Uživatelský avatar
bowl
Uživatel
Příspěvky: 470
Registrován: 27.11.2010 0:00
Bydliště: České Budějovice

BOWL's Jeep

Ahoj všem,

vzhledem k tomu, že jsem (jak si někteří z vás všimli) prodal Venom Creeper, koupil jsem si k vánocům Axíka SCX10 Jeep Wrangler - KITovou verzi, plánuju udělat takový jednoduchý projekt, který se mi líbí:

Obrázek

Protože ale Ježíšek přiletí až za měsíc (a já tradice dodržuji), budu zatím trávit čas přípravou.

Kdysi jsem jako těžkej amatér koketoval i s papírovými modely, tak jsem trochu oprášil vědomosti a dovednosti a přes víkend jsem vypotil toto:

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek

Příslušenství (mimo Jeepa) je ke stažení na oficiálních AXIAL stránkách úplně dole hned pod posledním obrázkem
http://www.axialracing.com/blog_posts/1073902112
a samotný Jeep je ke stažení taky úplně dole.
http://www.axialracing.com/products/ax90028
Protože se ale jedná o velký model, budete si ho muset v případě zájmu zmenšit. Já ho zmenšoval tuším na 35%, nebo tak nějak...

Chci se zeptat - tohle příslušenství budu vozit na zahrádce Axíka - jak ochránit papírové modely proti vodě? Lakem? Zředěným Herkulesem? Pryskyřicí? Bezbarvým sprejem? :-)
Poraďte, prosím...


Michal
Naposledy upravil(a) bowl dne 14.06.2015 13:29, celkem upraveno 2 x.
Uživatelský avatar
rubiconCB
Uživatel
Příspěvky: 456
Registrován: 12.12.2012 21:56
Bydliště: Budějce

Re: CRUSH Recovery - Jeep Wrangler Unlimited

Čau,pěkný projekt.
Já ty papírové doplňky před vystřižením přelepil izolačkou(mimo lepené plošky) a vydrželo to docela dlouho.
Uživatelský avatar
wolff
Píšu strašně moc!
Příspěvky: 2468
Registrován: 14.01.2012 0:00
Bydliště: Nove Vrato Ceske Budejovice

Re: CRUSH Recovery - Jeep Wrangler Unlimited

hele Michale zkus si v drogerii koupit bezbarvej lak na velký auta a jednu věc zkušebně nastříkat a uvidíš já myslím že to bude fungovat :OK: jinak gratuluju k novej káře a ať ti dobře funguje :BYE: :tleskam:
Uživatelský avatar
plutoone
Nově příchozí
Příspěvky: 25