Mirovito máš krásnej vozovej park :FINE: o většině těch aut jsem tu četl, jen jsem si neuvědomil že patří do jedný rodinný stáje :-D .
Já mám 4 auta, ale momentálně plně pojízdný jen jedno a ostatní v různých fázích rozpracování, kluky mám 6 a 8 let.
Ty tlumiče zatím nechám jak jsou, včera proběhlo první testování podvozku zatím jen doma , průjezdnost i stoupavost to má docela slušnou. Jen ho musím dovážit, zadek je moc lehkej, že se to někdy při brzdě v neutrálu staví na přední kola, musím si sehnat závaží do kol a dozadu dát víc. Připadá mi, že hůř zatáčí, to ale asi bude tím uzavřením předního difu, protože včechna ta doporučovaná propilování a ůpravy předních ramen jsem udělal.
Včera jsem vyráběl systém upevnění karoserie k podvozku, dlouho jsem to promýšlel aby to bylo jednoduchý, spolehlivý a nenarušovalo to vzhled. Nakonec jsem to vepředu vyřešil tak, že jsem pod masku jen přidělal plech, kterým se karoserie jednoduše zasouvá pod držák předního nárazníku. Vzadu je na podvozku plech ve kterém jsou dvě vodící drážky. K zadnímu čelu je přidělaný kus plexiskla který přesně pasuje do mezery mezi vnější a vnitřní částí zadního čela, pěkně ho vyztuží a hlavně slouží k upevnění dvou šroubů které zapadají do vodících drážek plechu na zadní části podvozku. Když to do sebe zapadne tak to přesně a stabilně usadí karoserii na podvozek. K tomu aby to drželo u sebe jsou na tom plexi dva napružené zahnuté plíšky, které po usazení karoserie na podvozek zapadnou pod spodní hranu plechu na podvozku. Při snímání karoserie stačí zezadu zespoda uvolnit ty napružené plíšky a zvednout karoserii.