rcdriver123
Uživatel
Příspěvky: 135
Registrován: 14.08.2010 0:00
Bydliště: kousek od Dobříše
Kontaktovat uživatele: WWW

Nastaveni diferencialu (protaceni kol)

chtel bych se zeptat jestli pro trial nebo tak neco je lepsi mit to vic utahli aby se ty kola tocila vic obe nebo jestli je lepsi to mit povolenejsi nebo tak akorat? dik ze odpovedi nepiste sem ze to je dalsi moje blba otazka :wink:
Uživatelský avatar
aushaus
Píšu hodně
Příspěvky: 1156
Registrován: 16.06.2009 0:00
Bydliště: Buštěhrad
Kontaktovat uživatele: WWW

Utáhni je pokuď možno úplně, sice tím zhoršíš účinost zatáčení a vlatně naprosto vyloučíš práci diferenciálů jejichž úkolem je přenášet točivý pohyb na každé kolo jinak, podle poloměru zatáčky (vnější kolo obepisuje větší část kružnice než vnitřní) ale v terénu se to vyplatí, kvůli tomu že na všechny kola bude přenášena stejná síla ikdyž každé bude různě namáhane, jinak by se veškerá síla soustředila na nejmíň zatížené kolo a to by začlo hrabat (nebo se volně protáčet ve vzduchu) zatímco zbylá kola by stála :wink:
D90-Gray Td5 (MEX)-Construction in progress
YouTube channel
Uživatelský avatar
jirkacbx
Uživatel
Příspěvky: 392
Registrován: 13.02.2009 0:00
Bydliště: Sedliště u Nepomuka,okr. PJ
Kontaktovat uživatele: WWW

Nejlíp pevná osa/hodně utažený diferenciál.
Jinak jak píše aushaus.
Neni důležité vyhrát,ale nasrat toho,kdo vás porazil.
AX10
Mammoth BC8 1/12
gorila
Častý přispěvatel
Příspěvky: 584
Registrován: 31.08.2009 0:00

Akorát časem budeš řešit opotřebení celé trakce.
rcdriver123
Uživatel
Příspěvky: 135
Registrován: 14.08.2010 0:00
Bydliště: kousek od Dobříše
Kontaktovat uživatele: WWW

mam to utazeny tak akorat rucne mam co delat abych to protocil nebo na kazdy vyvod do kola dat brzdu ale to by bylo moc slozite, ale dik za odpovedi

Zpět na „Nápravy, převodovky a jejich části“