Nevím, jestli to platí u u nových sad, ale klasicky býval v RTR 27záv. motor a 20zub. ocelový pastorek, což je fofr. V KITu 14zub. hliníkový pastorek co nic nevydrží a doporučený 55záv. motor, se kterým je to šnek. Jestli nechceš rychlíka, dej cca 35 závitů, zkus to s KITovym hliníkáčem a až začne ječet, jště dřív, než odděláš i spur, tak místo něj kup ocelovej, větší, nebo menší, podle dojmu a potřeby.
Já tam mám ten origo pastorek zatím drží a 55T jezdí to o chlup rychleji než je má normální chůze takže mně stačí. Pajero jezdí se stejným motorem cca 2X rychleji ale tam jsou jiné převody. Takže jestli chceš rychlost tak 55 určitě nebrat :YOP:
no vyloženě rychlost nechcu, to bych neprodal TA, co jsem předělal. TAkže mám zrovna k 35T vzít ocelový pastorek? Nevíte někdo, jaký to auto má převodový poměr? Z toho, z otáček motoru a z průměru kol bych si spočítal teoretickou rychlost, ať mám z čeho vycházet.
Jo souhlas , ja davam 12past a 90spur... muj nazor je kup treba 27 Nebo i min a prevoduj do pomala dokud ti nebude vyhovovat rxchlost... nejlepsi reseni...
" Pitbull tires! ... other tires are a joke! " " Seru na poli , jezdím pro body... "