Uživatelský avatar
Borik
Píšu hodně
Příspěvky: 1327
Registrován: 14.11.2011 0:00
Bydliště: Brno-Maloměřice

Re: Řízení SCX10

mesany píše:Byl jsem v pátek u Martina a držel v ruce i těhlici s pákou s namontovanýma nástavcema. Obavy o zbytečnou váhu navíc jsou zbytečný..

... jak u koho ... šroubeček ke šroubečku, matička k matičce, ... a najednou je to o dost těžší. Pokud není nutné zvedat hmotnost, je to pak spíš ke škodě.
Uživatelský avatar
PitaW
Píšu strašně moc!
Příspěvky: 2181
Registrován: 29.08.2011 0:00
Bydliště: Vimperk
Kontaktovat uživatele: WWW

Re: Řízení SCX10

V tomto případě bych hmotnost vůbec neřešil. Vždyť je to těžší jen o pár gramů. Dobře no, pro někoho to může být negativ. Já bych to bral, naopak jako pozitivum, že i když by měl někdo auto v základu, tak by to alespoň zatížilo drobet předek a to na spodku auta, což je dobré. Já Slickovo řízení jezdím půl roku a že jezdíme často a někdy jak magoři, tak je to fakt nezmar. Dřív jsem měnil alu těhlice po 3-4 měsících. Byly vymačkané v pouzdrech úplně na hadry a Tacoma věčně kola do "A"
Za těch půl roku na nich není jediná vůle a s tím rejdem se už dá o dost víc věcí. Pravdou je, že se řízení musí hodně naladit a je super že na tom Slick pracuje. Kolo upevněné jen jedním kloubem se při takovém rejdu občas vyvrátí na maximum a servo ho neutáhne zpět. Vyzkoušel jsem tu pružinku jako Martin Poschl a je to fakt hodně znát. Už se těším až otestuji tento upgrade :FRIENDS:
AXIAL SCX10:HPI GTI550, DSYS MDD90A,Spektrum DX3C,Tlumiče 100mm,Hitec HS-7954SH,Interco IROK,2x naviják,4950g
http://pitaw.rajce.idnes.cz/SCX10_Honcho-Jak_sel_cas/#
http://www.youtube.com/watch?v=DdOn6PrH ... lIKSWrnKoq
Uživatelský avatar
Borik
Píšu hodně
Příspěvky: 1327
Registrován: 14.11.2011 0:00
Bydliště: Brno-Maloměřice

Re: Řízení SCX10

Já jsem tou "váhou" postižený z letadel a lodí. Tam se prostě musí počítat s každým gramem, pokud to není zrovna zavážecí lodička a i tam je třeba na váhu dávat pozor kvůli těžišti a tím houpání lodi na vodě. U letadýlek právě ta větší váha má značně negativní vliv na podvozek při přistání a vůbec na rychlost, kdy je pak riziko většího poškození. A stejně tak i u aut je s větší váhou o dost víc namáháno vše, co se točí a musí s autem pohnout - jak při rozjezdu, tk i při brzdění.
Tady vůbec nejde o Slickovo řízení, to je parádní a funguje, ale prostě je dobrý zbytečně váhu nepřidávat.
Uživatelský avatar
sWiNe
Veterán fóra
Příspěvky: 3873
Registrován: 11.09.2011 0:00
Bydliště: Krnov/Neratovice

Re: Řízení SCX10

Přesně tak, proto máme všichni půl kila v kolech ... :lol:

V tomhle případě nemá vůbec smysl nad nějakým přídavkem váhy ani přemýšlet.
RC AST 2018 - C2/Offroad Jeep Cherokee XJ, C3/Pro-Modified Ford F-350

Moravské ex-ŘEDITEL a Mistr Moravy 2016

#RTR.CZ TEAM DRIVER
Uživatelský avatar
mesany
Častý přispěvatel
Příspěvky: 654
Registrován: 19.04.2010 0:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele: WWW

Re: Řízení SCX10

sWiNe píše:Přesně tak, proto máme všichni půl kila v kolech ... :lol:

V tomhle případě nemá vůbec smysl nad nějakým přídavkem váhy ani přemýšlet.


..má pravdu ředitel...
LR Defender 110 USW - CC01
LR Defender 110 HCPU - CC01
LR Defender 90 pick-up - CC01- ten je dcery
Wrangfender na Axialu- ten je syna
užofka Samurai made by Balů - JAPANES RUM trial tým
v sezóně 2016 celkové 3. místo!!!
Uživatelský avatar
PitaW
Píšu strašně moc!
Příspěvky: 2181
Registrován: 29.08.2011 0:00
Bydliště: Vimperk
Kontaktovat uživatele: WWW

Re: Řízení SCX10

Rozsáhlá recenze na toto řízení a nové konverze od poloviny stránky zde : topic6006-1200.html

Obrázek
AXIAL SCX10:HPI GTI550, DSYS MDD90A,Spektrum DX3C,Tlumiče 100mm,Hitec HS-7954SH,Interco IROK,2x naviják,4950g
http://pitaw.rajce.idnes.cz/SCX10_Honcho-Jak_sel_cas/#
http://www.youtube.com/watch?v=DdOn6PrH ... lIKSWrnKoq
Uživatelský avatar
Slick7
Píšu hodně
Příspěvky: 1045
Registrován: 27.02.2011 0:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele: WWW

Re: Řízení SCX10

Tak set konverze prodloužení je kompletní, včetně prodloužení pro páku serva.

Obrázek

Obrázek

A pro ty co chtějí experimentovat je k dispozici i delší prodloužení serva páky, ale dá se použít i pro vytvoření pevnějšího upevnění na páku, která je třeba z plastu.

Obrázek

Obrázek
TT, TLT, CC-01 Pajero, CB-MB Actros, TXT-Tarantule, T813TP6x6, T816Morpho, SCX10 atd.
Uživatelský avatar
Skyhawk
Nově příchozí
Příspěvky: 69
Registrován: 12.02.2015 21:15
Bydliště: Brno

Re: Řízení SCX10

Poslední dílek skládačky zapadl na své místo, řízení jde snadno na MAX, Slicku dobrá práce :FINE: :hura:

Obrázek
Uživatelský avatar
Woyta
Píšu hodně
Příspěvky: 1062
Registrován: 06.11.2013 21:28
Bydliště: Hořice

Re: Řízení SCX10

Mam sadu s kratkym prodlouzenim serva. Narazil jsem na drobnou nekompabilitu s nekterejma pakama na servo. Roztec byla o cca 0,5mm vetsi. Mozna by bylo dobre u kratke varianty udelat prostredni diru jako oval.

BTW nebylo by lepsi nakoupit u cinanu nerezove cerviky misto tech cernenejch?
Uživatelský avatar
kanaďan
Častý přispěvatel
Příspěvky: 882
Registrován: 07.04.2013 20:25
Bydliště: Severní Morava/Beskydy
Kontaktovat uživatele: WWW

Re: Řízení SCX10

Proč u číňanů???? Tady nakupujeme nerez http://www.akros.cz/ :OK:
Kanaďan JAROSCH TEAM
jaroschteam.rc@email.cz
U.S. modely
web:jaroschteam.cz
Uživatelský avatar
Woyta
Píšu hodně
Příspěvky: 1062
Registrován: 06.11.2013 21:28
Bydliště: Hořice

Re: Řízení SCX10

U me to bylo kvuli celkovym nakladu za zbozi v cetne dopravy.

Zpět na „Nápravy, převodovky a jejich části“