Prodává se taková konverze na motor do předu pro axial, potom stačí rozvodovka a samo zbytek doma upravit. Největší problém bych viděl v umístění baterie :-p
Víš kde ta konverze? Já ji vyráběl samodomo a místo převodovky mám rozvodovku, baterku mám nad motorem a vychází to tak tak, servo jsem musel dát do rámu před motor.
Nejvíc místa pro tuto karoserii je na cc 01, ale to je trošku o něčem jiném... V cc je totiž dostatek místa v podvozku - můžeš pak dát "placku "karoserii...
Omluvám se ( hlavně těm, co vadí moje fotky :-D ), že jsem tady dal opět své foto, ale nemám to na čem jiném demonstrovat....
Ale po shlédnutí videí o tom jejich šásku v tom moc výhod taky nevidím. Pokud to chceš v rozumných penězích překopej si dingo, pokud si chceš připlatit překopej si mexe nebo gcm. Každé má své pro i proti.
Díky moc všem za příspěvek. Vypadá to, že podvozek použiji z dinga, ale trochu se obávám tech úprav. Zmenšit rozvor bude asi to nejjednodušší, hlavně aby se mi tam všechno vlezlo a pak ještě vymyslet, jak uchytit karosérii. .
Záleží jak hodně chceš zachovat interiér, pokud celej tak v žádném případě tam nemůžeš mít původní převodovku s motorem, ten musí jít hodně dopředu pod kapotu.