No já nevím, jestli bychom mohli v tomhle případě zanedbat nestejné natočení kol. Měřili jsme to na feldě a když ještě nebyl zdaleka plný rejd, tak na vnitřním bylo 20° a na vnějším 16° což mi vyloženě zanedbatelné nepřijde. No a rychlost kol v zatáčce, jak Wojta říká, by se v tom asi taky měla nějak projevit ne? Jinak Wojto, ono to zdánlivě odolnější je, ale vzhledem k tomu, že ty křížové poloosy jsou v podstatě výsada jen Jeepů, to tak asi nebude. Že by Jeepy zrovna oplývali vysokou odolností náprav se říct nedá. V podstatě všechny ostatní tereňáky maj homoklouby. Jestli to právě nebude tím, že časem se ten nerovnoměrný chod prostě projeví na životnosti.
No já si myslím, že minimálně to, že by jsme se měli snažit dát osu hrušky a osu výstupu převodovky do rovnoběžnosti, tzn. pomocí horních linků nastavit naklopení nápravy, tak aby to +- sedělo a úhly na kloubech u převodovky a rozvodovky byly tak nějak stejné. Není řečeno, že když to tak nebude, tak se ti to za týden odjebe, ale určitě to má alespoň nějaký malý vliv na rovnoměrnost chodu celého hnacího ústrojí a tím i rovnoměrně opotřebované ozubení v rozvodovce. Já kdysi ozubení zadní nápravy zrušil a ten kardan jsem měl právě špatně smontovaný, neříkám, že to bylo kvůli tomu ale pomoct to tomu mohlo.
Hlavne zkontrolovat jaky ma uhel hruska na naprave i po propruzeni. Ja pri nastavovani udelal chybu a s propruzenim se uhel kardanu a hrusky zvetsoval. Pekne se vzajemne sezvejkali.
Naposledy upravil(a) Woyta dne 09.01.2014 17:34, celkem upraveno 1 x.
A u kardanu, který jde složit i jinak (např. novej axík), dát pozor na to, aby čepy vstupní vidličky na převodovce a výstupní vidličky na hrušce byly rovnoběžně. (jako ten modrej na obrázku)