Když je řeč o tom delším rozvoru, tak mě napadlo ... Nejsem eggspert, ale je to tak, že u velkých offů je v terénu výhodou spíše kratší rozvor? Jestli jo, tak čím to je, že u našich prcků je to naopak? :)
kratší rozvor je výhoda v tom že se snáz vytočíš a máš lepší přejezdovej uhel, u nás ta výhoda dlouhýho auta je předevšim v tom že oni podle mě nevyjížděj tak prudký výjezdy jako my ale to by se ten sklon musel poměřit, a taky maj úplně jinak zatížený auta
AXIAL Wraith JEEP pison spider AXIAL SCX10 Jeep wrangler 2012 AXIAL SCX10 II Jeep wrangler 2017 Poličkovky Jeep YJ/Jeep TJ/Jeep JK offroad/Jeep JK street/Jeep JK unlimited offroad/Jeep JK unlimited street/LEXAN Jeep wrangler 2012-2017. RAJČE = smurf87
oba rozvory maj svy vyhody, kratsi jak pise smurf na lepsi prejezdovej uhel a delsi zase na vyjezdy jako u modelu. Oboje funguje jak u velkejch aut, tak u modelu
Predstavte si sami seba v tom svojom malom aute, myslím ako keby ste to riadili. Prekážky, ktoré sa niekedy prekonávajú sú extrémne a ja by som si do toho nesadol a vy?
Chtěl bych se poradit pánové, jelikož jsem objednal RTR Honcho 2012, už jsem si objednal Graupnera 600 a kastli Cherokee, jelikož si zatím na kastli ABS netroufám. První zkušeností stříkání bude tedy tento, lexanový model.
Mám dotaz: Jaký díl mám objednat kvůli těm plastovým linkům za ty ocelové, které jsou v kitu? (Který díl ještě vyměnit preventivně? Tu tyč, na kterou je přideláno servo)? Další dotaz, kde seženu takový plastový kryt - (asi podběh), ať se mi nedostane bordel... Předposlední dotaz, došlo mi, že kola jsou nalepené, takže jsem zvědavý, jak tam dostanu závaží, snad to půjde oddělat a pak znovu přilepit lepidlem... Máte s tím někdo už zkušenost?
A poslední dotaz, jaké co nejvhodnější disky (stříbrné) byste vybrali na Cherokee? Cena není hlavní kritérium, rovnou napište i pneumatiky, které by byli dostatečně široké a tak akorát vysoké, ať to co nejpěkněji vypadá, ale hlavně funguje v terénu, díky :)