Uživatelský avatar
banditos
Nově příchozí
Příspěvky: 40
Registrován: 13.12.2011 0:00
Bydliště: Kladno

Tak to tě asi nepotěším, u Mipy jsem si ho objednával 10.12. 2011 a 17.12. 2011 mi bylo zděleno, že Honcho Kit se přestal vyrábět a nahradil ho Dingo Kit...
Ale zkus se zeptat Salvatora zda ho ještě nemá nakrámu, tam jsem ho po horkokrevném meilování a telefonování ještě sehnal... Když jsem tam byl já tj 22.12. 2011 tak tam měl ještě 2 kousky...
SCX 10 Honcho
Disco 3 v rozpracovaném stavu... a dlooouuuhooo

Traxxas Revo 3,3
TL 01-A Subaru Impreza
Uživatelský avatar
3000HP
Častý přispěvatel
Příspěvky: 913
Registrován: 18.09.2010 0:00
Bydliště: Praha10 / Frýdlant nad ostravicí

No já bych ty Nimhacka tak moc nezatracoval... jezdim dve nosramky 4200 a dve a pul hodky se svetlama jedou vcelku bez problemu (myslím jako jedna), mam tam seriovej regl a speed 600 eco... a preci jen o nimhacka bych mel mensi strach jak o li-polky...
Axial SCX10 Jeep JK (Speed Eco 600;4-link;HK GT3B 2,4 GHz;RC4WD Gladiator 1.9, Dick Cepek Torque 1.9)
Jeep J5C, Losi Micro Rock Crawler
Tatra 162 Dakar prototyp-Reely monster truck extreme,Work In Progress
Yokomo Type C DP+; 1986 Toyota AE86 Trueno GT
Uživatelský avatar
Borik
Píšu hodně
Příspěvky: 1327
Registrován: 14.11.2011 0:00
Bydliště: Brno-Maloměřice

banditos píše:Tak to tě asi nepotěším, u Mipy jsem si ho objednával 10.12. 2011 a 17.12. 2011 mi bylo zděleno, že Honcho Kit se přestal vyrábět a nahradil ho Dingo Kit...
Ale zkus se zeptat Salvatora zda ho ještě nemá nakrámu, tam jsem ho po horkokrevném meilování a telefonování ještě sehnal... Když jsem tam byl já tj 22.12. 2011 tak tam měl ještě 2 kousky...

díky, kamaráda to taky chytlo a tak by se 2 kousky hodily. Dingo je ale kratší a spíš by se hodil delší podvozek - nevím ale, jestli je to stejný podvozek a zda se dá rozvor upravit podle potřeby. Kamarád má Defendera 110 ( 1:1 ) a tak by se mu hodil i ten 1:10.
Uživatelský avatar
Dave
Píšu hodně
Příspěvky: 1468
Registrován: 12.10.2010 0:00
Bydliště: Kousek od Brna

Upřímně nimh už nema cenu. Jedině lipolky. Od turnigy seženeš pohodovy lipolky ktery jedou dyl a hlavně neslábnout, takže neřešíš problém s tím že to nevyjede kopec... prostě za mě NiMH ne .. :wink:
Uživatelský avatar
SMURF
Častý přispěvatel
Příspěvky: 561
Registrován: 09.04.2009 0:00

jen tak připomenu že noví rtr už má regulátor naprosto funkční a v pohodě a neni důvod kupovat novej bere lipo a dá se programovat a rádio taky maká dobře a jdou na něj i čínský přijímače takže taky nevidím důvod měnit maximálně kvůli více kanálům kardany sou taktéž noví a já když sem je jezdil na wraithu tak drželi jak čert takže kovoví ani nebudou potřeba a pokud nebudeš mít auto nák extra těžký stačí udělat v kovu řízení a spodní linky se daj v plastu jezdit docela slušne a 3 linky se už dneska dá koupit celej v alu ikdyž já jezdim 4 linky, když sečtu cenu novího réglu a 2 kanálovího rádia a noví kardany bral bych rtr maximálně motor bych k tomu vzal nákou 55 nebo něco podobnýho třeba graupner speed
AXIAL Wraith JEEP pison spider
AXIAL SCX10 Jeep wrangler 2012
AXIAL SCX10 II Jeep wrangler 2017
Poličkovky Jeep YJ/Jeep TJ/Jeep JK offroad/Jeep JK street/Jeep JK unlimited offroad/Jeep JK unlimited street/LEXAN Jeep wrangler 2012-2017.
RAJČE = smurf87
Uživatelský avatar
eos
Častý přispěvatel
Příspěvky: 639
Registrován: 02.10.2011 0:00
Bydliště: Hořovice

