Ahoj,
Asi už jsem v koncích.. Má drahá polovička už se mi v lepším připadě směje, v horším mě proklíná, protože už asi dva měsíce neřeším nic jinýho...
Od ledna mám CC Wraníka, kterýho přenechám prckovi, kterej s ním stejně jezdí z 75% a nedám na něj dopustit. Teda ne, že by vše bylo bez problémů, bolestí a tak, ale přes to všechno jsem se rozhodl, že je cǎs jít dál (a kdo ma na to, vzít prckovi byť tátovu radost). Jen se pořád nejsem schopnej prokopat k cíli a i když tu už od začátku léta trávím kazdou volnou chvilku, pořád váhám mezi těmato autama:
Wraith:
asi parádní průjezdnost
Křížení náprav
Možnost si zařadit (skoky, rychlý průjezdy, tvrdší zacházení...)
Trialový ježděni....
Dobrá cena
ALE
0 bodů za scale expediční ježdění a co se image úprav týče, max 30% zážitku
Nedám za něj vozík
SCX10:
Dokáže Skoro vše co Wraith, ale je mnohem lepší na expedice, může to být fakt pěkný auto
ALE
Pro axial obecně... Moc plastu, nejsem si jistej životností a pokud bych hodně upravoval, nevýjde to stejně jako MEX? Navíc mé tunerské schopnosti co se techniky týče jsoundost chabé, alespoň zatím...
(u axe bych šel z fin důvodů do rtr. Teda ne že by to v kitu nebylo reálný, ale tak nějak nejsem schopnej rozdýchat ten směšnej fin rozdíl . I když mi to stavění bude chybět a možná si pro radost a ze studijních důvodů dám rozborku/sborku)
MEX (asi def90 ARB)
Nádhera
Kovovej podvozek, yota nápravy, tlumiče, ... Prostě super
Offroad ježdění očekávám min na úrovni scx (?)
ALE
cenu asi rozdejchám, snad
Není likvidační prasárna s tím řadit, teda menší skoky a tak?
Je mi jasný, že mi tu uštědříte pár virtuálních řiťokopů, ale třebas se i tak něco dozvím. Dost možná chci z časti srovnávat nesrovnatelný, ale doufám, že mi tu pár lidí napíše vlstní postřehy a třebas i máte někdo všechny tyto mašinky a pak bude debata zajímavá.
Dííík
:-p :-p