Tak, abych se i já mohl prokázat nějakou aktivitou a ne že tady pouze plácám vodu, mírně jsem pokročil s przněním Pajera. Prozatím jsem sestavil nasucho jeden podvozek (no, teď už je vlastně zase rozebranej 8) ), který mi slouží jako demonstrátor pro různá měření a přemýšlení o úpravách. Nějaká fota najdete zde:
http://rc.305.cz/gallery.php?akce=galerie_ukaz&galerie_id=3
Z těch pár fotek bych chtěl vypíchnout:
Zamknutí předního diferáku jsem provedl použitím čtvrtého kuželového ozubeného kolečka. Pouze jsem mu zbrousil zadní širší část s lemem, aby zacvaklo bez násilí - nevím, jak to tam rvete vy ostatní, ale neupravená kuželka tam prostě bez násilí a lehce vyboulený krytky diferáku nejde strčit.
Dále jsem vyrobil nové držáky na zadní nápravu pro nové zadní linky. Hojně užívané řešení jednoduchého spodního pásku jsem zavrhl - moc se mi nelíbí z toho hlediska, že pásek je uchycen pouze v jednom bodě a na tento bod pak působí veškeré síly od nápravy a páka pásku od tlumiče. Ohnul jsem proto z duralu 1,6mm úúúčko, které je nasunuto na plastový nálitek pro uchycení linků s průchozím šroubem.
Dnes se snad dostanu k linkům a možná i k úpravě přední nápravy, kde lze pilováním získat několik mm na zdvihu nápravy a tudíž i světlosti, při použití delších tlumičů.