Uživatelský avatar
gecko-x
Píšu hodně
Příspěvky: 1641
Registrován: 01.01.2013 18:55
Bydliště: Količín

Re: Jeep Wrangler Kit (první expedičák)

Ahoj, já bych se corelles motorů nebál, to trimování bude dělat i servo se stejnosměrem. je to tím, jak se ti časem vychodí převody a budou tam vůle.
Ceny jsou rozdílný myslím i proto, že ta první čína je komplet v hliníku a ta poslední celoplast (myslím pouzdro - obal). :-)

Stiwo píše:Co si myslíte o tom servu?
Přišel jsem na jednu věc. Porovnejte prosím ceny a parametry těchto 4 serv řekněte mi, proč se ty ceny tak neskutečně liší? 8o

http://www.rcking.eu/cs/standard/64073- ... servo.html
http://www.bighobby.cz/www-bighobby-cz/ ... 12sec-22kg
http://www.bighobby.cz/www-bighobby-cz/ ... 13sec-21kg
http://www.bighobby.cz/www-bighobby-cz/ ... 16sec-20kg

Mohl by mi taky někdo vysvětlit jaký je rozdíl mezi normálním a coreless motorem v servu (praktický rozdíl)?

Jo a nevíte někdo kolik zubů má ten "tisícihran" na JX servech?

Předem děkuji
Ford f150 raptor rc4wd (Hero)
Uživatelský avatar
Ming
Uživatel
Příspěvky: 484
Registrován: 02.08.2012 0:00
Bydliště: Brno-Blekfíld

Re: Jeep Wrangler Kit (první expedičák)

Nojo, ale zkus za tím Slashem 2,3 či více hod běhat. :-D Expe je o procházce a venčení autíčka takže +- rychlost chůze 5-6 km/h je IMHO optimal. I když někdy se hodí to ohulit a překážku prostě přeskočit. Já mám na Axíku Speeda 600 ECO (volty jsem teda nikdy nezkoumal), regl DSYS 56, 2S LiPo a když jedu naplno, je to rychlejší chůze ale ne běh. Pro mě ideál (nebo jsem si zvykl).
Drive smoothly
SCX10 Dingo (Speed600Eco R.I.P., teď HPI Saturn 27T, Dsys56, GT3C 6.0, Pat a Mat)
CC-01 Beast (ve výstavbě)
SC Himoto, plachetnice Babetta, remorkér Grimmershörn, Dickie PistenBully 600W
Uživatelský avatar
Borik
Píšu hodně
Příspěvky: 1327
Registrován: 14.11.2011 0:00
Bydliště: Brno-Maloměřice

Re: Jeep Wrangler Kit (první expedičák)

Speedy jsou základní spotřební materiál bez možnosti údržby, jen s kluznými ložisky. Pro spolehlivý provoz je hodně důležité mít kolektor na rotoru v dobrém stavu ( = čistý, bez vydřených drážek od kamínků atd. ). I uhlíky jsou u Speeda mnohem horší - tvrdší ( aby déle vydržely ), ale zase hůř přenášejí šťávu do rotoru ( je tam mnohem větší přechodový odpor a tím také větší jiskření ). Ale jako základ i ten Speed stačí, to je pravda.
Podle tvých příspěvků mi připadá, že chceš mít svoje autíčko docela vymazlený ... proto jsem psal o těch lepších motorech. Ono těch víc závitů znamená sice menší rychlost, ale zato plynulejší pomalou jízdu.
Velmi zajímavý by byl pohon 70-ti nebo 80-ti závitovým motorem a tříčlánkem Li-Polek. Převod hodně do pomala a vyšší napětí znamená o polovinu větší rozsah regulace rychlosti a to by nemuselo být marný.
Stiwo
Nově příchozí
Příspěvky: 46
Registrován: 26.06.2013 20:59
Bydliště: Jablunkov

Re: Jeep Wrangler Kit (první expedičák)

Hmm, na začátek zkusím speeda potom uvidím servo asi taky zatím to nejlevnější.

Jednou jsem servo utěsňoval proti vodě vazelinou (doprostřed) a tekutou páskou. Servo mělo kontakt s vodou už hodně krát a v pohodě, tak bych chtěl tohle taky takhle zatěsnit, jenže už mi ta tekutá páska vyschla. Myslíte že by místo toho šlo použít silikon? Já v tom nevidí problém, ale všichni to dělají plasti dipem nebo tou tekutou páskou když silikon je 3 krát levnější. Proč? :-p

Že to je na pomalou jízdu a procházky chápu jen jak jsem viděl jednomístné číslo na rychlost tak mně to pěkně zarazilo :lol:
Stiwo
Nově příchozí
Příspěvky: 46
Registrován: 26.06.2013 20:59
Bydliště: Jablunkov

Re: Jeep Wrangler Kit (první expedičák)

Ahoj, podvozek už postavený už jen čekám na servo :hura:
Bohužel, dneska jsem namontoval motor a prostě jsem musel to zkusit. Objevil jsem jeden nemilý problém :oops:
Když přidám plyn tak se mi celé auto rozklepe. Když jsem odpojím přední nápravu tak to nic takového nedělá.
Zajímavé že to dělá jenom na určitých otáčkách asi na 10%-30% maximální rychlosti, když tomu přidám tak to ustane a na 85% se to zase objeví a na plným to chodí úplně krásně. Nevíte co by to mohlo být?
Mne napadly jenom nevyvážená kola (co se mi moc nezdá protože na zadku jsou ty samé a nedělá to), nebo vada motoru který při "záběhu" (motor na cca hodinu spuštěný jen tak na volno) na nízkých otáčkách trochu cukal když jsem mu ale otáčky jen o trochu zvýšil bylo to ok.

