tam je zrada v tom že ten příjmač je schopen zpracovat na vstupu 7,2 V tak proto asi napsali že tam je "BEC", obecně BEC se používá aby se snížilo napětí z baterky na hodnotu vhodnou pro příjmač protože pro výrobce je snažší a levnější použít součástky na 5 V než třeba na 20 V, proto pokud není BEC připojen tak je potřeba použít dvě baterie, jednu příjmačovou která má nižší napětí vhodný pro příjmač (u spalováků běžná věc) a druhou pohonou, pak se přijmačová baterka připojuje na pinny BATT nebo B/C a v tomto případně podle mě na "BEC". Samotný BEC je pak takovej stabilizátor kterej z těch vyšších napětí to srazí na napětí vhodný pro příjmač a není proto potřeba použít dva baterie ale stačí jedna pohonná, BEC je buď v reglu nebo samostatně, pokud je v reglu napájí se tím příjmač a serva přes kabel mezi reglem a příjmačem, pokud je externí tak se zapojuje na pinny BAT jako by to byla příjmačová baterka, a pokud se nepletu tak při připojení externího BECu by se měl odpojit plus vodič z kabelu mezi reglem a příjmačem, další věc je že použití BECu v reglu musí být pordporováno, myslím že jsem viděl nějakej starší příjmače kterej právě z reglu neuměl bejt napájenej a mohl se napájet jen z pinů BAT
takže k tomu jak to je u toho příjmače, dle rozsahu napětí to je příjmač bez BECu ale zvládá až 7,2 V což většina jinejch neumí, pokud by ho člověk použil v autě bez BECu a měl tam třeba 4s a zapojil to na ten příjmač tak ho usmaží, takže označení BEC na pinech je podle mě pro připojení externího BECu / příjmačový baterky a BEC system by mohlo znamenat to že umí být napájen i iterním BECem v reglu tzn přes CH2
no doufám že jsem to trochu srozumitelně vysvětlil a že jsem se nesek neb s externím BECem zkušenosti nemám :-p