Uživatelský avatar
Mira
Veterán fóra
Příspěvky: 4442
Registrován: 20.05.2013 15:31
Bydliště: Rudolfov

Re: CRUSH Recovery - Jeep Wrangler Unlimited

... zavazim v kolech trpi poloosy. ale 200 g kousnou i psi kosti, i cvd, jen si odpust cukani plynem a hrabacky stylu plnej zadni a plnej predni :-D a cajk. ja provozoval rok rubicona s 200g olova v kazdym a ujmy nedosel. krasne to vsude lezlo, paradni bocni naklony, pri sjezdech se neprevracel. ted teda tolik davat nebudu, bavi me jiny vlastnosti a preci tech 200 je dost. ale stopade tam bude urcite :-D ... na zadku mozna min, ale zas kdyz das to samy i dozadu tak nedelas kotrmelce po cumaku. vsichni od nas maj kola tezky kolem tech 100-200 jedno... neboj se toho. zivotnost ovlivnis jen stylem jizdy. .........a loziska do predku po pul roce :-D ale jde o 4, to neni ranec
Uživatelský avatar
wolff
Píšu strašně moc!
Příspěvky: 2468
Registrován: 14.01.2012 0:00
Bydliště: Nove Vrato Ceske Budejovice

Re: CRUSH Recovery - Jeep Wrangler Unlimited

za mě tyhle disky nebrat nejdou na ně gumy mají blbou velikost proto jsou tak levný :OK:
Uživatelský avatar
poschlmartin
Píšu hodně
Příspěvky: 1223
Registrován: 14.07.2012 0:00
Bydliště: kousek od ČK

Re: CRUSH Recovery - Jeep Wrangler Unlimited

Spousta otázek, spousta odpovědí, tak to vezmu popořadě a taky něco přidám do placu.

Disky - synkovy jsem je dal na auto http://poteam.rajce.idnes.cz/Matej_Po._ ... C_0032.jpg (jsou na zadku) a mám na nich Maxxis Trepador od Axialu. Wolf má pravdu nejdou tam nazout. ALE ZA TY PRACHY? Vzal jsem frézku a drážku do které se zasouvá guma (pod ring) pěkně růčo citovka zvětšil z původních 1,5 na 2mm a gumy tam pásly jedna báseň!!! Co je méně příjemné, mají jiný ofset nez disky axialu a zalezou hlouběji do auta, takže tolik netrčí (více scale) ALE pokud máš Alu páky řízení drhnou o vnitřní ringy na disku!!! Mám, od Integy a drhnou, Toník má Axial a drhnou. http://poteam.rajce.idnes.cz/doplnky_sc ... C06868.jpg Dokonce jsem trochu páky ubrousil a ubral jsem materiál i na ringu pod šroubkama, ale stále málo, musel by se ubrat moooc velkej kus a to zase ne!
Matěj má na autě Axial origo plastový a o ty NEDRHNOU!!!

V těchto discích je na proužky nastříhaný olověný plech (z elektra - na obalování hromosvodů) podlepený pěnovou páskou a přilepený na disk, na závěr omotáno voděodolnou gafapáskou s vláknem a držíto jak židovská víra! A hlavně to drží tvar i v trialu a tam ty gumy dostávaj! Mám je zatížené aby jedno kolo sakum prdum 290g. A všechny kola dávám stejně, váhu auta mám na předek díky baterce a elektronice
(ale jinak třeba na šípákách mám homemade disky z ocelových tesařských podložek a 1 kolo 395g) Dokonce bych ani moc ložiska neodsuzoval, jedu je druhý rok a stále celkem dobré. Jen ten bazmekt v kterým se to celé otáčí se vymačká http://poteam.rajce.idnes.cz/doplnky_sc ... C06868.jpg a pak vznikají vůle (kola do A) a pak logicky začnou trpět ložiska...

Co se týká ošetření papíru: rozmícháš si laminátovou pryskyřici a normálně to natřeš. Papír je savej, takže se to dostane i do jeho struktury a je to bytelnější a voděvzdorné. V případě nutnosti učiníš otvor ve dně a vyleješ stěny i zevnitř. http://poteam.rajce.idnes.cz/AMO_F15_-_ ... C06432.jpg - obě boudy jsou z papíru, napuštěný laminátem a pro absolutní bytelnost odřízlá dna a vyztuženo sklovláknem.

Barva jde dolů z lexanu toluenem, ale nedoporučuji, neboť jsem to dělal už třikrát a pokaždé mi tam zůstává bílý povlak. Při posledních dvou pokusech jsem se tomu snažil všemožně vyvarovat, neboť jsem sundaval barvu z oken aby byly průhledný a opět bílý poovlak a mapy... a vypadá to že toluen LEPTÁ I TEN LEXAN!!! Takže opatrně, nebo raději vůbec!!!
Naposledy upravil(a) poschlmartin dne 04.01.2015 11:14, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
Kamillo
Uživatel
Příspěvky: 131
Registrován: 15.03.2010 0:00
Bydliště: Prešov

Re: CRUSH Recovery - Jeep Wrangler Unlimited

Bowl a nechcel by si 5ks diskov beadlock Axial aj s gumami 108mm Pro-Line Flat Iron? Mám na predaj. Mäkká zmes a sú v dobrom stave, nepoškodené.
http://kamil35.rajce.idnes.cz/Market/
Jeep Cherokee - Deekay DCC90-01/004 off road expedition
Jeep Wrangler - DCL100 off road expedition
moja_paradajka
Uživatelský avatar
Pajik_CZ
Častý přispěvatel
Příspěvky: 690
Registrován: 21.11.2009 0:00

