co sem tak kde čet, tak pro ideální vlastnosti by panhardka a tyč řízení měly bejt co nejdelší a co nejvíc stejný co se týče dýlky a sklonu...nemělo by pak docházet k žádnýmu zatáčení při propružení...
**Honza** **Original since 1981** **#RTRCZ team driver**
Tak zase po hrozně dlouhé době příspěvek do mého vlákna.V pondělí mi přišli kola Rip saw no a dneska jsem konečně měl chvíli čas tak jsem je rozlepil.Vždy jsem pneumatiku ponořil do horké vody a nechal jsem jí tam zhruba 3 minuty některé šli poměrně dobře jiné jsem málem nerozlepil ale nakonec se dílo podařilo a pneumatiky jsou dole.Zítra snad budu pokračovat.
http://mechanyk.rajce.idnes.cz/Ram/#P1010509.jpg
Kdybych teď vypsal do pravidel, že auta s Ripsaw pneu nemůžou do trialu, tak mi na závody přijedou tři lidi, by neměl kdo jezdit :mrgreen:
Jinak už mám v šuplíčku sucháč od 3M který by nám oboum měl vyřešit problémy s létající (v mém případě i plavající) kastlí, jen na to není nějak furt čas, máme oba psychicky náročné zkouškové období :mrgreen:
Konečně jsem dokončil ty kola hrál jsem si s tím celé odpoledne ale stojí to zato.V každém kole je sto deset gramů olova za olověný plech ještě jednou velký dík Hytymu bez něj bych závaží asi ještě neměl.Na té první fotce je jenom část toho olova ten větší kus jsem zapomněl vyfotit.No a takhle to vypadá jsem s tím spokojený jenom auto zase přibralo budu ho muset zvážit ale příjde mi že má už aspoň pět kilo.
http://mechanyk.rajce.idnes.cz/Ram/#P1010511.jpg
pokud chces snizit teziste, tak bych v prvni rade zacal tlumicema, ty ti to nakoply jak sv.... a tomu autu by taky sedly vetsi kola (ale aspon ze uz si tam dal tyhle)
Ty tlumiče byla ta největší chyba že sem je koupil sou to šmejdy ale pneu nechám jsou to nejlepší gumy na trial navýc věčí gumy my jenom zvednou těžiště. :wink: Jinak koncem týdne kupuju servo savox a motor speed. :twisted: