Uživatelský avatar
catar
Uživatel
Příspěvky: 496
Registrován: 04.06.2010 0:00
Bydliště: Žibřidice

vuli ma. Axialni ... nebo radialni ??? Proste dopredu a dozadu :) :)
nahoru a dolu v lozisku ne. Motor je novej, parkrat jetej..
Ted jsem zkusil na nej dat jeste aktivni chladic, tak uvidim
Uživatelský avatar
Papi
Uživatel
Příspěvky: 207
Registrován: 24.02.2009 0:00

Jak je velká ta axiální vůle? Měla by být cca 0,5-1mm, ani víc, ani míň... Když vyndáš uhlíky, je cejtit, jak kotvu přitahujou magnety?
Uživatelský avatar
catar
Uživatel
Příspěvky: 496
Registrován: 04.06.2010 0:00
Bydliště: Žibřidice

tak znova rozebrano a vyzkouseno.. Magnety kotvu pritahuji a vule je taky v poradku. Nemam zadny extra merak, ale 1mm snad poznam :)
Zacina me to stvat, drive to jezdilo na baterku pres hodinu a ted sotva 40minut...
Zkusil jsem koupit motor POISON 55T , ale nema to na nej takovy vykon jako na NOVAKa. Nevyjede takove kopce jako predtim.....:(
Uživatelský avatar
catar
Uživatel
Příspěvky: 496
Registrován: 04.06.2010 0:00
Bydliště: Žibřidice

tak jsem se dozvedel, ze se uhlikove motory takle hrejou. Dal jsem na nej aktivni chladic a zlepsilo se to.
Tze to hrani je asi normalni
Dekuju vsem za rady :wink:
Uživatelský avatar
lukai
Uživatel
Příspěvky: 315
Registrován: 23.01.2010 0:00
Bydliště: Slovensko-Ružomberok

Od zaciatku temy som si myslel ze je to normalne lebo kazdy motor sa hreje aj moj tak ze na nom neudrzim ruku (no ani som neskusal drzaj ju dlhsie ako som zacal citi ze uz to zacina palit) ale aj tak.
Uživatelský avatar
catar
Uživatel
Příspěvky: 496
Registrován: 04.06.2010 0:00
Bydliště: Žibřidice

Ze se motor ma hrat jo, ale az takle moc jsem tedy nevedel :oops:
Steak
Píšu hodně
Příspěvky: 1228
Registrován: 29.08.2009 0:00

Proč si myslíš,že se brodí? :lol: :lol:
Uživatelský avatar
catar
Uživatel
Příspěvky: 496
Registrován: 04.06.2010 0:00
Bydliště: Žibřidice

steak: tze brodeni je za ucelem ochlazeni, jo ?? :D:D:D
Steak
Píšu hodně
Příspěvky: 1228
Registrován: 29.08.2009 0:00

nevim :lol: já měl rozpálenej motor,vjel sem do vody a bylo zchlazeno. :lol:
(Jinak sem si dělal srandu)
Uživatelský avatar
minotaur
Veterán fóra
Příspěvky: 4477
Registrován: 06.09.2009 0:00
Bydliště: Lázně Toušeň
Kontaktovat uživatele: WWW

Pokud si na motoru neudržel ruku, tak mohl mít okolo 70-80 st. (plus mínus autobus). Není to nijak neobvyklá teplota. Ale jaká je nějaká správná teplota, to ti nikdo neřekne. Motory jsou prostě různé, pracují v různých podmínkách. Vinutí vydrží nějakou teplotu, magnety zase jinou, výrobci taky toho moc neřeknou.
Michal Nováček - RC.305 - http://rc.305.cz
Uživatelský avatar
DUsoft
Častý přispěvatel
Příspěvky: 942
Registrován: 29.08.2009 0:00
Bydliště: Chomutov

Nám ve škole říkali, že když se něco elektrickýho hřeje, jsou tam ztráty. Čím víc tepla, tím větší ztráty. Tramvaje tím v zimě topí. Třeba.

