Pánové nerad bych vám kazil radost ale moje zkušenost je úplně opačná. Konkrétně 3 ukroucené klouby, utržená převodovka a málem i náprava. projevuje se to nenápadně, auto trošku, pak více vibruje a nakonec se buď zastaví (lepší případ) a nebo něco uletí. Příčinu jsem našel po konzultaci s žílou ve velice těsném uložení válečku v kosti kloubu. Je to ta část co má v sobě červík . Po delším provozu se váleček natvrdo zadře, kloub funguje jen napůl na tenčí čep a je vymalováno. Já jsem to vzteky u 3. sady řešil tím, že jsem na "surovce" vytlouk zadřený váleček a vybrousil díru do velikosti zemědělských vůlí. Pak jsem kardany použil jen na crawler, kde nejsou tak dlouhodobě namáhané. Doporučuji otvor zvětšit preventivně nebo si sebou vzít spray a kontrolovat a prostříkávat. :|
Naposledy upravil(a) yanek dne 26.11.2009 23:26, celkem upraveno 1 x.
Díky za upozornění. Aspoň vím na co dávat pozor.
Uvidíme jak to půjde. Ja ho zatím jen namontoval a projel po kousek po koberci. Když to nepůjde tak budu holt řešit dál.Ten origoš už hrozil rozpadnutím každou chvíli.
yanek píše: Příčinu jsem našel po konzultaci s žílou ve velice těsném uložení válečku v kosti kloubu. Je to ta část co má v sobě červík . Po delším provozu se váleček natvrdo zadře, kloub funguje jen napůl na tenčí čep a je vymalováno.
Jeep Wrangler na CCčku,LR Discovery I ve stavbě, Avia A31 Turbo 4x4 odložena na neurčito
http://trewor.rajce.idnes.cz Hlava plná nápadů ale jsem moc línej je realizovat
yanek píše: Příčinu jsem našel po konzultaci s žílou ve velice těsném uložení válečku v kosti kloubu. Je to ta část co má v sobě červík . Po delším provozu se váleček natvrdo zadře, kloub funguje jen napůl na tenčí čep a je vymalováno.
To samozřejmě je důležité, jsem i trošku dementní ale zalepený kloub bych asi nenamontoval :wink: Po rozpadnutí jsem namontoval nový kardan rovnou z pytlíku, nic jsem nezajišťoval, protože nebylo čím a stejně do hodiny byl zadřený. Před namontováním chodil čistě a hladce. Takže lepidlem to asi nebylo :idea:
A há tak to pardón za obviňování :oops:
Jestli to teda ti klucí žlutí dělaj takhle blbě mohlo by se zkusit to vzít nějakou jemňoučkou brusnou pastou a hodit to na vrtačku
Jeep Wrangler na CCčku,LR Discovery I ve stavbě, Avia A31 Turbo 4x4 odložena na neurčito
http://trewor.rajce.idnes.cz Hlava plná nápadů ale jsem moc línej je realizovat
Trewor píše:A há tak to pardón za obviňování :oops: Jestli to teda ti klucí žlutí dělaj takhle blbě mohlo by se zkusit to vzít nějakou jemňoučkou brusnou pastou a hodit to na vrtačku
Tak to by bylo ideální řešení ale jak jsem psal, my cholerici jedině na "surovce" t.j. když nepomůže kladivo, pomůže větší kladivo!!!
yanek píše:Pánové nerad bych vám kazil radost ale moje zkušenost je úplně opačná. Konkrétně 3 ukroucené klouby, utržená převodovka a málem i náprava. projevuje se to nenápadně, auto trošku, pak více vibruje a nakonec se buď zastaví (lepší případ) a nebo něco uletí. Příčinu jsem našel po konzultaci s žílou ve velice těsném uložení válečku v kosti kloubu. Je to ta část co má v sobě červík . Po delším provozu se váleček natvrdo zadře, kloub funguje jen napůl na tenčí čep a je vymalováno. Já jsem to vzteky u 3. sady řešil tím, že jsem na "surovce" vytlouk zadřený váleček a vybrousil díru do velikosti zemědělských vůlí. Pak jsem kardany použil jen na crawler, kde nejsou tak dlouhodobě namáhané. Doporučuji otvor zvětšit preventivně nebo si sebou vzít spray a kontrolovat a prostříkávat. :|
ty kardany byly z rc modelexu? u moje ho kardanu jsem totiž dostal takové gumové krytky které se nasazují na ty dva klouby a kompletně je zatěsní. Jak píše Pedro: "Origo kardan byl na rozpadnutí" -můj taky