovek narocnej :)
no myslím tím podvozky aby jse si rozuměli elektronika mě od nich nijak moc nezajma
zase na druhou stranu nechci říkat že podvozky od rc4wd jsou všechny vrchol dokonalosti mají své mouchy a ty já sem jakž takž ochotnej akceptovat a líbí se mi takovou jotu bych na ježdění bral hned
přidávám se ke kritice navijáku od rc4wd s dálkovým ovládáním - mám v něm už 3-tí převodovku - možná ho týrám víc než umí, ale třeba je chyba v tom že amíci k němu nikde nepíšou max zatížení - to mi při možnosti soudních dohadů v té jejich zemi přijde jako dost chyba. Dnes jsem zrovna testoval po výměně té poslední převodovky - vyřešil jsem to tak že konec lana je chycený k nárazníku a k háku jsem dal kladku (made in merkur). Zátah už byl celkem OK, ale ta funkčnost dálky je fakt na ho... Jenže v případě že nechci pákovou vysílačku a nechci dát 16 tis za 4-kanál futabu tak jiná možnost není - vyjma ovládání tlačítkem přímo na autě. Ale scaleově to vypadá, to zas jo.....
A ke kvalitě jejich dalších výrobků - zrovna dnes mi odešel už druhý převod v přední nápravě, ale jsem fakt extrémista - jezdím hlava nehlava, bláto, brodím, šplhám a kutálím se. Ale i tak jsem měl představu že to třeba aspoň jednu sezónu vydrží. Kdybych věděl o něčem lepším.....
Jo ale abych jen neremcal - po několika pokusech se servy jsem investoval řádově 2 tis do digitálního DS1015 a to je fakt paráda - vřele doporučuju všem co nechtěj pořád opravovat.
1/6 Dodge RAM Defender 90 Mex I Honda CR-V CC-01, komplet kov podvozek Jeep Wrangler Unlimited 1/10 na TF kratky Defender 110 Mex II - záchranář 1/6 Hummer H1 Traxxas Summit home made Jeep JK Mex Jeep JK 2D Mex Street
Tak dneska konecne prisel balik a v nem V8.No me prvni dojmy,byli takove ze jako tezitko je to fakt nadhernej-funkcni kousek(a hned jsem volal jankovi jestli taky nechce na stul jedno :tleskam: ),ale cim dele jsem si stim hazel z ruky do ruky tak tim vice me to dostavalo do rause az jsem se teda rozhodnul pro dalsiho mexe v rade a vyuziti pro karoserii chevyho blazera co se snad nekdy povede udelat.takze kapota bude oteviraci aby byl pristup k V8 a mohl se vymenit treba olej,bude to takovej fajnovej model z 6mm saskem ze zeleza s povrchovou upravou,zachovam listova pera i kdyz jsem zastance 3-4linku,napravy samozrejme Yoty a zase pouziju vse co je od soudruhu z RC4WD funkcni,vyzkousene a bez zavad jako je na mexu-I a II.Tim ze pouiji listy tak zachovam to vase scale a hlavne vaha celeho modelu bude tak kolem 5-6kg coz listum prospeje(doufam ze to vydrzej) :roll: ........Jo a cena no tak pri prvnich propoctech neco kolem 30litru,ale to si myslim ze porad jeste jde oproti nemeckemu Jeep Cherokee co vychazi asi na 36litru.
No tak uvidime co z toho vznikne,ale ted hlavne se musi dodelat mex-II D-110 protoze plno dravcu na nej ceka jak na zazrak,ale je to vse v rukach meho dodavatele plastvejch komponentu ktery se porad pere s boudou,protoze saska jsou uz pripraveny jen na ne nasadit boudu.
no a ted se do me zase oprete at si poctu :twisted: