skor ten stupnovity vrtak, ten sa pouziva v autoservisoch na vrtanie do plastu, napriklad osadzanie kamier do naraznikov, senzorov a pod, kazdy priemer ma urcity vyskovy rozsah pre dany rozmer takze ti to neutecie do vacsieho priemeru :wink:
Vazeni, konecne som dokoncil prednu masku ala D90 a nastriekal Dinga. Masku som spravil z 1mm HPS a pouzil dodavane svetla, paraboly nafarbil striebornou centrofixkou. Tu je vysledok, posudte sami.
Naposledy upravil(a) BrAtKo dne 21.03.2012 21:59, celkem upraveno 2 x.
Ahoj, som myslel ze nemusim pisat ze pre vacsie foto navstivte moje rajce, odkaz je hned pod obrazkami :) Takze tam fotky v max. kvalite. UPRAVIL SOM ale prispevok tak, ze FOTKY su priamo klikatelne aj tu v prispevku.
Chcem sa este spytat na zavazia v kolesach, nasiel som, ze zvycajne sa dava na predne asi 110g a na zadne polovicka 55g. Ako to vyzera v praxi je to tak ? Mne sa pekne omotalo okolo disku 16ks po 5g (80g), co je malo, tak asi este na predok sasi alebo do krabicky na prijimac doplnim nejaku zataz. Mam Lexan.
Ak v diskoch nie je dierka, nezhorsuje to vlastnosti pneumatiky ze sa nedokaze tak sfukovat ? Beadlocky dierku nemaju, disky v kite uz tu dierku maju.
Diky.
Naposledy upravil(a) BrAtKo dne 21.03.2012 12:20, celkem upraveno 2 x.
S váhou v kolech to prostě vyzkoušej a uvidíš :wink:
Někomu to stačí, někdo dává víc (i víc než těch 110g). Ale někdo taky má jen lexanku a někdo má ABS kastli s rámem a scale bordelem na střeše. Takže těžiště je u obou aut někde jinde.
Prostě neexistuje jediný správný řešení, musíš zkoušet a laborovat a upravovat.
U axíka mám v tlumičích jen kapku oleje na dně, kvůli mazání pístnic.
Kola utěsnit. S dirkou jsou sice kola trochu měkčí, ale projeví se to spíš jen u lehkých aut a nestojí to za pakárnu s vodou a bahnem. Nemontuj gumy v moc velkém vedru, nebo se Ti pak v zimě smrsknou.
Dírka v disku....k tomu nemám nic :lol:
Můj názor je takovej -vliv na funkci to asi mít bude. Ale v našem obvyklém stylu ježdění, bude ten vliv tak malej, že to bude na prdlačku. Ona ti ta guma pracuje i bez dírky, záleží spíš na tvrdosti vložky. Dírkou se ti dovnitř bude akorát dostávat bordel a nějaký extra vliv na jízdní vlastnosti to mít nebude. Víc získáš vhodnou pneu, ale protože neexistuje 100% guma (aby fungovala na všech površích) tak jsi stejně nahranej :lol:
Tak si to přeber.
Za mě dírku nebrat (teda tu v disku) :wink:
Ufff...tak pri stavbe sa vyskytli rozne zaludnosti, ale vsetko poriesene, uz zostava len upevnit LED modul a nahodit nejaky konektor na odpajanie LED ked davam dole karoseriu.