S tím motorem je to silně individuální. Pokud to má člověk zatížený a má horolezecký sklony, tak je pomalej motor fajn, ale když je člověk nakaženej Pajerem a chce si občas i s axíkem užít trochu dynamiky, tak rychlejší motor a lehký auto to jistí. Bouda Honcha přežije všechno a co nevyjedu, to vyskáču :P
Uživatelský avatar
SMURF
Častý přispěvatel
Příspěvky: 561
Registrován: 09.04.2009 0:00

eos píše:S tím motorem je to silně individuální. Pokud to má člověk zatížený a má horolezecký sklony, tak je pomalej motor fajn, ale když je člověk nakaženej Pajerem a chce si občas i s axíkem užít trochu dynamiky, tak rychlejší motor a lehký auto to jistí. Bouda Honcha přežije všechno a co nevyjedu, to vyskáču :P


to je sice pravda ale podle me je ta origo 27 použitelná možná až tehdy když je to auto bej jakejkoliv uprav jako je závaží v kolech a možná ještě s lipolkou která je lehká jinak ta 27 dost trpí proto je pro mě ideál speed eco 600 má sílu a je dost svižnej jezdm 2,2 kola tak tam už dochází síla i speedu bez eca.
jen se chtěl říct že noví rtr má elektroniku která stojí za zvážení protože linky ze závitovky a kloubku si člověk udělá levnejc než koupíš régl a rádio
AXIAL Wraith JEEP pison spider
AXIAL SCX10 Jeep wrangler 2012
AXIAL SCX10 II Jeep wrangler 2017
Poličkovky Jeep YJ/Jeep TJ/Jeep JK offroad/Jeep JK street/Jeep JK unlimited offroad/Jeep JK unlimited street/LEXAN Jeep wrangler 2012-2017.
RAJČE = smurf87
Uživatelský avatar
eos
Častý přispěvatel
Příspěvky: 639
Registrován: 02.10.2011 0:00
Bydliště: Hořovice

Jasně, je to o řidičský filozofii. Když chceš větší průchodnost, dáš větší kola, to zvedne těžiště, tak dáš do nich závaží. Jak je to těžší, nemáš z těch dopadů dobrej pocit, tak radši vyměníš nárazníky a nášlapy za poctivou ocel - ztěžkne ještě víc a hodil by se silnější motor, dáš 600Eco. Pomalu začnou vyskakovat setový kardany, dáš kovový. Začíná to mít grády, má to sice 4 kila a to je na budku už nápor, ale pořádnej kovovej rám to jistí. Trochu tě štve měnit baterku dvakrát častějc, než ostatní, tak dáš dvě do nášlapů, aspoň trochu klesne těžiště. Moc už to teda nezatáčí, ale kovovový řízení a 15Kg servo už to stejně chtělo dávno. Když už je člověk v tom řezání závitů, tak se s tím sfouknou i linky, rovnou 4link - prostřední kulák už má stejně dost a kdo se v tom má pod tim servem furt hrabat. Nejvyšší čas začít se trochu seriozněji zajímat o teorii tlumičů. Asi by mohly bejt i trochu delší, aby si to do nich mohlo v neutrálu trochu sednout.. Začíná to konečně jezdit trochu realisticky. Jen to o něco víc zapadá v bahně, ale zase to má při brodění mnohem lepší grip po dně, ne jako holej set s bublinou pod kaslí. Novej silnější régl už je teda zalitej v plastidipu dávno, jen není jistý, až konečně přijde zima, jak se David postaví k reklamaci, kort když kvůli zachování duševního zdraví už dávno nearchivuju účtenky. Pomalu se to blíží k dokonalosti. Jenom ty outdrajvy budou chtít příště dát fakt vocelový. Jezdí to radost pohledět.
Ale ty voranžový "facelift" Dinga asi budou kurva dobrý, do kopce to lítá..
Uživatelský avatar
SMURF
Častý přispěvatel
Příspěvky: 561
Registrován: 09.04.2009 0:00

:lol: zajmavej názor
AXIAL Wraith JEEP pison spider
AXIAL SCX10 Jeep wrangler 2012
AXIAL SCX10 II Jeep wrangler 2017
Poličkovky Jeep YJ/Jeep TJ/Jeep JK offroad/Jeep JK street/Jeep JK unlimited offroad/Jeep JK unlimited street/LEXAN Jeep wrangler 2012-2017.
RAJČE = smurf87
Uživatelský avatar
Tommys
Píšu hodně
Příspěvky: 1094
Registrován: 16.04.2010 0:00
Bydliště: Beroun

