Uživatelský avatar
3000HP
Častý přispěvatel
Příspěvky: 913
Registrován: 18.09.2010 0:00
Bydliště: Praha10 / Frýdlant nad ostravicí

Dingo z Beskyd

Tak jsem si před pár dny (týdny) koupil novýho axíka v RTR... děkuju všem za rady a trpělivost s mojima otázkama a podporou, taky bych chtěl poděkovat kamarádovi za hořák a cín se stříbrem :-)

k úpravám:

zatím téměř stock, závaží v kolech, odřízlé dorazy na tlumičích pro lepší křížení, made by DomaDO linky alu na řízení, baterka v předu, spínače na světla, nový tažný řetěz, a můj poslední - zahrádka made by DomaDO, barel z levnych knih, lopatička, mačeta

do budoucna:

příští týden nový pastorek 16z, nová rampa s pěti led (doufám že to utáhne světelný modul co k axíkovi byl), šekle, hák, nějaké nářadíčko, karimatku a deku si ušiju, nový lak načerno s racing oranžovými pruhy, a elektronika :-)

Obrázek

Obrázek

zbytek zde: http://3000hp.rajce.idnes.cz/Dingo_Project/
Uživatelský avatar
MikeP
Sběratel
Příspěvky: 3811
Registrován: 29.11.2008 0:00
Bydliště: Praha 8

Pekna skalka, vypada to, ze by sem tam dalo i zacrawlit. :wink:
Obrázek
Uživatelský avatar
Tommys
Píšu hodně
Příspěvky: 1094
Registrován: 16.04.2010 0:00
Bydliště: Beroun

dovolim si jeste par rad: baterku poloz hned za motor na ram napric- hodne to pomuze tezisti a u toho pajeni, pokud mas k dispozici horacek, tak draty pekne nahrej a ten roh krasne ohnes, pokud si s tim pohrajes, da se udelat roh s malym radiusem (to je ale jen muj nazor, protoze me se ty spajeny rohy na zahradce moc nelibi) :wink:
Ford F-150 Truggy - Venom creeper/Ve vystavbe
Pajero wagon - CC-01
Vaterra Twin Hammers alias KLADIVA
Impreza 2007 - LRP S10
http://tommy75.rajce.idnes.cz/
http://www.youtube.com/user/thomasss75/ ... rid&view=0
Uživatelský avatar
3000HP
Častý přispěvatel
Příspěvky: 913
Registrován: 18.09.2010 0:00
Bydliště: Praha10 / Frýdlant nad ostravicí

tak novy upgrade na svete... nova platena striska na kterou jeste nastrikam logo axial a napis... plus rampa...

Obrázek

tak pribyla mi nová zahrádka made by DomaDo

Obrázek

Obrázek

casem si poridim horak a lepsi pajku a udelam lepsi, ale zatím stačí :-)
Uživatelský avatar
3000HP
Častý přispěvatel
Příspěvky: 913
Registrován: 18.09.2010 0:00
Bydliště: Praha10 / Frýdlant nad ostravicí

tak už přibylo i nové vybavení na střechu... vše se ladí na modelhobby...

Obrázek

Obrázek
Axial SCX10 Jeep JK (Speed Eco 600;4-link;HK GT3B 2,4 GHz;RC4WD Gladiator 1.9, Dick Cepek Torque 1.9)
Jeep J5C, Losi Micro Rock Crawler
Tatra 162 Dakar prototyp-Reely monster truck extreme,Work In Progress
Yokomo Type C DP+; 1986 Toyota AE86 Trueno GT
Uživatelský avatar
sWiNe
Veterán fóra
Příspěvky: 3873
Registrován: 11.09.2011 0:00
Bydliště: Krnov/Neratovice

jaký je rozdíl ve vlastnostech s tou baterkou vpředu oproti uložení vzadu? já mám vzadu a pořád se ve výjezdech převažuju dozadu, ale zas se bojím že vpředu tě to bude ve sjezdech převažovat přes čumák
Uživatelský avatar
3000HP
Častý přispěvatel
Příspěvky: 913
Registrován: 18.09.2010 0:00
Bydliště: Praha10 / Frýdlant nad ostravicí

otazka je co je pro tebe lepsi... ja chci vyjet... sjet už to nějak sjedu... a vzadu to prostě nevyjede...byl sem s pavlakem, a ten ma 55tku axial motor a baterku vzadu... a ja sem stou 27ckou nemel ve predu oproti nemu nejmensi problem... pravda je, ze vsichni doporucujou baterku co jevice doprostred, ale ja si to predni ulozeni nemuzu vynachvalit zatim... a to sem uz nejake kopce pojezdil... holt nekdy to proste stenu vyjede, ale nesjede..
Axial SCX10 Jeep JK (Speed Eco 600;4-link;HK GT3B 2,4 GHz;RC4WD Gladiator 1.9, Dick Cepek Torque 1.9)
Jeep J5C, Losi Micro Rock Crawler
Tatra 162 Dakar prototyp-Reely monster truck extreme,Work In Progress
Yokomo Type C DP+; 1986 Toyota AE86 Trueno GT
Uživatelský avatar
DavePr
Píšu hodně
Příspěvky: 1213
Registrován: 23.10.2010 0:00
Bydliště: Praha 6 - Dejvice
Kontaktovat uživatele: WWW

...

