Uživatelský avatar
sWiNe
Veterán fóra
Příspěvky: 3873
Registrován: 11.09.2011 0:00
Bydliště: Krnov/Neratovice

Re: Ředitelův PoloWraith

minotaur píše:Máš to pěkný, swiňáku, tedy to auto.


Takže starou mám škaredou nebo co? :lol:

Pobavili jste, Marťas nejsi nějakej zvědavej? Tydle mladý kočky už máš za sebou, hleď si svých vrstevnic ... :lol:


Šťouchačka je fakt pod velkým úhlem a zatáčení auto i dost zvedá, v náklonu na bedýnce s vercajkem to bylo dost razantní, jakože si zatočením sám převrátíš auto. Na trialce jsem zkoušel několik variant serva v rámu a nakonec jsem vymýšlel všelijaký držáky, jen aby mohlo zůstat na nápravě a to je prostě vončo.

Kurnik jak na to koukám, ono tam to servo by i na téhle nápravě mělo nad tím 4-linkem asi celkem dost místa, zítra to asi zkusím ..
RC AST 2018 - C2/Offroad Jeep Cherokee XJ, C3/Pro-Modified Ford F-350

Moravské ex-ŘEDITEL a Mistr Moravy 2016

#RTR.CZ TEAM DRIVER
Uživatelský avatar
minotaur
Veterán fóra
Příspěvky: 4477
Registrován: 06.09.2009 0:00
Bydliště: Lázně Toušeň
Kontaktovat uživatele: WWW

Re: Ředitelův PoloWraith

A já myslel, že to je cérka...
Na trial bych asi nechal servo na nápravě, tam jde o každý šťouchnutí - geometrie musí držet. V rámu to nikdy nebude úplně ideální.
Michal Nováček - RC.305 - http://rc.305.cz
Uživatelský avatar
Balu
Píšu hodně
Příspěvky: 1629
Registrován: 22.01.2012 0:00
Bydliště: Přerov

Re: Ředitelův PoloWraith

sWiNe píše:Šťouchačka je fakt pod velkým úhlem a zatáčení auto i dost zvedá, v náklonu na bedýnce s vercajkem to bylo dost razantní, jakože si zatočením sám převrátíš auto. Na trialce jsem zkoušel několik variant serva v rámu a nakonec jsem vymýšlel všelijaký držáky, jen aby mohlo zůstat na nápravě a to je prostě vončo.
Kurnik jak na to koukám, ono tam to servo by i na téhle nápravě mělo nad tím 4-linkem asi celkem dost místa, zítra to asi zkusím ..

Co si stěžuješ já stím jezdím trial a vcelku to jde :FINE:
Ford Bronco 1967 "Dědek" Home made šasi
Ford bronco 1973-Špenát EVO III Home made šasi
Toyota FJ 40 Home made šasi long zúžené nápravy Axial
Mitsubishi Pajero CC-by Mrak v plným tuningu
Xray T3 drift
Hpi Blitz
http://balu67.rajce.idnes.cz/
Uživatelský avatar
Mira
Veterán fóra
Příspěvky: 4442
Registrován: 20.05.2013 15:31
Bydliště: Rudolfov

Re: Ředitelův PoloWraith

... Kdyz uz se to tu resi, ja mam dva bigly. Co jsem jim prestal davat dementni zradlo z kramu kde byl z 97 procent srot, 2% hruby popel a 1% extrakt z masokostni moucky, sralo to vsude jak protrzeny. Od ty doby, co maj (potazmo levnejsi..) znackovy granule se 76% masa je toho tak 3x min. Lopata vsak v pernamenci obden. Autem (scx) jsem to prejel tak 2x a asi se u toho taky vyfotim. Muzem zalozit vlakno, kazdej da fotku svyho auta s nejakym kapitalnim exemplarem ... :-D :-D :-D

..si to pak nekdo vygugluje a na zahranicnich akcich se k vam (nam) nebude nikdo znat :-D


To je strasny




Este ze se to proklada recma o servu na naprave (ja se ho chtel dycky zbavit a kdyz takovy mazaci di opak, budu taky a necham ho tam) a holkach. Dej fotku zepredu, takhle ji nejsou videt voci
Uživatelský avatar
sWiNe
Veterán fóra
Příspěvky: 3873
Registrován: 11.09.2011 0:00
Bydliště: Krnov/Neratovice

Re: Ředitelův PoloWraith

Miro tak ty jsi pojem OFFTOPIC posunul na úplně jiný level :mrgreen: Jsem rád, že se bíglům vylučování tak zlepšílo :mrgreen:

Scale auta jako MEX nebo Gelande maj servo v rámu od výroby (protože samo náprava bez serva vypadá lépe, ale to je mi fakt jedno), ale tam se s tím od začátku počítá a ty panhardky a celkový zavěšení a řízení už má výrobce propočítané a vychytané, takže to funguje. Teda myslím, žádné takové jsem neměl, ale předpokládám to. Tady to navíc není šásko jakože šásko, jak ty co jsem zmínil, ale je to oproti nim v té wrajtí kleci o dost výš to servo, takže tím větší je úhel té šťouchačky a tím horší vlastnosti to má. Ale už mám navrtaný SCX držák serva a dám to tam, ale chybí mi teď pár kravin, tak dodělám až později, zítra jedeme testovat takhle.

