Ale prdlačku,velebnosti.
Udělej disky podle tohohle http://forum.tamiyaclub.net/viewtopic.php?f=109&t=7449 a budeš mít klid.Dycky nafoukneš na okolní tlak a pojedeš jako pán.
Na AX to taky mam a plná spokojenost a to mam ted váhu něco ke 4kg.A jedině bez vložek.
Ja to ted pres zimu resil injekcni jehlou... oznacil jsem si misto na pneu, abych to nepichal porad nekam jinam a kdyz se zdeformovali pneu smrstenim vzduchu mrazem, tak jsem jen napustil vzduch skrz injekcni jehlu a byl klid. Vpich je to tak malej a guma je dost mekka, tak se dirka sama zatahne a nehrozi ze by do pneu tekla voda. Dokonce jsem pak zkousel zmacknout gumy jestli bude skrz ten vpich unikat vzduch, ale ani pod vodou z toho bublinky neunikaly :wink: Teda samozrejme nesmis pouzit jehlu na tetanovku :mrgreen:
Já tohle vyřešil jinak.
U AX stock plastových ráfků dírky pro šroubky procházejí v síle materiálu ráfkem. Stačilo jednu z nich prohloubit a kolmo k ní vyvrtat dírku zevnitř ráfku tak, aby se potkaly. Upravenou dírku mám zvenku označenou a když z ní vyšroubuju šroubek tak se vzduchu otevře cestička dovnitř nebo ven. Když šroubek zašroubuju je dírka uzavřená v podstatě hermeticky.
To umí každý debil, aby eso trumfem přebil. Ale dát na eso dvojku, to je teprve gól!
* 2x Slash * SCX 10 * Holiday Buggy * Popletka * Pinzgauer *
Tak jsem nakonec popřemýšlel, přeměřil a heuréka!
Musel jsem to udělat ale ze zadní strany. Všecko ok, jenže pneumatiky mám děravé :sad: Takže když to nafrcám dost, tak to začne unikat. Mno nejspíš na Axialech budu používat zatím vložky, na nových tam hodím vzduchotechniku :twisted:
Zvenku jsem vyvrtal díru tak, aby byla přesně vedle vnitřku (límce) disku. Vevnitř je tak 0.5 cm hadičky a v díře zasilikonovaná. Kdoví, jak dlouho to tam vydrží. Potom na konec hadičky jsem dal nějaký imbusový šroubek, co zbyl z SCX. Kdybych neměl děravý plášť, tak jsem asi spokojený :x