Já měl taky tenhle problém, ale mě to ty šroubky vyrvalo ven a začali z toho vypadávat, tak jsem vanu provrtal, a dál tam šroubky a na druhou stranu matičky a už se to ani nehne......jestli chceš ti to nafotím.....
Take som to rozobral. Prevody nevyzerajú opotrebované, tak aby to nefungovalo, spodný dekel, čo písal vojta drží ako nový, ale pohľad na nasledovné obrázky hovorí asi za všetko:
Pastorok v háji, a tým mojím kamikadze štýlom sa trochu obrúsilo aj veľké kolo, ale po výmene pastorku to hádam prežije :lol:. V každom prípade Vám ďakujem za tipy.
Mitsubishi Pajero Metal Top + pár doplnkov
Hitec Optic 6 Sport 40 MHz, 53 kanál
project Suzuki Jimny 2010 (construction in progress)
Dost dobře nechápu jak se Ti tohle povedlo. Mám CC už tři roky, složil jsem ho, chvíli jsem jezdil s původní karoserií Tourega, potom jsem to přestavěl na Discovery 3, s touto karoserií to má přes 3 kila, jezdím takhle už druhou sezónu, ale převodovku ani nápravy jsem po složení nikdy nerozdělával, zadní náprava mi tři roky pohvizduje, ale pořád jede bez jediné závady. Napadá mě jeden důvod proč se Ti to mohlo stát. Ty jsi určitě namazal převody. Pokud nejsou plastové převody perfektně utěsněný proti prachu, tak je lepší je nemazat. Tuk na sebe nalepí prach vznikne brusná pasta, která udělá takovouhle paseku.
Pekny.. Urcite to bylo pastorkem.. Kup ocelovej, treba od Robitronica z MZ, ten drzi jako svin.. Ja s prevodama nemam ani po roce a tri ctvrte intezivniho jezdeni problem.. Koupil sem ocelovej poastorek a akorat sem kupoval novy prevod dozadu.. Doporucuju pak vypodlozkovat zadni prevod, jako sem to udelal ja - viz moje vlakno v CC sekci - a pak budes mit na hoodne dlouho vystarano.. Prevody jsou asi nejbytelnejsi vec celeho CC.. :wink:
RC4x4-Shop(.)CZ Ford F150 Raptor Custom Project CC-01 Jeep Wrangler YJ CC-01 Isuzu Amigo TA-02 Ford F150 Trophy TA-01 VW Race Touareg TL-01 Celica+911GT3+Focus+M3 Fotky a videa - kubamynar.rajce.idnes(.)cz youtube(.)com/user/kubamynar
To honzix: Ja sa nečudujem. Po troch rokoch jazdenia, je toto prvá vážnejšia porucha a to si moje Pajero užilo dosť veľa bahenných kúpeľov (nedá si to vysvetliť a vrhá sa do každého blata :lol: ). Ako na fóre písali viacerí, originál pastorok je dosť blativý materiá, takže budem objednávať nový. Pajero má v plnej výbave 3,5 - 3,75 kg (podľa toho koľko blata stojí v ceste) a tú váhu je poznať, asi bude musieť podstúpiť odtučňovačku. Servis zadnej nápravy a ložísk som robil pred nedávnom a po troch rokoch bolo pridreté iba jedno, a to sa podarilo v technickom benzíne vyčistiť a rozhýbať.
To minotaur: ale parádne ostrý, ako 16 žiletiek :lol:
To Kuba 93: Myslím že to bolo práve týmto iné vyzerá OK (teda zodpovedá veku a práci v teréne). Ten zadný prevod budem musieť poriešiť podľa vzoru čo je tu na fóre, no neviem či už nie je neskoro, pretože tá vôľa je už celkom veľká. Nuž ale po troch rokoch...?
Mitsubishi Pajero Metal Top + pár doplnkov
Hitec Optic 6 Sport 40 MHz, 53 kanál
project Suzuki Jimny 2010 (construction in progress)
Mě se stalo totéž, mám tam narvanou převodovku MPJ JET a motor speed 400 a s pastorkem na převodovce se mi stalo totéž.. Hold nic moc matroš... Tak sjem ho vyměnil a pohoda. :lol:
2,4 Ghz
SCX10 - Toyota Hilux
SCX10 - JEEP JK
SCX10 - Land Rover Discovery Camel Trophy
MST CFX - Range Rover Camel Trophy
V3S
Tamiya - Porsche Jägermeister
2x Traxxas Slash