Stránka 32 z 34

Napsal: 26.01.2012 8:54
od salvatore
Ale Carlos na tlumičích to držet nebude. Olej dřív nebo později proteče pístnicí. Kdyby si tam dal třeba 100.000 olej (budeš jeden tlumič plnit tak asi den) tak stejně. Buď to proteče (třeba za týden) nebo to bude stát jak kdyby tam nebyl tlumič, ale tyč. Když tam dáš jenom tlumiče (prázdné, nebo s rozumným olejem) tak to prostě kecne dolů. Když to bude mět křížit, tak ještě dobře, protože tlumič umožní nápravě jít dolů od kastle (rámu) ale když pojedeš normálně po rovině (ne po plovoucí podlaze, tam ne) tak to bude jaky vibrátor, protože žádnou nerovnost nebude mít co vychytat.

Jak říkal Majk - říká se tomu droop setup a není teda mimochodem prdel ho vychytat. Nejlíp je to asi patrný z TOHOHLE obrázku.

Ten problém je mít ty správně silný pružiny - obě, jak nad, tak pod pístnicí.

Napsal: 26.01.2012 9:02
od carlos46
Tyhle tlumiče znám. Mám předchozí verzi jen s venkovní pružinou. O tomto jsem přemýšlel, ale pochybuji, že někde koupím samotné pružiny.

Napsal: 26.01.2012 10:43
od salvatore
carlos46 píše:... pochybuji, že někde koupím samotné pružiny.


A o tom celý ten problém je. Pružiny s vhodným průměrem i silou.

Napsal: 27.01.2012 8:38
od carlos46
Tak vypadá to nadějně. Pružiny zůstanou kde jsou. Jeden amík mi poslal fotečku, jak tento problém vyřešit. Velmi jednoduché a i pohledné.
Stačí k tomu malý L profil, tři šroubky a je po problému :OK:
Celé tělo se posune více ke středu nápravy. Také mě to mohlo napadnout :-(

Obrázek

Obrázek

Napsal: 01.02.2012 15:58
od carlos46
Tak po dnešku už je Yota opět plně mobilní.
Úprava tlumičů nakonec neproběhla, jelikož se změnilo jejich uchycení k funkčnímu způsobu. Kola i při plném rejdu nedrhnou o pružiny. Elektronika je na svém místě, žádné zbytečné závaží a auto celkem lítá. Sice nevím co ta nízká váha udělá v menším kopci (asi půjde na střechu :lol:), ale zatím je to pohoda.

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

řízení

Napsal: 01.02.2012 16:23
od romca2
Ahoj chtěl jsem se zeptat jak máte upravené řízení??Mě to připadá že není nic moc a chtělo by nějak zvětčit?Poradíte mi?Dík

Napsal: 01.02.2012 17:09
od carlos46
Čauves,
zrovna dneska jsem se koukal na tvůj profil, jelikož jsem si všimnul v avataru, že máš CRko.
S řízením ti moc nepomůžu. Mám ho standartní.
Ono se s tím úhlem nedá moc dělat. Jdou malinko probrousit C-huby, ale to je tak vše. Přemýšlím, že to zkusím. Prý se to zlepší, ale žádný zázrak to není.
Více obrázkůTADY od Čmeláka.

Obrázek

Zatáčení

Napsal: 02.02.2012 7:52
od romca2
Čmelák má úpravy odemně co jsem měl zato že by šli a zvětčilo se zatáčení. Začal jezdit na Mořinu a tam mi to okukoval.Teď má jiné nápravy asi to nemá s ČR-01 nic společného.Já se snažin udržet základ ČR-01.

Napsal: 02.02.2012 8:39
od carlos46
Já jsem tedy tuto úpravu také zkusil, ale na dílech zadní nápravy, které mám mimo. Takhle od oka mi nepřijde, že by to byl až takový rozdíl, ale možná se pletu. Když budu mít chvilku, tak to zkusím hodit na auto.

Napsal: 02.02.2012 17:19
od romca2
Ahoj mám probroušený oba dily a zepředu je to víc.Při plném rejdu se oba díly dotýkají a kopírují se.Až mám strach že při zátěži mi to praskne jak to je vybroušený

Napsal: 02.02.2012 17:42
od carlos46
Máš to stejně jako je to na na tom obrázku?

Zatáčení

Napsal: 02.02.2012 19:39
od romca2
Zhruba sem se vydal stejnou cestou broušenim.Jak jsem psal těžko odhadnout do jaké síly jít kdy to materiál vydrží??? :roll: Co jsem kontroloval v terénu dost se to ohýbalo při plném rejdu.Jezdil jsem stím TRUCK TRIÁL na Mořině.A radči jsem koupil nové nápravy ty maj
45 Stupňů to je o něčem jiném.Tyto nápravy z ČR-ka mám na autě do Mrakolendu.A chtěl bych upravyt zatáčení na Závody je to dost důležite.

Napsal: 11.02.2012 21:50
od ondraseeek
Mas to, Carlos, pekny! :)

Napsal: 11.02.2012 22:44
od carlos46
Zdar Ondro,
Ty taky ještě žiješ, jo?
Jsem myslel, že už jsi to zabalil.

Napsal: 11.02.2012 23:08
od MikeP
Hele kdo se to vyklubal. :mrgreen: