Fólie na výrobu výlisků

Co se nehodí do konkrétní kategorie, nebo pokec k nářadí

Moderátoři: minotaur, Pedro

Odpovědět
Uživatelský avatar
mikircCZ
Nově příchozí
Příspěvky: 11
Registrován: stř úno 22, 2012 12:00 am
Bydliště: Zlín

Fólie na výrobu výlisků

Příspěvek od mikircCZ » stř lis 06, 2019 12:50 pm

Zdravím
měl bych dotaz, zdali někdo má zkušenosti s výrobou výlisků z fólie.
Mám nachystané kopyta (okna, světla), ale nějak nevím jakou fólii použít.
Lexan je jasná věc, ale nevím kde ho koupit a jakou tloušťku zvolit, aby se s tím dalo rozumně pracovat. Ještě vím o acetátové fólii, ale tu jsem našel jenom v hodně tenkých tloušťkách takže nepoužitelné.

Věděl by někdo poradit kde to koupit? Děkuji

Uživatelský avatar
vypravci hubicka
Nově příchozí
Příspěvky: 74
Registrován: ned říj 07, 2018 7:50 pm
Bydliště: vedle Ringhoffera

Re: Fólie na výrobu výlisků

Příspěvek od vypravci hubicka » stř lis 06, 2019 2:35 pm

polykarbonat 2 a 3mm jsem naposled kupoval v lanitplastu. Radove par stovek za m2
napr.
https://www.polykarbonat.cz/polykarbona ... /?from=347
______průsery choděj v množinách_____TRX4+UDR+HonchoII+Summit____________________________________________

Uživatelský avatar
mikircCZ
Nově příchozí
Příspěvky: 11
Registrován: stř úno 22, 2012 12:00 am
Bydliště: Zlín

Re: Fólie na výrobu výlisků

Příspěvek od mikircCZ » pát lis 08, 2019 2:08 pm

Na tohle jsem se díval, ale nejtenčí je 0,75mm což mi přijde hodně tlusté a že by se mi to neformovalo jak bych potřeboval. Jestli bych neměl vůbec problém to správně nahřát

Uživatelský avatar
Woyta
Píšu hodně
Příspěvky: 1066
Registrován: stř lis 06, 2013 9:28 pm
Bydliště: Hořice

Re: Fólie na výrobu výlisků

Příspěvek od Woyta » sob lis 09, 2019 2:32 am

Co tu mam kastli od Pandora tak ta je presne z 0,75mm lexanu.

Problem to prohrat by jsi mit nemel. Spise byva problem to prohhrat rovnomerne.

Odpovědět

Zpět na „Dílna a nářadí“