Re: CRUSH Recovery - Jeep Wrangler Unlimited

Barvu z lexanu bezacetonovym odlakovacem. Pakarna, ale jde to.
Uživatelský avatar
bowl
Uživatel
Příspěvky: 470
Registrován: 27.11.2010 0:00
Bydliště: České Budějovice

Re: CRUSH Recovery - Jeep Wrangler Unlimited

Kamillo píše:Bowl a nechcel by si 5ks diskov beadlock Axial aj s gumami 108mm Pro-Line Flat Iron? Mám na predaj. Mäkká zmes a sú v dobrom stave, nepoškodené.
http://kamil35.rajce.idnes.cz/Market/


Ahoj Kamillo,

moc díky za nabídku, bohužel kola mají pro mně několik podstatných ALE:
1) jestli se nepletu, jsou to 2.2 ? nebo snad 1.9? (to je jedno)
2) jejich průměr je 108 mm a já bych raději zachoval současný průměr Axial kol, tj. 118 mm
3) nejsou oranžové, jako předloha. Není problém je stříknout oranžovou barvou, ale to už můžu rovnou stříknout ty, co mám na autě teď...

Takže nic :-)
---------------------
poschlmartin:
Wow,
vyčerpávající odpověď! Díky :-)
asi budu ještě dál hledat...

Pryskyřice mě napadla, ale tak nějak už je to mimo mísu, protože jsem udělal vše z PSH viz jeden můj předchozí příspěvek :-) Ale díky.
Uživatelský avatar
bowl
Uživatel
Příspěvky: 470
Registrován: 27.11.2010 0:00
Bydliště: České Budějovice

Re: CRUSH Recovery - Jeep Wrangler Unlimited

Ahoj všem,

trochu jsem zabádal, trochu nakoupil a rozhodl jsem se, že auto předělám.
Součástí předělávky bude také vlastní šasi, které nechám vyříznout laserem, no a protože bych chtěl nechat vyříznout ještě pár držáků apod., potřeboval bych od vás pomoc:

Může mi někdo změřit Skidplate SCX desítky? Jde mi jen o "šířku" (nejdelší rozměr) BEZ těch výstupků, které zapadají do originál C-šasi od Axialu. Tedy od plochy k ploše...

Spočítal jsem to hrubým odměřením na nějakých 78 mm, ale potřeboval bych to opravdu přesně a nechci to rozebírat a měřit na autě :-(

Prosím moc o pomoc!
Uživatelský avatar
Mira
Veterán fóra
Příspěvky: 4442
Registrován: 20.05.2013 15:31
Bydliště: Rudolfov

Re: CRUSH Recovery - Jeep Wrangler Unlimited

Hele, zasadni vec. Pokud si nechas udelat svoje sasi i se vsema rozperkama a uchytu tlumicu... Zkratka vlastni sasko, tak se na nejaky rozmery axialu vyprdni :-D. Libi se ti 5 cm? Udelej pet. Libi se ti 4? Udelej 4 :-) ja bych treba delal ...aspon 6 8)
Uživatelský avatar
bowl
Uživatel
Příspěvky: 470
Registrován: 27.11.2010 0:00
Bydliště: České Budějovice

Re: CRUSH Recovery - Jeep Wrangler Unlimited

No to právě až tak moc nechci - "překleslil" jsem si Axialácký šásko a objednal jsem si hliníkový skid plate, ale než dorazí tak nemám možnost bez rozebírání měřit :-(

Zase se mi nechce vymýšlet uchycení linků, nový držák převodovky a motoru atd., atd...
Uživatelský avatar
kali99
Uživatel
Příspěvky: 139
Registrován: 31.03.2014 10:27
Bydliště: České Budějovice

Re: CRUSH Recovery - Jeep Wrangler Unlimited

77mm 8)
Uživatelský avatar
bowl
Uživatel
Příspěvky: 470
Registrován: 27.11.2010 0:00
Bydliště: České Budějovice

Re: CRUSH Recovery - Jeep Wrangler Unlimited

Určitě?! :-D
Uživatelský avatar
kali99
Uživatel
Příspěvky: 139
Registrován: 31.03.2014 10:27
Bydliště: České Budějovice

Re: CRUSH Recovery - Jeep Wrangler Unlimited

Obrázek
Uživatelský avatar
bowl
Uživatel
Příspěvky: 470
Registrován: 27.11.2010 0:00
Bydliště: České Budějovice

Re: CRUSH Recovery - Jeep Wrangler Unlimited

:-D :-D :-D

Díky!!!
Uživatelský avatar
bowl
Uživatel
Příspěvky: 470
Registrován: 27.11.2010 0:00
Bydliště: České Budějovice

Re: CRUSH Recovery - Jeep Wrangler Unlimited

Už se to rýsuje :-p

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Uživatelský avatar
bowl
Uživatel
Příspěvky: 470
Registrován: 27.11.2010 0:00
Bydliště: České Budějovice

Re: CRUSH Recovery - Jeep Wrangler Unlimited

Zpět na „SCX10“