Uživatelský avatar
stiifii
Píšu hodně
Příspěvky: 1591
Registrován: 14.09.2009 0:00

jo jasne jestli mas kriz v naprave tak to je ono poloosa to dela taky a nastava to prave pri zalomeni toho krize a do ucity meze to kompenzuje ten druhej kloub v pripade kardanu... jsou tam dva pooteceny a "poskakujou" v proti fazi... ale tim ze osa napravy neni rovnobezne s osou prevodovky se to deje taky proto jsou obycejne rovnobezne ty vyvody... jezdit se s tim asi da ale minimalne bych rekl ze zkracujes zivotnost kardanu vic nez kdyby si ho mel mezi linkama rovne....
" Pitbull tires! ... other tires are a joke! "
" Seru na poli , jezdím pro body... "
Uživatelský avatar
Baterfly
Nově příchozí
Příspěvky: 92
Registrován: 04.12.2009 0:00
Bydliště: Praha 6 - Řepy
Kontaktovat uživatele: WWW

Ahoj. Dingo má už první jízdy za sebou, ale nemám na něj moc času protože finišuje předělávka modelu pro trial. Mám problém tím že se model neudrží v kopci na neutrál. Motor je Speed 6008,4V, pastorek 20z a regl dsys 56A. V reglu už víc brzda nastavit nejde, tak bych potřeboval poradit co s tím. Zmenšit pastorek nebo vyměnit motor?

Zpět na „SCX10“