Uživatelský avatar
aushaus
Píšu hodně
Příspěvky: 1156
Registrován: 16.06.2009 0:00
Bydliště: Buštěhrad
Kontaktovat uživatele: WWW

Tamiyadriver píše:je upravím a aushaus jich měl víc :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

no už sem se zmírnil... :oops: :)
D90-Gray Td5 (MEX)-Construction in progress
YouTube channel
Uživatelský avatar
Tamiyadriver
Uživatel
Příspěvky: 414
Registrován: 19.06.2009 0:00
Bydliště: Nový Rychnov

myslíte že je nějakej zásadní rozdíl mezi digitálním servem a analogovym servem :?: :wink:
Kudy jsem jel, těžko bys šel... (s mým CC-01)

Jiří P. http://tamiyadriver.rajce.idnes.cz/

TA-02 Porshe Cayenne TRANSSYBERIA 2007, CC-01 Pajero Metal top , Ford Bronco 1973 CC-01
Uživatelský avatar
Gluck
Píšu hodně
Příspěvky: 1133
Registrován: 04.08.2009 0:00
Bydliště: Hrádek nad Nisou

mam digi a aj analog a ja zadnej zavratnej rozdil nepozoruju :D
ale nejakej rozdil tam bude :D
Uživatelský avatar
salvatore
Veterán fóra
Příspěvky: 3082
Registrován: 21.11.2008 0:00
Bydliště: Praha

Řekl bych, že zásadní je, že jedno je analogové a jedno digitální. Ale vážně vzato smutné je jedno... je to sice opředeno mnoha tajemstvími, ale pravda je taková, že digitální servo umí:
1) je přesnější - proto např. neustále trochu "hrká" (i když se po něm nich nechce) protože si neuroticky hledá nulu
2) má více pozic - tady záleží na nadšení každého soudruha aby zvolil jestli pro řízení CC01 s vůlema jak prase potřebuje 1024 pozic serva.

Obecně jsou samozřejmě digi serva rychlejší, silnější, lepší. Ale to je údaj danný parametry. Takže navíc neumí nic extra.

Nemluvím samozřejmě o například programovatelných servech, ale to už jiná kapitola!
Uživatelský avatar
MikeP
Sběratel
Příspěvky: 3811
Registrován: 29.11.2008 0:00
Bydliště: Praha 8

Ty digitální můžou být snad rychlejší i ve zpracování signálu z přijímače. Například pro použití HRS režimu u Futaby nemusí analogová serva prostě stíhat. Obdobné je to u gyra ve vrtulníku, třeba GY401 se dá přepnout do digi režimu a komunikuje pak rychlejc se servem.

Pravdou je, že u nás pomalochodů to tak podstatný asi není. :wink:
Obrázek
Uživatelský avatar
Tamiyadriver
Uživatel
Příspěvky: 414
Registrován: 19.06.2009 0:00
Bydliště: Nový Rychnov

díky moc za rady mě jen vrtalo hlavou jestli to třeba chce jinej přímač ..... no prostě bylo mi to divný :wink:
Kudy jsem jel, těžko bys šel... (s mým CC-01)

Jiří P. http://tamiyadriver.rajce.idnes.cz/

TA-02 Porshe Cayenne TRANSSYBERIA 2007, CC-01 Pajero Metal top , Ford Bronco 1973 CC-01
Uživatelský avatar
Tamiyadriver
Uživatel
Příspěvky: 414
Registrován: 19.06.2009 0:00
Bydliště: Nový Rychnov

tyjo tak se mi nedostalo odpovědi na ty sdička to je tady nikdo nemá nebo co?? :evil:
Kudy jsem jel, těžko bys šel... (s mým CC-01)

Jiří P. http://tamiyadriver.rajce.idnes.cz/

TA-02 Porshe Cayenne TRANSSYBERIA 2007, CC-01 Pajero Metal top , Ford Bronco 1973 CC-01
mkarpala
Nově příchozí
Příspěvky: 60
Registrován: 30.08.2009 0:00
Bydliště: Liberec

