no ja to ted nedokazu fyzicky zmerit:D ale prodejce mi psal ze jeden ten dil dlouhej ma 78mm no nemuzu overit ale asi mel... ale dopredu na SCX sem musel asi centak mozna vic pokratit... kdyz na nej tak koukam u pravitka tak tech 150mm delku zkousne urcite....nezkracenej :lol:
" Pitbull tires! ... other tires are a joke! " " Seru na poli , jezdím pro body... "
no co sem se díval, tak se musí i naskrz projet výstupy z převodovky a náprav... maj to stejně jako nový axíkovský naskrz ten šroub, že?
Axial SCX10 Jeep JK (Speed Eco 600;4-link;HK GT3B 2,4 GHz;RC4WD Gladiator 1.9, Dick Cepek Torque 1.9) Jeep J5C, Losi Micro Rock Crawler Tatra 162 Dakar prototyp-Reely monster truck extreme,Work In Progress Yokomo Type C DP+; 1986 Toyota AE86 Trueno GT
jojo je ale cenda na CC jen ubrousil jednu plosku uvnitr unasece a dal sroubek... taky to jde.... jen pozor pokud mate min mista ..nejsem si uplne jistej ale na axika s krytem prevodu se asi nevleze..bez upravy krytu..
" Pitbull tires! ... other tires are a joke! " " Seru na poli , jezdím pro body... "
Axial SCX10 Jeep JK (Speed Eco 600;4-link;HK GT3B 2,4 GHz;RC4WD Gladiator 1.9, Dick Cepek Torque 1.9) Jeep J5C, Losi Micro Rock Crawler Tatra 162 Dakar prototyp-Reely monster truck extreme,Work In Progress Yokomo Type C DP+; 1986 Toyota AE86 Trueno GT
Teda za ty prachy 2ks dobrý, jak dlouho s nima jezdíš? A taky jsi musel nějak upravovat na axial nápravy? .... pojem Mezinápravová poloosa teda slyším poprvé, docela mě pobavil :lol:
Od loňských prázdnin, protože jsou plastové tak při dotahování červílů se deformovaly, tak jsem provrtal osu hrušky diferáku, akorát mi došly vrtáky tak ta druhá se nepovedla, tak jsem tu plastovou koncovku na kardanu vyměnil za kovovou co je jako tuning na Axial kardany.