Ahoj, použiju tohle téma, abych nemusel zakládat nové. Jsem tu více méně nový. Spíš více :-) Jsem Míra alias Wačice :BYE: a jsem z Ústí nad Labem, za pár dní oslavím 37 a pár let jezdím RC auto od Tamiye na podvozku TL-01. Je to vesměs onroad rally. Ale začínám tíhnout k expedicím a pořád se nemůžu rozhodnout, které auto vybrat. Vybírám jen z řady SCX10. Každé má nějaké pro a proti. Nejraději bych koupil RTR Wranglera a bylo by hotovo. Jenže mě láká to sestavování a hodně se mi líbí kratší Dingo. Kit Rubicon se mi zdá podvozkově nejvyladěnější, ale zase vyjde nejdráž. (není to zase tak brutální rozdíl, ale každá koruna je dobrá :wink: ) U RTR se mi líbí, že je to už komplet s reglem a servem, atd... a nemusel bych shánět vnitřnosti. Ale zase jsem se tu dočetl, že to není nijak extra vodě odolné a to mě trochu odrazuje. Našel jsem poměrně solidní nabídku na tříkanálový vysílač + čtyřkanál přijímač+ servo. Přijímač a servo jsou vodotěsné, což je výhoda, ale servo má sílu 6kg a nevím, jestli to bude stačit na takové auto. Potom už by stačilo koupit nějaký šikovný regulátor a motor a můžu jezdit (po přidání baterie)
Tady je odkaz na tu RC soupravu:
http://www.rc-auta.eu/zbozi/14350/Reflex-Wheel-Pro-II-LCD-2-4-GHz-Boot.htm Myslíte, že by to bylo dostačující třeba na toho Rubicona?
A ještě jedna otázka: který podvozek (v sérii) je z řady SCX10 nejpovedenější a nejvýhodnější? RTR jsou komplet plastové, ale už čtyřlinky. Dingo už má al díly, ale jen třílink a KIT Rubicon má čtyřlink a al díly a lepší tlumiče. Ale vyplatí se prvotní vyšší investice do Rubicona, nebo je lepší Dingo nebo RTR a následná přestavba na "vyšší" level? Jo a protože to všude uvádějí trochu jinak, tak jestli jsem to dobře pochopil, tak RTR už mají zabudované osvětlení a KITy jsou v základu bez něho?
Díky za Vaše názory a postřehy. Wačice :OK: