Zdarec,z dúvodů "financí"nepochopení manželky jsem nucen do přestavby TL-01 zatím byl kompletně destrukčně rozřezán podvozek.Čekám na ramena(původně bugy-moc široká),foto tedy pozdějš.Kastle Hilux-Nikko.Fotohttp://frenisek.rajce.net/Yota
Až budeš řezat a poté skládat ten podvozek dohromady, tak to foť a hoď to potom sem. Mám doma taky tento podvozek a potřebuju inspiraci. Myslím, že by to pro mladýho bylo dostačující.
Uvažuji o obdobném projektu přestavby. Nevím ale jaký zvolit motor, jestli třeba model s 55T motorem nebude příliš rychlý. Nemáte někdo zkušenosti s přestavbou klasických tamiya podvozků pro tyto účely.
mno tak já mám TA-01/02 trochu poupravené, origo převody a motor LRP 55t crawler spec....na takové to normální poježdění expediční se mi to zdálo jako ideální......model se krásně zpomalil, přibylo o dosti více síly.......byl jsem spokojený, ale jen do té doby než Hummer ochutnal závěrečnou fázi expe Ještěd :GO: ....tam mi motor přestal táhnout a posléze jsem doma zjistil, že jsem ho jaksi upekl ;-) ;-) , ale až na tuto nepříjemnost naprostá spokojenost......
MartinB píše:Uvažuji o obdobném projektu přestavby. Nevím ale jaký zvolit motor, jestli třeba model s 55T motorem nebude příliš rychlý. Nemáte někdo zkušenosti s přestavbou klasických tamiya podvozků pro tyto účely.
Bude to pořád rychlé. Já tam měl 55T s 16 pastorkem a na středovém kardanu 105 kolo, pak to jelo akorát a sílu to mělo taky.
Pavel Novák Bylo a už dávno není TA01 Disco 3 G4 challenge Galerie
gema píše:Bude to pořád rychlé. Já tam měl 55T s 16 pastorkem a na středovém kardanu 105 kolo, pak to jelo akorát a sílu to mělo taky.
Přečetl jsem si i Tvoje obsáhlejší vlákno. Nevím, jsem zatím ve stadiu úvah. Možná se mýlím, ale řešení které popisuješ vlastně vynechává původní převod mezi motorem a kardanem, který by měl také snižovat otáčky (momentálně to nemám rozebrané a nepamatuji si jak to tam je). Asi před koupí motoru zkusím půjčit si 55T motor z jiného modelu a vyzkoušet. Uvidím, zatím jen plánuji a sosám rozumy.
gema píše:Bude to pořád rychlé. Já tam měl 55T s 16 pastorkem a na středovém kardanu 105 kolo, pak to jelo akorát a sílu to mělo taky.
Přečetl jsem si i Tvoje obsáhlejší vlákno. Nevím, jsem zatím ve stadiu úvah. Možná se mýlím, ale řešení které popisuješ vlastně vynechává původní převod mezi motorem a kardanem, který by měl také snižovat otáčky (momentálně to nemám rozebrané a nepamatuji si jak to tam je). Asi před koupí motoru zkusím půjčit si 55T motor z jiného modelu a vyzkoušet. Uvidím, zatím jen plánuji a sosám rozumy.
Jak píše Pavel. Je to pořád rychlé, mám to vyzkoušený. Jediný řešení je, jak to má udělaný on. Prostě nic jinýho než řezat nám nezbyde.
s 75ti závitovym motorem sme to zkoušeli, brácha s tim jel expedici Vrchlice...sice to auto zpomalí, ale sílu to prostě nemá, navíc se motor hrozně hřeje...ty převody sou prostě peklo a motorem se to nespraví...když sem přemejšlel co stim, napdla mě eště jedna možnost vedle tý s ozubenym kolem na hlavní hřídeli...tu hřídel uplně vyhodit a místo ní tam šoupnout převodovku z nějakýho crawlera...konkrétně sem koukal na tu potvoru od himoto, páč ma fakt laciný náhradní díly, pokud si vzpomínám, celá převodovka by měla bejt kolem 300,- Kč...z převodovky pak dogbonama, nebo některejma kardanam pak připojit tam, kde byla původně centrální hřídel...myslim, že by to přineslo zpomalení i zesílení...
**Honza** **Original since 1981** **#RTRCZ team driver**
Pracné to zase tak moc není. Jen sehnat vhodné díly. Já už na to ale rezignoval. Dvakrát mi odešla na stejném místě poloosa, tedy ten trn co se cpe do difu.
Pavel Novák Bylo a už dávno není TA01 Disco 3 G4 challenge Galerie