Ahoj lidi, chtěl bych vám představit projekt přestavby HPI E-Savage na expediční auto. Už jsem byl s některými z vás na expedici v Drahaňském údolí v Ďáblicích v Praze 8. Základem celé stavby je prodloužené šasí o plus-mínus 10cm, které dělá ze Savage plnohodnotný vůz o reálných jízdních vlastnostech. Kola již dávno nejsou původní, rovněž tak motory a régl (stále ještě není definitvně rozhodnutá konfigurace). Tyto modely na bázi prodlouženého šasí stavíme celkem dva a to s mým švagrem, od bude mít kabinu z tatry 148, já zatím tápu nad vzhledem a řeším technické problémy. Nebudou to ve finále modely které by se řadili do nějaké kategorie, bude to zkrátka model pro zábavu a pro ježdění. Z originálních dílů E-savage bude ve finále použito diferenciálů, náprav a převodovky. Zbytek bude úplně jinej. Už se těším na první expedici s touto novou konfigurací. Zkusím připojit několik fotek.
nějak se mi nedaří nahrát fotky, tak snad to časem zvládnu..... :cry: , jinak zítra by měl být Savage osazen novými motory, nezávislým BEC obvodem kvůli výkonnému servu a prozatím provizorním regulátorem od Ansmanna. Možná jsem ještě zapomněl poznamenat, že má zamknuté oba diferáky :twisted:
No a tady je video ze včerejška, to je švárův "prototyp", zatím jen na testovací jízdě v praze 8 - Troji. Osazené 1 motorem řady 540 a použitá planetová převodovka MPjet 3,33:1. Dělá to trochu kravál, ale sílu to má ukrutnou. Jinak jako pohon plánuje švára combo se stříďákem od LRP na trial. http://www.youtube.com/watch?v=Pso_kiQkJKA
Projekt E-savage dále pokračuje, osazeno novými motory 55T od Novaka - http://www.teamnovak.cz/produkt/Crawler ... 1vit%C5%AF a samostatným BEC 5A taky od Novaka. Dneska to budu párovat s réglem od Dsys 54A, tak jsem zvědav, jak se s tím régl popere, stejně si myslím, že to bude moc rychlý se stávající převodovkou a systém budu muset osadit ještě další převodovkou na každý motor, ale to ukáže praktickej test v terénu.
no tahle kasle není špatná, ale wrangler mi připadá tuctovej, přemýšlím o něčem originálnějším, hlavně potřebuju sehnat pořádnou kabinu, ideální velikost tatry 148 co měl asi každej jako malej kluk na pískovišti.
Přidávám nějaké čerstvější fotky z poslední projížďky, ještě mě čekají 2 převodovky 3,33:1 od MP Jet a základní technická konstrukce bude hotová. Pak už mě čeká naladit pořádně vzhled 8)