Pls pomozte. :-(
Uživatelský avatar
plutoone
Nově příchozí
Příspěvky: 25
Registrován: 03.01.2014 14:20

Re: Jeep Wrangler Kit (první expedičák)

Předpokládám, že držíš auto v ruce a přidáváš plyn? Tenhle KIT mám taky a trochu se chvěje i mě. Ale při jízdě už ne. Taky si myslím, že by to mohla dělat absence serva. Kola se roztáčením mohou dostávat do kmitu protože je nic nedrží, nepatrně zatáčí vlelo, vravo. Takže na tvém místě bych nepanikařil, počkal na servo a vyzkoušel při jízdě.
Stiwo
Nově příchozí
Příspěvky: 46
Registrován: 26.06.2013 20:59
Bydliště: Jablunkov

Re: Jeep Wrangler Kit (první expedičák)

Ok. zkoušel jsem to i na podlaze a chytit link řízení a to nepomohlo ale zkusím se servem a uvidím.
Uživatelský avatar
plutoone
Nově příchozí
Příspěvky: 25
Registrován: 03.01.2014 14:20

Re: Jeep Wrangler Kit (první expedičák)

Zkontroluj kardany, jestli se ti mohou klouby volně pohybovat, nebo ti do nich při montáži zateklo lepidlo. Na 99% to bude tím. Teď jsem si vzpomněl, že mi to dělalo přesně jak popisuješ.
Uživatelský avatar
Borik
Píšu hodně
Příspěvky: 1327
Registrován: 14.11.2011 0:00
Bydliště: Brno-Maloměřice

Re: Jeep Wrangler Kit (první expedičák)

Zkontroluj kardany, jestli jsou osy v kloubech v jedné rovině ( rovnoběžné ) - jinak kardan dost zlobí.
Uživatelský avatar
Pitrisek
Píšu hodně
Příspěvky: 1546
Registrován: 27.01.2012 0:00
Bydliště: Most

Re: Jeep Wrangler Kit (první expedičák)

Přesně jak píše Borik zkontroluj kardany :OK:
Axial SCX10 Toyota FJ60
TF2 Toyota Hilux
Axial SCX10 Land Rover Defender Cabrio
HPI Blitz

http://pitrisek23.rajce.idnes.cz/
Uživatelský avatar
plutoone84
Píšu hodně
Příspěvky: 1281
Registrován: 18.01.2014 12:06
Bydliště: Potštejn

Re: Jeep Wrangler Kit (první expedičák)

Dyť to píšu :-I
Uživatelský avatar
Borik
Píšu hodně
Příspěvky: 1327
Registrován: 14.11.2011 0:00
Bydliště: Brno-Maloměřice

Re: Jeep Wrangler Kit (první expedičák)

Nejde o lepidlo, ani o ten volný pohyb. Jde hlavně o ty kolíky v kardanech, aby byly na obou koncích rovnoběžné. Měl jsem to taky namontovaný blbě ( konce kardanů byly vůči sobě pootočené ) a při určitých otáčkách to poskakovalo jak kůzle. Takže nějaká chytrá a zkušená hlava poradila a od té doby pohoda.
Uživatelský avatar
plutoone84
Píšu hodně
Příspěvky: 1281
Registrován: 18.01.2014 12:06
Bydliště: Potštejn

Re: Jeep Wrangler Kit (první expedičák)

Mně to dělalo to lepidlo. Nateklo mi do kloubu a ten se pak neohejbal.
Stiwo
Nově příchozí
Příspěvky: 46
Registrován: 26.06.2013 20:59
Bydliště: Jablunkov

Re: Jeep Wrangler Kit (první expedičák)

Už to funguje!
Nevím co tomu nakonec bylo ale dneska jsem to zkusil i se servem a jede to :tleskam:

EDIT: tak jsem se podíval na ty kardany a fakt to bylo z nějaké části tím protože jsem to dal teď správně a teprve teď to necuká

Jen ještě takový dotaz. Potřeboval bych nějakou vodotěsnou krabičku na přijímač a asi i druhou pro světelný modul který bude asi přichycený na karoserii. Původní krabička musela jít kvůli baterky pryč stejně nebyla vodotěsná :-p
Uživatelský avatar
plutoone
Nově příchozí
Příspěvky: 25
Registrován: 03.01.2014 14:20

Re: Jeep Wrangler Kit (první expedičák)

Zajdi do prodejny elektroinstalačních materiálů. nebo do nějakého hobby marketu.

Zpět na „SCX10“