Uživatelský avatar
WizzyHilux
Nově příchozí
Příspěvky: 6
Registrován: 28.05.2014 15:47
Bydliště: Nejdek

Ozubení nápravy HighLift

Ahoj,hledám nějakou alternativu místo originálního ozubení High Lift náprav.Najedu ročně kolem 100km(možná i více) a musim měnit ozubení jednou ročně.Hledal jsem všude i po světě ale nic nemůžu najít,nebo i jiné nápravy jestli někdo poradí?Četl jsem to tu delší dobu a ty Yoty tu někdo taky moc nechválil,tak nějaký jiný?Potřebuji ale aby to byly držáky do těžšího terénu.Má někdo nějaký nápad?Nebo by někdo vyrobil ty vnitřky z kusu oceli?
Uživatelský avatar
Niky
Uživatel
Příspěvky: 283
Registrován: 20.04.2011 0:00
Bydliště: Zlin

Re: Ozubení nápravy HighLift

Tak pokud chces drzaky tak jsou jasnou volbou napravy Axial.
Uživatelský avatar
rc-vitek
Píšu hodně
Příspěvky: 1221
Registrován: 07.01.2012 0:00
Bydliště: solnice

Re: Ozubení nápravy HighLift

Je to jen úvaha, ale je taková že někdo tu na fóru dával do náprav T-rex diferenciál z HL náprav a takže by mohlo ozubení z T-rexů pasovat naopak do HLkovejch :wink: ale nevím to jestě :oops:
Mitsubishi Pajero - CC-01-doladěný k obrazu mému
Uživatelský avatar
peterrc
Uživatel
Příspěvky: 278
Registrován: 10.08.2011 0:00
Bydliště: Kraslice

Re: Ozubení nápravy HighLift

je to tak,z T-Rexů 60 pasuje do HL náprav talířový kolo,hruška,dokonce i XVD poloosy pro zvětšení rejdu
(jsou to vlastně stejný nápravy s jinym vzhledem obalu,a pasuje všechno kromě poloosy zadní nápravy-T-Rexy mají pevnou,HL mají zatáčecí i zadní) všecko mám vyzkoušený :wink:
z Nejdku jsi jo? a kde jezdíš? 100km ročně je dost :OK:
Uživatelský avatar
gecko-x
Píšu hodně
Příspěvky: 1641
Registrován: 01.01.2013 18:55
Bydliště: Količín

Re: Ozubení nápravy HighLift

Jen taková úvaha - nedával do t-rexů kola z Hlka proto, že vydržely víc? Pak by to asi moc nemělo význam :-(
A 100 km ročně je fakt dost, to jezdíš v autě 1/1 a vedle jedeš s modelem? Jezdím denně se psem cca 3 km a to je právě cca 100 km ročně a i axialy jsou už zralý. Otázkou je, jestli po těch nápravách nechceš moc, když si myslíš, že po výměně vydrží víc.
Ale to jen moje úvaha :CIAO:
Ford f150 raptor rc4wd (Hero)
Uživatelský avatar
tomas71
Píšu hodně
Příspěvky: 1173
Registrován: 30.01.2011 0:00
Bydliště: Ústí nad Labem

Re: Ozubení nápravy HighLift

gecko-x píše:Jen taková úvaha - nedával do t-rexů kola z Hlka proto, že vydržely víc? Pak by to asi moc nemělo význam :-(
A 100 km ročně je fakt dost, to jezdíš v autě 1/1 a vedle jedeš s modelem? Jezdím denně se psem cca 3 km a to je právě cca 100 km ročně a i axialy jsou už zralý. Otázkou je, jestli po těch nápravách nechceš moc, když si myslíš, že po výměně vydrží víc.
Ale to jen moje úvaha :CIAO:



Tak pokud opravdu denně jezdíš 3 km, tak za rok to máš "krapítek" víc než 100 km :YOP:

100 km není zase tolik. Kdyby o víkendu ujel cca 5 km, tak za 20 víkendů má hotovo.
Hilux na šasí Slick7 "TADY"
Hilux "Žirafa" na SCX10
Hilux "KATONI" na TF2 "TADY"
Crawlík Bullýk
"RAJČE"
Uživatelský avatar
peterrc
Uživatel
Příspěvky: 278
Registrován: 10.08.2011 0:00
Bydliště: Kraslice

Re: Ozubení nápravy HighLift

gecko-x píše:Jen taková úvaha - nedával do t-rexů kola z Hlka proto, že vydržely víc? Pak by to asi moc nemělo význam :

četl jsem to tu taky někdy jak psal rc vítek
do T-rexů dával někdo kola z HLka kvůli funkčnímu diferenciálu myslim

s výdrží je to s těma tvrzenejma kolama určitě lepší,proto jsem přešel na T-Rexy,taky jsem měnil oz.kola,ne po roce, spíš po dvou,a co mám T-rexy tak je jezdim od srpna a ozubení je bez známek opotřebení,to u těch HLkovejch kol už by šlo opotřebení vidět
Uživatelský avatar
rc-vitek
Píšu hodně
Příspěvky: 1221
Registrován: 07.01.2012 0:00
Bydliště: solnice

Re: Ozubení nápravy HighLift

Peto, nebyj jsi to nahodou ty? :mrgreen:
Mitsubishi Pajero - CC-01-doladěný k obrazu mému
Uživatelský avatar
rc-vitek
Píšu hodně
Příspěvky: 1221
Registrován: 07.01.2012 0:00
Bydliště: solnice

Re: Ozubení nápravy HighLift

Peto, nebyj jsi to nahodou ty? :mrgreen:
Mitsubishi Pajero - CC-01-doladěný k obrazu mému
Uživatelský avatar
WizzyHilux
Nově příchozí
Příspěvky: 6
Registrován: 28.05.2014 15:47
Bydliště: Nejdek

Re: Ozubení nápravy HighLift

Děkuji tedy za informace,a že pasují i xvd mě překvapilo,zvětšení rejdu by bylo velké plus.
Axial nápravy by se mi nelíbily,půjdu cestou výměny ozubení,je to nejlepší řešení a nemusím si lámat hlavu s uchycením jiných náprav.S tím počtem km je to opravdu tak,5-10km za víkend,podle počasí a času.Přímo z Nejdku nejsem,bydlím kousek od,a jezdím hlavně na Přebuz a okolí,je tam klid od lidí,pěkný terén i krásná příroda.Objednám to tedy vše a po roce provozu napíši jak to vypadá.Díky
Uživatelský avatar
gecko-x
Píšu hodně
Příspěvky: 1641
Registrován: 01.01.2013 18:55
Bydliště: Količín

Re: Ozubení nápravy HighLift

jééé, trochu jsem to blbě spočítal, že?
sipu si popel na hlavu
:-D :-D :-D :-D

tomas71 píše:
gecko-x píše:Jen taková úvaha - nedával do t-rexů kola z Hlka proto, že vydržely víc? Pak by to asi moc nemělo význam :-(
A 100 km ročně je fakt dost, to jezdíš v autě 1/1 a vedle jedeš s modelem? Jezdím denně se psem cca 3 km a to je právě cca 100 km ročně a i axialy jsou už zralý. Otázkou je, jestli po těch nápravách nechceš moc, když si myslíš, že po výměně vydrží víc.
Ale to jen moje úvaha :CIAO:



Tak pokud opravdu denně jezdíš 3 km, tak za rok to máš "krapítek" víc než 100 km :YOP:

100 km není zase tolik. Kdyby o víkendu ujel cca 5 km, tak za 20 víkendů má hotovo.
Ford f150 raptor rc4wd (Hero)
Uživatelský avatar
Peter BT
Nově příchozí
Příspěvky: 64
Registrován: 07.02.2015 21:31

Re: Ozubení nápravy HighLift

chlapci, nespomeniete si niekto náhodou.... aký je prevodový pomer tých Trex ozubení? rozmýšlam, či by sa tým nepodarilo trošku zrýchliť prednú nápravu HL.... celkom by sa mi to na triale ziślo......

Zpět na „Nápravy, převodovky a jejich části“