Zatím toho to auto moc nenajezdilo.
Jen co to kluci vytáhli prvně na zahradu, po půl hodině přišli s ukrouceným kardanem. Nicméně to bylo kvůli tomu, že si hráli na honěnou s Tetonem. Takže defík jezdil stylem brzda plyn...
Tu prasklou vidlici jsme za pár minut vyměnili. Už nikdy s tím problém nebyl. Klukům jsem vysvětlil, že takhle se tím autem jezdit nemůže. :-D
Jinak se stále opakuje problém s praskající převodovkou.
Dvakrát jsme měnili kola z PLA, naposledy PETG. Teď řeším tisk z ABS, který mi dříve nešel kvalitně vytisknout.
Vždycky prasknou kola ve stejném místě - na posledním převodu v převodovce.
Na regulátoru jsem vypl brždění a dojel jsem s ním letošní Vidrholec bez poruchy.
O den později přijela návštěva, kluci vytáhli auta a po hodině řádění na zahradě, kdy s tím autem jezdil kdo měl ruce, převodovka rupla zase.
Měl jsem regulátor nastavit aby nešla dát hned zpátečka. :-( dostává to pak moc velkou zátěž. Já si to jsem schopen uhlídat, děti ale ne.
Když to shrnu:
1. Vidlice kardanu
2. Převodovka - po hodině a půl ježdění po lese klekla při prodírání borůvčím
3. Pastorek z PLA se rozehřál od motoru - výměna za PETG
4. Převodovka zase 1,5 h expedičního ježdění - výměna komplet za PETG
5. Zvládla celý Vidrholec, pak hodinu řádění a zase lupla.
Zatím to auto víc stojí než jezdí. Sice je fajn, když si člověk může "zadarmo" a "hned" vytisknout náhradu, ale je to pěkná otrava nosit to každou chvíli z projíždky v ruce.
Zatím to ale nevzdávám. Auto je to pěkné, a třeba se mi povede to časem dát do stavu, aby se na to dalo spolehnout.
Není to ale auto pro děti. Jak píšou hoši z 3D sets "když chceš něco otestovat, dej to dětem". :-D
Tak to dětem nedávám, jezdím s ním já.
Hraju si a vymýšlím a dělám vylepšení. :-)
Až bude jednou vyřešena technická stránka, pustím se do vizuální stránky. :-)