Peta-Biker
Nově příchozí
Příspěvky: 14
Registrován: 17.01.2012 0:00
Bydliště: Ostrava

SWiNe: Díky moc za rychlou odpověď a taky děkuju už členům, kteří se mi ozvali přes SZ. Je vidět, že tady fórum funguje a ochota je zde příkladná :)

Jdu se poradit a pak napíšu, co jsem pořídil a pochlubím se. Pěkný večer

(Přezdívka mi připomíná jednu strategickou hru, kterou jsem hrál v mladých letech) :)
Naposledy upravil(a) Peta-Biker dne 18.01.2012 22:27, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
sWiNe
Veterán fóra
Příspěvky: 3873
Registrován: 11.09.2011 0:00
Bydliště: Krnov/Neratovice

Přesně podle toho to je :lol: nikdy jsem ji nehrál, ale viděl jsem to ve výloze a hned bylo vymalováno

tady je ještě jakási hiluxka, co tu dával baracuda
http://driftmission.com/street-jam-toyo ... t-rc-body/

ale nikdy jsem hiluxa nesháněl, určitě jich je ještě víc
RC AST 2018 - C2/Offroad Jeep Cherokee XJ, C3/Pro-Modified Ford F-350

Moravské ex-ŘEDITEL a Mistr Moravy 2016

#RTR.CZ TEAM DRIVER
Uživatelský avatar
minotaur
Veterán fóra
Příspěvky: 4477
Registrován: 06.09.2009 0:00
Bydliště: Lázně Toušeň
Kontaktovat uživatele: WWW

eos píše:Jasně, je to o řidičský filozofii. Když chceš větší průchodnost, dáš větší kola, to zvedne těžiště...

Naprosto dokonalý popis toho, jak u toho člověk zmagoří (krásně) a proč jsou ty auta nakonec minimálně dvakrát dražší :mrgreen:
Michal Nováček - RC.305 - http://rc.305.cz
Uživatelský avatar
Matezz
Častý přispěvatel
Příspěvky: 639
Registrován: 10.05.2011 0:00
Bydliště: Ostravsko-opavsko

Když je řeč o tom delším rozvoru, tak mě napadlo ... Nejsem eggspert, ale je to tak, že u velkých offů je v terénu výhodou spíše kratší rozvor? Jestli jo, tak čím to je, že u našich prcků je to naopak? :)
Axial SCX10 Dingo - Park Ranger

http://matezz.rajce.idnes.cz/Axial_SCX10_Dingo
Uživatelský avatar
SMURF
Častý přispěvatel
Příspěvky: 561
Registrován: 09.04.2009 0:00

kratší rozvor je výhoda v tom že se snáz vytočíš a máš lepší přejezdovej uhel, u nás ta výhoda dlouhýho auta je předevšim v tom že oni podle mě nevyjížděj tak prudký výjezdy jako my ale to by se ten sklon musel poměřit, a taky maj úplně jinak zatížený auta
AXIAL Wraith JEEP pison spider
AXIAL SCX10 Jeep wrangler 2012
AXIAL SCX10 II Jeep wrangler 2017
Poličkovky Jeep YJ/Jeep TJ/Jeep JK offroad/Jeep JK street/Jeep JK unlimited offroad/Jeep JK unlimited street/LEXAN Jeep wrangler 2012-2017.
RAJČE = smurf87
Uživatelský avatar
Tommys
Píšu hodně
Příspěvky: 1094
Registrován: 16.04.2010 0:00
Bydliště: Beroun

oba rozvory maj svy vyhody, kratsi jak pise smurf na lepsi prejezdovej uhel a delsi zase na vyjezdy jako u modelu. Oboje funguje jak u velkejch aut, tak u modelu
Ford F-150 Truggy - Venom creeper/Ve vystavbe
Pajero wagon - CC-01
Vaterra Twin Hammers alias KLADIVA
Impreza 2007 - LRP S10
http://tommy75.rajce.idnes.cz/
http://www.youtube.com/user/thomasss75/ ... rid&view=0
bibo78
Uživatel
Příspěvky: 277
Registrován: 15.10.2011 0:00

Predstavte si sami seba v tom svojom malom aute, myslím ako keby ste to riadili. Prekážky, ktoré sa niekedy prekonávajú sú extrémne a ja by som si do toho nesadol a vy?
.
Memphis
Uživatel
Příspěvky: 133
Registrován: 12.04.2010 0:00

rodic 1:10 proste strach nemá!
Uživatelský avatar
eos
Častý přispěvatel
Příspěvky: 639
Registrován: 02.10.2011 0:00
Bydliště: Hořovice

.. strach 1:10 :twisted:
Uživatelský avatar
Matezz
Častý přispěvatel
Příspěvky: 639
Registrován: 10.05.2011 0:00
Bydliště: Ostravsko-opavsko

Memphis píše:rodic 1:10 proste strach nemá!

Hmm, scale rodiče tady myslím nikdo nemá :)
Axial SCX10 Dingo - Park Ranger

http://matezz.rajce.idnes.cz/Axial_SCX10_Dingo
Memphis
Uživatel
Příspěvky: 133
Registrován: 12.04.2010 0:00

scale rodice taky nemaj strach ve scale svete neexistuje strach :twisted:
Peta-Biker
Nově příchozí
Příspěvky: 14
Registrován: 17.01.2012 0:00
Bydliště: Ostrava

Chtěl bych se poradit pánové, jelikož jsem objednal RTR Honcho 2012, už jsem si objednal Graupnera 600 a kastli Cherokee, jelikož si zatím na kastli ABS netroufám. První zkušeností stříkání bude tedy tento, lexanový model.

Mám dotaz: Jaký díl mám objednat kvůli těm plastovým linkům za ty ocelové, které jsou v kitu? (Který díl ještě vyměnit preventivně? Tu tyč, na kterou je přideláno servo)? Další dotaz, kde seženu takový plastový kryt - (asi podběh), ať se mi nedostane bordel... Předposlední dotaz, došlo mi, že kola jsou nalepené, takže jsem zvědavý, jak tam dostanu závaží, snad to půjde oddělat a pak znovu přilepit lepidlem... Máte s tím někdo už zkušenost?

A poslední dotaz, jaké co nejvhodnější disky (stříbrné) byste vybrali na Cherokee? Cena není hlavní kritérium, rovnou napište i pneumatiky, které by byli dostatečně široké a tak akorát vysoké, ať to co nejpěkněji vypadá, ale hlavně funguje v terénu, díky :)


P.

Zpět na „SCX10“