eos píše:Jasně, je to o řidičský filozofii. Když chceš větší průchodnost, dáš větší kola, to zvedne těžiště, tak dáš do nich závaží. Jak je to těžší, nemáš z těch dopadů dobrej pocit, tak radši vyměníš nárazníky a nášlapy za poctivou ocel - ztěžkne ještě víc a hodil by se silnější motor, dáš 600Eco. Pomalu začnou vyskakovat setový kardany, dáš kovový. Začíná to mít grády, má to sice 4 kila a to je na budku už nápor, ale pořádnej kovovej rám to jistí. Trochu tě štve měnit baterku dvakrát častějc, než ostatní, tak dáš dvě do nášlapů, aspoň trochu klesne těžiště. Moc už to teda nezatáčí, ale kovovový řízení a 15Kg servo už to stejně chtělo dávno. Když už je člověk v tom řezání závitů, tak se s tím sfouknou i linky, rovnou 4link - prostřední kulák už má stejně dost a kdo se v tom má pod tim servem furt hrabat. Nejvyšší čas začít se trochu seriozněji zajímat o teorii tlumičů. Asi by mohly bejt i trochu delší, aby si to do nich mohlo v neutrálu trochu sednout.. Začíná to konečně jezdit trochu realisticky. Jen to o něco víc zapadá v bahně, ale zase to má při brodění mnohem lepší grip po dně, ne jako holej set s bublinou pod kaslí. Novej silnější régl už je teda zalitej v plastidipu dávno, jen není jistý, až konečně přijde zima, jak se David postaví k reklamaci, kort když kvůli zachování duševního zdraví už dávno nearchivuju účtenky. Pomalu se to blíží k dokonalosti. Jenom ty outdrajvy budou chtít příště dát fakt vocelový. Jezdí to radost pohledět.
Ale ty voranžový "facelift" Dinga asi budou kurva dobrý, do kopce to lítá..


presne tohle je muj pribeh, ale myslim ze o tom to presne je, kdyby tu jezdilo pul fora s autem z krabice, tak je to o nicem :wink:
Ford F-150 Truggy - Venom creeper/Ve vystavbe
Pajero wagon - CC-01
Vaterra Twin Hammers alias KLADIVA
Impreza 2007 - LRP S10
http://tommy75.rajce.idnes.cz/
http://www.youtube.com/user/thomasss75/ ... rid&view=0
Uživatelský avatar
sWiNe
Veterán fóra
Příspěvky: 3873
Registrován: 11.09.2011 0:00
Bydliště: Krnov/Neratovice

Tos to hezky popsal 8) tak nějak to myslím probíhá skoro u každého. Tu říkáme jak je seriovej axík super a nemusí se upravovat, ale ve finále ho máme každej stejně komplet překopanýho :lol:
RC AST 2018 - C2/Offroad Jeep Cherokee XJ, C3/Pro-Modified Ford F-350

Moravské ex-ŘEDITEL a Mistr Moravy 2016

#RTR.CZ TEAM DRIVER
Uživatelský avatar
Tom60105
Píšu hodně
Příspěvky: 1344
Registrován: 01.02.2010 0:00
Bydliště: Česke Budějovice
Kontaktovat uživatele: WWW

Pisete ze neni??sice v cera doba cekani do tydne a cena 9tis ale dnes..
http://www.mz-racing.net/p7221-ax90022- ... -4ghz-rtr/



Super diky za vyjadreni parada... nerikam jezdit seriovkou..ale koupit jezdit okoukat promyslet a postupne upravovat..
To SMURF: Diky za poradne vysvetleni elektro z RTR to jsem chtel!! nekdo kdo to ma a vi ze to zatim drzi.. ..jen nevim zda Honcho jeste sezenu.. a Dingo se mi nelibi,malej rozvor divna kastle..atd..da se to nejak zmenit??..netusim
Baterky je jasna volba Li-polky uz jezdim pres rok a pohoda..jen nevim jak voda..asi ne..ale to se udela..
Diky vsem za nazory Snad ho nekde sezenu..zatim nemam vse kc..ale nejdriv zjistit kde co a jak a pak vybrat a az pak koupit..
Power Wagon Trial TRX 4 sport kit
Jeep Nukizer trx 4 sport kit
Axial scx24
Slash 2wd
Tekno 1/10 SCT410.3
LRP S10 Blast TC 2 Subaru Impreza
Traxxas Summit
Fendt 1050 Vario + Sklopka KRAMPE
http://tom60105.rajce.idnes.cz/
Uživatelský avatar
banditos
Nově příchozí
Příspěvky: 40
Registrován: 13.12.2011 0:00
Bydliště: Kladno

Ano, ale to je RTR, ale bavili jsme se o KITu...
SCX 10 Honcho
Disco 3 v rozpracovaném stavu... a dlooouuuhooo

Traxxas Revo 3,3
TL 01-A Subaru Impreza
Peta-Biker
Nově příchozí
Příspěvky: 14
Registrován: 17.01.2012 0:00
Bydliště: Ostrava

Axial SCX 10 Honcho

Pěkný večer,

jsem tady nový, fórum je velké, prosím o shovívavost :), máme ji i na jiných fórech s nováčky, kteří mají zájem o nový koníček a mají snahu se něco naučit sami a taky hledat...