Holt do kopce / z kopce budeš couvat :wink: :mrgreen:
FORD FOCUS FAN
Nic nemám :) jen okouním :)
http://dave-rc.rajce.idnes.cz
Uživatelský avatar
3000HP
Častý přispěvatel
Příspěvky: 913
Registrován: 18.09.2010 0:00
Bydliště: Praha10 / Frýdlant nad ostravicí

nevidel bych to tak tragicky... do kopce je vzdycky lepsi jet cumakem dopredu... navic to vypada vic realne... a z kopce to taky neni problem, jezdim s klasickym Axial reglem, co nema brzdu v neutralu a parkrat sem hodil budku,ale co mam novou vysilacku tak to jde fakt bez problemu :-) zalezi jak clovek chce nebo umi... samozrejme vse ma sve pro a proti, ja sem navic vyhozeny s kastli az na posledni kolik a mam hodne mekky pera, ale jde to...:-)
Axial SCX10 Jeep JK (Speed Eco 600;4-link;HK GT3B 2,4 GHz;RC4WD Gladiator 1.9, Dick Cepek Torque 1.9)
Jeep J5C, Losi Micro Rock Crawler
Tatra 162 Dakar prototyp-Reely monster truck extreme,Work In Progress
Yokomo Type C DP+; 1986 Toyota AE86 Trueno GT
Uživatelský avatar
sWiNe
Veterán fóra
Příspěvky: 3873
Registrován: 11.09.2011 0:00
Bydliště: Krnov/Neratovice

No já nechci kompromis, že buď budu v pohodě vyjíždět a s problémy sjíždět nebo naopak :lol: já chci aby se to chovalo co nejvíc reálně .... takže sjíždět i vyjíždět. Pěkné sjezdy mě taky baví. Nejideálnější bude asi před motorem napříč, jak to má Tommys (doufám, že tady postne fotku) ...
Uživatelský avatar
UFO
Častý přispěvatel
Příspěvky: 823
Registrován: 29.09.2010 0:00
Bydliště: Praha 2, podskalí
Kontaktovat uživatele: WWW

Davepr to máš někdy rozdíl mezi vyjetým a nevyjetým kopcem..
Pajero
ÚŽAS

,,Hledáš-li šikovnou ruku, najdeš ji u svýho ramene..."
Uživatelský avatar
3000HP
Častý přispěvatel
Příspěvky: 913
Registrován: 18.09.2010 0:00
Bydliště: Praha10 / Frýdlant nad ostravicí

spis bych uz teda doporucil to dat tu baterku za prevodovku...protoze ve predu mas vahu motoru a prevodu, to je dle me asi nejidealnejsi,ale zase rikam, ja nemam problem sjet normalni kopec, je treba trochu cviku, a normalni auta taky nemaj motor uprostred ale vepredu :-)
Axial SCX10 Jeep JK (Speed Eco 600;4-link;HK GT3B 2,4 GHz;RC4WD Gladiator 1.9, Dick Cepek Torque 1.9)
Jeep J5C, Losi Micro Rock Crawler
Tatra 162 Dakar prototyp-Reely monster truck extreme,Work In Progress
Yokomo Type C DP+; 1986 Toyota AE86 Trueno GT
Uživatelský avatar
3000HP
Častý přispěvatel
Příspěvky: 913
Registrován: 18.09.2010 0:00
Bydliště: Praha10 / Frýdlant nad ostravicí

tak poslední doladění před modelhobby... zjistil jsem že medvěd je nejvíce oblíbený scale doplněk mezi dětmi i dospělými, tak sem ho povýšil na maskota auta :-D

Obrázek
Axial SCX10 Jeep JK (Speed Eco 600;4-link;HK GT3B 2,4 GHz;RC4WD Gladiator 1.9, Dick Cepek Torque 1.9)
Jeep J5C, Losi Micro Rock Crawler
Tatra 162 Dakar prototyp-Reely monster truck extreme,Work In Progress
Yokomo Type C DP+; 1986 Toyota AE86 Trueno GT
Uživatelský avatar
minotaur
Veterán fóra
Příspěvky: 4477
Registrován: 06.09.2009 0:00
Bydliště: Lázně Toušeň
Kontaktovat uživatele: WWW

Nějakej vysmátej méďa, kde má vočička? Není náhodou z Bogoty? :mrgreen: Pěkně zaplněný nosič, ať to nepoztrácíš.
Michal Nováček - RC.305 - http://rc.305.cz
Uživatelský avatar
3000HP
Častý přispěvatel
Příspěvky: 913
Registrován: 18.09.2010 0:00
Bydliště: Praha10 / Frýdlant nad ostravicí

oboustranná paska to ve vetsine pripadu jisti :-D
Axial SCX10 Jeep JK (Speed Eco 600;4-link;HK GT3B 2,4 GHz;RC4WD Gladiator 1.9, Dick Cepek Torque 1.9)
Jeep J5C, Losi Micro Rock Crawler
Tatra 162 Dakar prototyp-Reely monster truck extreme,Work In Progress
Yokomo Type C DP+; 1986 Toyota AE86 Trueno GT

Zpět na „SCX10“