Další nevýhoda serva v rámu v mých očích je mnohem větší namáhání serva, takže tím slabší účinek. Když v určité fázi servo zvedá celý rám s převodovkou a baterkou, tak je to jiné kafe, než když si prostě spokojeně leží na nápravě a jen točí kolama.


Kuwa hodíš tady babu do placu a všichni se můžou přetrhnout, oči má hezké 8-)

Obrázek

Jezdit taky umí

Obrázek

A sekretářka ředitele je taky slušná

Obrázek

teď to máte komplet, složku NUDE vám neukážu
RC AST 2018 - C2/Offroad Jeep Cherokee XJ, C3/Pro-Modified Ford F-350

Moravské ex-ŘEDITEL a Mistr Moravy 2016

#RTR.CZ TEAM DRIVER
Uživatelský avatar
Mira
Veterán fóra
Příspěvky: 4442
Registrován: 20.05.2013 15:31
Bydliště: Rudolfov

Re: Ředitelův PoloWraith

sWiNe píše:Miro tak ty jsi pojem OFFTOPIC posunul na úplně jiný level :mrgreen:


Dik, uznani mistra potesi ;-)
Uživatelský avatar
sWiNe
Veterán fóra
Příspěvky: 3873
Registrován: 11.09.2011 0:00
Bydliště: Krnov/Neratovice

Re: Ředitelův PoloWraith (Chevy, JK)

První testovačka na pěkné procházce v lomu Hády s výhledem na Brno. No Žloutek zatím fakčí lépe (tam kde jsem se docela trápil, moje bábovka se žloutkem s prstem v prdeli). Stabilita nic moc na těch velkých kolech, ale je v nich jen 75g, tak by chtěly ještě dovážit, asi to na tlumičích shodím trochu dolů, jak to mám na ostatních autech. Hmotnost to má 3,2 kg. Ale ty boggerky mu fakt sluší, mám z něj radost, je to fajn vůz. Žádné akční fotky nemám, jen takové kochající.

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek
RC AST 2018 - C2/Offroad Jeep Cherokee XJ, C3/Pro-Modified Ford F-350

Moravské ex-ŘEDITEL a Mistr Moravy 2016

#RTR.CZ TEAM DRIVER
Uživatelský avatar
virtual
Častý přispěvatel
Příspěvky: 842
Registrován: 20.01.2009 0:00
Bydliště: Praha

Re: Ředitelův PoloWraith (Chevy, JK)

K tomu servu v rámu - jak píšeš, je to hlavně designová věc. Na druhou stranu, pokud je panhardka (ta u serva v rámu být musí, jinak právě servo dělá něco jiného než má) dobře udělaná (nesmí vychylovat nápravu při pružení do stran), funkčně i namáháním serva je to zhruba stejné. U Wraithu je ještě jedna věc, a sice ten plastovej rám není tak pevnej, aby se nehnul. Takže u kovovýho rámu bych i u Wraitha o servu v rámu uvažoval, ten ale (zatím?) nemám, tak servo nechávám na nápravě.
stavím Defender D90 pickup
Jeep JK GCM Skeleton
Axial Wraith Castle Mamba Max Pro, Tekin ROC412, 3S
Tamiya Ford F-350 High-Lift Novak GoaT combo
Uživatelský avatar
Balu
Píšu hodně
Příspěvky: 1629
Registrován: 22.01.2012 0:00
Bydliště: Přerov

Re: Ředitelův PoloWraith

sWiNe píše:Další nevýhoda serva v rámu v mých očích je mnohem větší namáhání serva, takže tím slabší účinek. Když v určité fázi servo zvedá celý rám s převodovkou a baterkou, tak je to jiné kafe, než když si prostě spokojeně leží na nápravě a jen točí kolama.


Tvůj zásadní problém se servem je,že máš tu šťouchačku moc nahoru,aby to fungovalo musíš se s ní dostat co nejvíc do roviny se spojovačkou.Takže zkus otočit servo aby ti jeho páka směřovala dolů ke spojovačce,uvidíš,že to bude o hodně lepší.Mně na trialce jde od středu(páky) nahoru k těhlici.Nikdy to nebude jak servo na nápravě,ale dá se to vypilovat i bez panhardky.
Ford Bronco 1967 "Dědek" Home made šasi
Ford bronco 1973-Špenát EVO III Home made šasi
Toyota FJ 40 Home made šasi long zúžené nápravy Axial
Mitsubishi Pajero CC-by Mrak v plným tuningu
Xray T3 drift
Hpi Blitz
http://balu67.rajce.idnes.cz/

Zpět na „NON-Scale projekty“