Mám prosbu, vzhledem k tomu, že mne docela v nedávné době chytly modely aut, rozhodl jsem se pro koupi monster trucku, avšak čím dál více pozoruju, že bych chtěl nějaké pěkné auto, které bude mít větší průjezdnost, delší výdrž na baterii, nebudu se hnát za rychlostí, ale hlavně, ať pěkně vypadá, reálně a co nejvěrněji skutečnému autu... Dopracoval jsem se k tomu, že bych koupil Axial SCX 10 ve verzi Honcho RTR (2012) , stříbrná kastle, vychází to na cca 9,2-9,5k. Chápu, že v základu to bude asi hodně omezené, pochopil jsem, že ideálně vyměnit servo, motor za 55ku, závaží do kol, atd... Můj hlavní dotaz je tento 1) Jaký je rozdíl mezi verzí Honchem RTR (zelená kastle, která se už moc nedá sehnat) a tou novou? Nějaké rozdíly jsem už našel, kola, kryt u spuru, atd... Ale rozdíl v ceně je cca 2k... Další dotaz je 2) Zda je lepší cena volit kit, úplně levej nejsem a rovnou to namíchat komponenty, které později bych stejně kupoval... Rozpočet není hlavní priorita, rád si za věci poměr cena/výkon, zaplatím. Předposlední dotaz 3) Jaký je rozdíl mezi Honchem a Dingem? Jelikož Dingo v RTR verzi se dá sehnat levněji, podotýkám, že cena není hlavní kritérium, ale zda to, co bych ušetřil, bych nevyužil za jiné komponenty... Prostě, co se více vyplatí? Zda má Honcho větší průjezdnost a nebo se to liší v podstatě jen kastlí...

Poslední dotaz je 4), že jsem už viděl krásné kastle a sice Toyotu Hilux, která stojí od Tamiye takový balík, že to už za to odmítám dát... Na různých fotkách jsem viděl, že mají ji danou i na Axialu, tak se ptám, zda se dá někde sehnat? Jde mi vyloženě o kastli Toyoty Hilux, nic jiného. Žádného Hummera a ani Pajero... Ani Forda 350.

Nevím, zda píšu do správného vlákna, ale nechtěl jsem zakládat nový topic


Závěrem mého eleborátu bych se rovnou chtěl zeptat, zda by za nějakou dobrou láhev něčeho dobrého, se tady nenašla dobré duše z Ostravy, která by mi nějaký Axiál ukázala naživo, jelikož moc prodejen s tímto druhem aut v okolí, jsem neviděl.

Moc děkuju

(Nějaké věci už mám - LIPo baterie, nabíječ, RC soupravu, spíše nemám zkušenosti s expedicemi)


Peťan
Uživatelský avatar
sWiNe
Veterán fóra
Příspěvky: 3873
Registrován: 11.09.2011 0:00
Bydliště: Krnov/Neratovice

Re: Axial SCX 10 Honcho

1. http://axialracing.com/ftp/scx10_honcho/index.html tady je nové honcho, rozdíly jsou gumy, regl, kardany, kryt převodů ... drahší je, je to prostě "novinka"
2. kit ve finále vyjde víc, ale máš tam věci podle sebe ... s tím seriovým servem i motorem se dá jezdit, ale postupem času stejně začneš vymýšlet a laborovat
3. dingo rozvor 290 mm, honcho 313mm .... s delším rozvorem je většinou lepší průjezdnost, lepší ve výjezdech, stabilita ..... jinak v podstatě stejné auto
4. hilux treba od zily http://www.rcmodelex.cz/rcmodelex/eshop ... yota-Hilux nebo tady levnější lexanová http://www.rcstore.cz/index.php?page=sh ... t&Itemid=2
5. ochotný ostravák se určitě najde! a na jaře chcem začít jezdit trialy v okolí (Krnov, Bruntál ... možná Olomouc, Opava, Vřesina) tak něco pokup a jedeš s náma :tleskam:
RC AST 2018 - C2/Offroad Jeep Cherokee XJ, C3/Pro-Modified Ford F-350

Moravské ex-ŘEDITEL a Mistr Moravy 2016

#RTR.CZ TEAM DRIVER

Zpět na „SCX10“