happyman
Nově příchozí
Příspěvky: 21
Registrován: 02.03.2016 16:58
Bydliště: Bílina - severní cechy

stříkání linku a klece

Zdravim vás, potřeboval bych poradit, jsem začátečník, rozebral jsem své SCX10 abych udělal údržbu a to komplet, a k mé otázce na vás zkušené, chtěl bych nastrikat Linky,jsou origo axial hliník, a klec, je to Honcho, umyl jsem a teď, stačí jen odmastit a striknout klec - základ na plast a pak vrchní, u linku klasika základ a pak vrchní, nebo to mám cele přejet smirkem, nebo aspoň brusnym rounem, zdrsnit?

Moc díky za rady
Uživatelský avatar
milan008
Veterán fóra
Příspěvky: 5336
Registrován: 28.11.2008 0:00
Bydliště: V Holomóci městě

Re: stříkání linku a klece

Nevím jak ostatní, moje zkušenost je taková, že na tom plastu nic držet nebude, zkoušel jsem to několikrát, tváří se to odhodlaně ale nehtem to všechno sundáš. :NO:
bflmpsvz
happyman
Nově příchozí
Příspěvky: 21
Registrován: 02.03.2016 16:58
Bydliště: Bílina - severní cechy

Re: stříkání linku a klece

Už mi psal i Joseph a říkal to samé :-(
Takže buď vyrobit novou klec z drátu a nastrikat a nebo vymyslet jinou kombinaci barev:-(
Ale asi zkusím tu klec vyrobit ;-)
Uživatelský avatar
pera2008
Píšu hodně
Příspěvky: 1641
Registrován: 05.02.2015 10:24
Bydliště: Slovensko

Re: stříkání linku a klece

este by som skusil Alkytol. Je to viaczlozkova farba, ale tiez to nie je odolne voci vsetkemu
Mex Hilux truggy,Mex Hilux doublecab canopy,Toyota Landcruiser`63 FJ45 pick up,HM Crawler,BJ70 trial - Vaterra Ascender,FJ45 flatbed,Jeep Grand wagoneer,1981 Tamyia hilux 4x4,Traxxas XO-1
Uživatelský avatar
Mira
Veterán fóra
Příspěvky: 4442
Registrován: 20.05.2013 15:31
Bydliště: Rudolfov

Re: stříkání linku a klece

No, taky je dost pruzna. Buchnes vo kamem a odpadne ti to z cele casti klece.