tak jsem opět trochu pokročil. táhla řízení a vrchní ramena hotova, vzpěra na řízení hotova (od ní se bude odvíjet klec dál. a parůžky na vrchní ramena navařeny. Je tam i pár fotek v porovnání s exem :)
zdar, díky :)) jinak to natáčení kol .. k tomu ti nedokážu nic moc říct teď :D uvidím jak se to bude chovat až to bude celý funkční, ale nezdá se mi že by to byl až takovej extrém.
Teď nevím jestli si mě pochopil, je jasné že to uvidíš až ojedeš nějakou tu gumu :-D Mě šlo spíš o ten ackermanův ko.... a ty máš z fotky levé kolo hard a pravé normal :| Nemělo by to být spíš hard a skoro hard :?: Je mi jasné že se jen blbě ptám a ty jako jezdec bugyn víš co děláš ale mě to přijde trochu moc :-p
jasně že sem tě pochopil, vždycky se to kolo který točí dovnitř vytočí víc než to druhý, který jede venkem. Jak jsem psal, takhle na pohled to vypadá že je to hodně, ale uvidím co to bude dělat až to pojede. Ona ta fotka možná i trochu zkresluje :mrgreen:
tak se to zas o kousek posunulo. Navařena vzpěra mezi řízení a parohy pro přední ramena, navařen držák pro zadní ramena (později přibude výztuha ještě k rámu) a vyrobeny zadní vrchní ramena. Teď se muže začít dělat na poloosách a konečně na vrchní části klece :mrgreen:
Díky :) já pokukoval trochu po sand railkách, ale líbí se mi i buggy class 1 .. nakonec to bude tak něco trochu mezi a tvary dělám, tak jak se mi to líbí a jak mě to napadá.
Tak práce pokračují. Udělal sem zadní nárazník tak aby se dal celej oddělat kvuli lepšímu přístupu k převodovce. Uděláno spodní plato z 0,5 nerezovýho plechu. Udělané přední uchycení tlumičů plus přídavky na ramena, aby měli tlumiče záklon kterej potřebuju kvůli chodu ramen. Jak si můžete všimnout, chci ten velkej chod ramen využít (jak je vyfoceno, tak to bude nejvyšší poloha) po položení auta na zem samozřejmě o něco klesne, aby to nebyla uskákaná koza :D co jsem nevyfotil jsou nerezový osky ze 4mm kulatiny s vyřezanými závity pro uchycení ramen. Pomalu se mi to blíží ke zdárnému konci. O dalším postupu budu zase informovat :)
tak se mi povedlo udělat zadní uchycení tlumičů. Fotka max dole a max nahoře. Víc už to nejde ani bez tlumičů :))
zítra se mi snad podaří uchytit tu krabičku s baterkou. No a poté už sundat zas vrchní část a kompletně dovařit, pak přivařit ke spodní části a dodělat pár vzpěr. Vytočit poloosy a hurá na zkušební jízdu :))