Asi zásadní rozdíl mezi analogovým a digitálním servem je v tom, že digitální servo vyvine udávaný tah hned od počátku takže například 6-ti kilové servo tahá těch 6 kilo hned. Analogové potřebuje k vyvinutí plné síly urazit určitou dráhu zakže 6-ti kilové analogové servo má na začátku tah jenom 2kg například.
Futaba 3PM, Tamiya CC-01 Mitsubishi Pajero, Savox SC-0352MG Digital, Aku Muchmore Li-Pol, Motor Novak Crawler 55T, Regulátor DSYS MD28DCRS+MDPG14, Pneu 1.9 Rock Claw
Uživatelský avatar
Tamiyadriver
Uživatel
Příspěvky: 414
Registrován: 19.06.2009 0:00
Bydliště: Nový Rychnov

tyjo dík :)
Kudy jsem jel, těžko bys šel... (s mým CC-01)

Jiří P. http://tamiyadriver.rajce.idnes.cz/

TA-02 Porshe Cayenne TRANSSYBERIA 2007, CC-01 Pajero Metal top , Ford Bronco 1973 CC-01
mkarpala
Nově příchozí
Příspěvky: 60
Registrován: 30.08.2009 0:00
Bydliště: Liberec

No nemáš zač pokuď ti regl dává BAC 3A tak 6Kg digitální servo utáhne v pohodě silnější nemám odzkoušený to ti poradí snad někdo jinej. Mel jsem levný analogový čínský servo prej 10Kg, ale když jsem stál tak to naplno nezatočilo koupil jsem Savox 6Kg digital a to zatočilo. Při jízdě fungovali obě ale ta čína cukala tak šlo pryč.
Futaba 3PM, Tamiya CC-01 Mitsubishi Pajero, Savox SC-0352MG Digital, Aku Muchmore Li-Pol, Motor Novak Crawler 55T, Regulátor DSYS MD28DCRS+MDPG14, Pneu 1.9 Rock Claw
Uživatelský avatar
Tamiyadriver
Uživatel
Příspěvky: 414
Registrován: 19.06.2009 0:00
Bydliště: Nový Rychnov

tak pajerko má baterku v předu natřený disky a teď společně čekáme na sdička 55t motor a 2.4ghz 3kanál :wink: http://tamiyadriver.rajce.idnes.cz/Pajero_dalsi_upravy/
Kudy jsem jel, těžko bys šel... (s mým CC-01)

Jiří P. http://tamiyadriver.rajce.idnes.cz/

TA-02 Porshe Cayenne TRANSSYBERIA 2007, CC-01 Pajero Metal top , Ford Bronco 1973 CC-01
Uživatelský avatar
milan008
Veterán fóra
Příspěvky: 5336
Registrován: 28.11.2008 0:00
Bydliště: V Holomóci městě

No ale ten Merkur tomu dává dost váhu, nebo ne?
Uživatelský avatar
Tamiyadriver
Uživatel
Příspěvky: 414
Registrován: 19.06.2009 0:00
Bydliště: Nový Rychnov

to jo ale dost to teď jezdí kopečky fakt zlepšení předek normálně pruží neklepe a nestavý se to tak na zadek :wink:
Kudy jsem jel, těžko bys šel... (s mým CC-01)

Jiří P. http://tamiyadriver.rajce.idnes.cz/

TA-02 Porshe Cayenne TRANSSYBERIA 2007, CC-01 Pajero Metal top , Ford Bronco 1973 CC-01
Uživatelský avatar
milan008
Veterán fóra
Příspěvky: 5336
Registrován: 28.11.2008 0:00
Bydliště: V Holomóci městě

já mám taky rád váhu, ale na mejch pneu Losi je to dost znát, když je nechám pět minut stát, hned auto klesne o centimetr.... :D
ale když je to dobře zatížené tak to fakt vyjede všechno :D
Uživatelský avatar
Tamiyadriver
Uživatel
Příspěvky: 414
Registrován: 19.06.2009 0:00
Bydliště: Nový Rychnov

Kudy jsem jel, těžko bys šel... (s mým CC-01)

Jiří P. http://tamiyadriver.rajce.idnes.cz/

TA-02 Porshe Cayenne TRANSSYBERIA 2007, CC-01 Pajero Metal top , Ford Bronco 1973 CC-01

Zpět na „CC-01“