Motor může mít klidně někde proškrábnuté vinutí na kotvu nebo mezizáviťák a to se zjišťuje těžko. Potom by měl i snížený výkon a zvášený odběr. Stačí dát závaží do kol a už se zvedne teplota motoru.

Když auto běží na kozách tak hřeje taky?
CC-01 oIIIIIIIo YJ
2.4G FlySky FS-GT3B, Quicrun Fusion Pro 2300KV, SRT DL3017 Digital, 1.55 Beadlock, 1.55 Rock Crusher X/T
https://dusoft.rajce.idnes.cz
Uživatelský avatar
catar
Uživatel
Příspěvky: 496
Registrován: 04.06.2010 0:00
Bydliště: Žibřidice

na kozach jsem to nezkousel
Teplotu jsem kontroloval pri jizde, ale hreje se i po ujeti cca 200m do mirneho kopecka.
Dost tomu pomohl ten vetracek.
Kdyz jsem se dozvedel, ze je to celkem normalni, tak jsem to potom uz moc neresil :)

Tze vsem moc dekuju za rady, typy ;) , dikes :wink:
Uživatelský avatar
jerry-mouse
Častý přispěvatel
Příspěvky: 857
Registrován: 13.08.2009 0:00
Bydliště: Offroad City- East Slowakei.

catar píše:na kozach jsem to nezkousel
Teplotu jsem kontroloval pri jizde, ale hreje se i po ujeti cca 200m do mirneho kopecka.
Dost tomu pomohl ten vetracek.
Kdyz jsem se dozvedel, ze je to celkem normalni, tak jsem to potom uz moc neresil :)

Tze vsem moc dekuju za rady, typy ;) , dikes :wink:
Mne sa to spravalo podobne , ale ked som vymontoval zadne celo , a pruzinkou tou co drzi uhliky som vycistil drazky na komutatore od bordelu z blata a uhlikov ktore su vodive [rotorova cast kde sa dotykaju uhliky rotora] , a ktore tak povediac sposobovali skrat a vacsiu spotrebu energie. Ked tak to skus urobit , ale bacha ked budes rozoberat ten zadny dekel , tak si poznac polohu dekla voci statoru , aby si neskor nemal problemy z vykonom ked mu nepatrne zmenis casovanie! Potom napis jestli to pomohlo! :wink:
Dva kroky vzad jsou mnohdy tím nejlepšim krokem vpred ......... Full 2,4G... DCC 90.No-007, DCL 100-NoX01
Mob+421 911/905-833 957 Aktuálne ALFA Mobil 0948 833 957. Viber aktivny!
Uživatelský avatar
minotaur
Veterán fóra
Příspěvky: 4477
Registrován: 06.09.2009 0:00
Bydliště: Lázně Toušeň
Kontaktovat uživatele: WWW

DUsoft píše:Nám ve škole říkali, že když se něco... Motor může mít klidně někde proškrábnuté vinutí na kotvu nebo mezizáviťák...

Tak tak. Vyzkoušej to na kozách nebo samotný motor bez zátěže. Na své nabíječce mám funkci na zkoušení/záběh motorů (možnost nastavit napětí na motoru, dobu běhu a odečítat proud), takže u nového motoru si po záběhu poznamenám alespoň tři body (proudový odběr při různém napětí) - kdyby se mi motor nepozdával, mám alespoň nějaké srovnání.
Michal Nováček - RC.305 - http://rc.305.cz
Uživatelský avatar
catar
Uživatel
Příspěvky: 496
Registrován: 04.06.2010 0:00
Bydliště: Žibřidice

To rozebrani motoru a kompletni vycisteni i zadniho cela jsem zkousel a nejaky rozdil jsem nepocitil.
Mozna jsem jen "spanikaril" protoze jsem nevedel, ze se to takle hrat muze, ze je to normalni. Mozna jsem chtel odstranit "neodstranitelnou" zavadu :) :)
Hodne pomolh chladic, tze uvidim. Treba prijde neco jineho po vymene uhliku :)
zkouseni/zabeh motoru bohuzel na nabijeci nemam :(

Zpět na „CC-01“