Bully nebo Berg?

Bully
13%
1
Berg
25%
2
Kit Berg
63%
5
 
Celkem hlasů: 8
Uživatelský avatar
Baterfly
Nově příchozí
Příspěvky: 92
Registrován: 04.12.2009 0:00
Bydliště: Praha 6 - Řepy
Kontaktovat uživatele: WWW

Ahoj, jen doplním že kombinaci dvou reglů a dvou motorů zkoušel Grizly na liazce a říkal že je to horší než s jedním reglem. V praxi se v trialu v S třídě používá jen jeden regl na dva motory. Regly by jsi stejně musel mít na V kabelu od přijímače. Použití duálního reglu je taky zbytečné, protože rozdílné otáčky na nápravách nejsou povoleny. Jediný co se toleruje je ten rozdíl u dvoumotorových koncepcí, který je způsoben rozdílným zatížením náprav při jízdě z kopce nebo do kopce. A to proto, že je to hlavně komplikace při jízdě s kterou se ale dá naučit jezdit. Takže to není tak hrozný jak to vypadá.
Uživatelský avatar
Cmelak007
Uživatel
Příspěvky: 132
Registrován: 01.02.2011 0:00
Bydliště: Praha 5
Kontaktovat uživatele: WWW

Ahoj, díky za rady. Už mám koupený speciální regulátor, který bez problémů zvládne 2 motory, i když není vyloženě duální. Jsem zvědavý, jestli budu mít rozdílné otáčky, jako u duálního regulátoru. Pár lidí mi totiž tvrdilo, že ne. Těším se na nový zimní seriál RCTT, doufám, že konečně budu mít pořádné auto. :mrgreen:
Tamiya CC-01 Jeep Wrangler (Taymiya 35t, pneu rc4wd Mud Plugger 1.9)
Tamiya CR-01 Mercedes Unimog (2.4 GHz, Tamiya 35t, linky 3Racing, pneu rc4wd Rock Crusher 2.2)
Land Rover Defender (rc4wd Gelände 1/10, pneu RA1028)
Uživatelský avatar
Grizzly
Uživatel
Příspěvky: 449
Registrován: 24.12.2008 0:00
Bydliště: Praha 10 Vršovice

Ahoj,je to tak jak píše kolega Baterfly.Když jsem nasadil dva regly,tak rozdíl otáček při odlehčení některé nápravy byl tak markantní,že se třeba jedna náprava úplně zastavila a auto se hrnulo smykem,třeba z kopce,kdy se zadní odlehčená náprava točila a přední zatížená stála a bylo jedno jestli jsem to měl zapojené přes V-kabel,nebo každý regulátor zvláš´t ve slotu v přijímači.To zdvojené zapojení mělo větší výhodu v tom,že jsem pomocí potenciometru na vysílačce mohl dohnat otáčky dané nápravy,.jenže je to zakázané a navíc nepraktické,stále to reguluješ.Podle mého zde hraje velkou roli váha auta,páč na Snaileru mám také 2 motory a jeden regl a chodí to bez problému,jenže Snailer váží okolo 3 až 4 kil,kdežto Líza 6,5 kila.
Tak že dej jeden régl na dva motory,ale počítej s tím,že určitý rozdíl při odlehčení některé nápravy bude,ale zase jak píše Bat..,naučíš se s tím a kupodivu ti to občas pomůže třeba k lepšímu zatočení modelu a můžeš mi věřit, v testování modelu se dvěma motory, jsem toho prošel hodně,než jsem od toho upustil,ona Liazka se dvěma motory vypadá divně.. :lol:
Griessl Karel
Rc Trial = Mouchod, Liaz 111, Avia Future, Praga V3S
RC Crawler = Axial,Bully
RC exp. = Toyota-truggy a další ve stavbě
RC Dakar = Tatra Jamal
Uživatelský avatar
Cmelak007
Uživatel
Příspěvky: 132
Registrován: 01.02.2011 0:00
Bydliště: Praha 5
Kontaktovat uživatele: WWW

Doufám, že to s těmi rozdílnými otáčkami nebude tak hrozné. Koupil jsem dost silný regulátor a motory osmdesátizávitové. Věřím, že auto udrží. Každopádně jsem na to strašně zvědavý a nemůžu se již dočkat, až budu mít čas a model zprovozním!
Naposledy upravil(a) Cmelak007 dne 24.11.2011 21:52, celkem upraveno 1 x.
Tamiya CC-01 Jeep Wrangler (Taymiya 35t, pneu rc4wd Mud Plugger 1.9)
Tamiya CR-01 Mercedes Unimog (2.4 GHz, Tamiya 35t, linky 3Racing, pneu rc4wd Rock Crusher 2.2)
Land Rover Defender (rc4wd Gelände 1/10, pneu RA1028)
Uživatelský avatar
MikeP
Sběratel
Příspěvky: 3811
Registrován: 29.11.2008 0:00
Bydliště: Praha 8

Grizzly píše:...Podle mého zde hraje velkou roli váha auta...


Myslim, ze si trefil topurkem do sekery nebo jak se to rika. Vaha auta a sprevodovani. Protoze nic z toho, co popisujes se mi u berga nedelo nebo alespon ne tak, aby to jakkoliv ovlivnilo jizdu. Pokud se kouslo kolo byl ten crawler skoro schopnej se kolem toho kouslyho kola obtocit, pak mozna doslo k tomu, ze se jedna naprava zastavi a druha se toci. Pouhe zatizeni a nadlehceni absolutne nehralo roli. Par lidi s nim jezdilo, takze to snad muzou potvrdit.

Ale je faktem, ze trial a crawlery maji jine pozadavky na vozy a i jina pravidla. Viz napriklad ten DIG, ktery sem zapinal elektronicky jednim tlacitkem, skoda, ze se to tenkrat nejezdilo, bych si zablbnul. Na trial to opravdu bude k nicemu a rusi se tim vyhoda 2 reglu. Nejak sem se nechal unest tema crawlerovskejma napravama a uz stavim zas crawlera... :-D
Obrázek

Zpět na „Nápravy, převodovky a jejich části“