Aha takže CC musí být zaížené spíše v předu, jo tam je mezi blatníkama šikovný prostor na umístění baterky. A že se blbě ptám ono tech 300g na předku fakt pomuže vyšplahat na kopec?
No zas nebudu rozumovat, CC jsem nikdy neměl ani mít nebudu, ccčkaři určitě pomůžou víc s tím umístěním. Tak 300g pomůže určitě, je to zhruba nějakých 15-20% celé váhy auta. Já třeba dal do nárazníku 90g a hned jsem poznal rozdíl. U reálného auta máš vpředu těžký motor, tady ne ....
Ahoj.
Mám dlouhé Pajero a když dám baterku dopředu je to o poznání lepší, hlavně nemá tendenci se stavět v kopci na zadní.
Na druhou stranu pak ale musíš dávat bacha při sjezdech, očas mi to šlo přes čumák. Pak jsem ještě měl problé se zatáčení, větší váha vepředu = větší záhul pro servo.
Ale když to zhodnotím, tak baterka před přední nápravou je lepší.
2,4 Ghz
SCX10 - Toyota Hilux
SCX10 - JEEP JK
SCX10 - Land Rover Discovery Camel Trophy
MST CFX - Range Rover Camel Trophy
V3S
Tamiya - Porsche Jägermeister
2x Traxxas Slash
Pokud by to jen trochu bylo reálné, pokusil bych se baterku dostat znova co nejblíž jejímu původnímu umístění. Je v těžišti celýho auta a dělá tam nejmíň škody. I když je pravda, že u CCčka je vliv na umístění baterky a vyvážení modelu menší než u SCX, které je vyšší.
U SCX se mi časem podařilo (nechtěně) zatížit přední nápravu moc a bylo to ve sjezdech fakt pěkně na pikaču...
díky moc za všecky nazory, no do původního místa nemuže je tam místo na kulatou a ta nová je hranatá a brousit to fakt nebudu ono by to asi ani nešlo takže proto jsem prve uvažoval dát ji podelně mezi zadní kola ale jestli je lepe ji mít vředu tak podelně se vejde i mezi předni a zasahuje až nad motor takže tak uplně ta vaha nebude uplně v předu. Skusím to dát teda mezi ty přední kola a uvidíme co to udělá :-)
to ti řeknu naprosto přesně, záleží na dalším dovážení v kolech jinak to při sjezdu de přes ksicht , mám přestavěný servo naležato vepředu, lipolku od předu až k motoru a když máš všechny 4 kola stejně těžký de to na ksicht, musíš dát trochu víc na zadek ale na rovinu, je to dost velký umění dovážit to tak aby to bylo dobře, stále pitvám , stále pitvám
Tak jsem byl dnes navštívit na Ostravsku budovanou trať na trial abych zjistil co ta baterka v předu udělá a osobně bych řekl že to bylo v pohodě ale spíš to bylo tím že jsem ještě neměl zablokovaný zadní diferák tak to nic nevyjelo. A proto že, se nám ropršelo a nešlo pokračovat v práci jel jsem domů a tu zadní nápravu rozdělal a zdá se že úspěšně zablokoval, takže až to budu skoušet příště už by to snad mělo být tak akorat aby se ukázalo co to umí :-D
Tak dnes dorazily hned dvě zásilky ( poštačka už na mně blbě kouká )
Stojanek a vymezovací kroužek do zadní nápravy laskavě pro mne vytvořil Slick7 a v druhém balíčku dorazily gumy a světla od pana Pstružiny.
Stojan jsem skusil hned podvozek na něm naprosto přesně sedí vymezovací kroužek jsem nasadil do zadní nápravy a taky sedí naprosto přesně jako by tam byl odjakživa. Gumy přezuju až udělám molitanové vložky normalně jsem zjistil že doma nemám molitan takže musím sehnat a zadní světla budu dělat až se rozhoupu to prořezat ale vypadají taky moc dobře. Což mne vede k otázce z čeho nejlépe udělat ty zadní lampičky ? hodně se tu píše o PSH co to přesně je za materiál ? Jediné co znám je balsa ale ta se nějak k té plastové karoserii nehodí.
Tak právě jsem zjistil že tavná pistole není uplně nejlepší řešení v předu drží dif perfektně ale na zadku jsem to dělal už dvakrát a zas se mi kola začly protáčet jsem na infarkt, co dělám špatně že mi to vzadu nechce držet? nemáte někdo tušení.
už je chci už žádná tavná pistole, hele Mráčku musím psát panu Jirkovi nebo mi je mužeš poslat i ty? jestli jsem pochopil děláte ty príma věci spolu. :lol:
můžeš psát i mě, jen teď nemám na dílně skoro nic, teda ani tyhle díly, Jirka by měl dotlačit něco o víkendu ale musíš teď napsat jemu jestly na to pospícháš